Autorius Tema: Red November  (Skaityta 1819 kartus)

Versetty

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1324
Red November
« Įrašytas: Sausio 04, 2017, 09:19 »
Red November - Fantasy Flight Games kooperacinis žaidimas skirtas nuo 1 iki 8 žaidėjų. Žaidimas trunka nuo 60 iki 120 minučių ir tam turbūt didžiausią įtaką turi žaidėjų skaičius, kadangi šiame žaidime veiksmų eiga vyksta šiek tiek kitaip nei dažniausiai visi yra įpratę. Turbūt pats optimaliausias žaidėjų skaičius 3-5.



Žaidimas nukelia į pseudo-Sovietinį laiką, kuriame Draugai Nykštukai išbando eksperimentinį-atominį povandeninį laivą, Raudonąjį Lapkritį, ir išplaukia su juo į pirmąją kelionę.....
Deja laivas ne toks geras ir patvarus kaip galvojo jo kūrėjai. Nuolatiniai laive įsiplieskiantys gaisrai, nesandarūs tarpai per kuriuos bėga vanduo, kritinė sistemų padėtis, deguonies trūkumas, nestabilus atominis reaktorius ir dar prie viso ko iš už kampo tykantis milžiniškas aštunkojis....ar gali būti blogiau? Gali! Pagalba dar tik pakeliui ir nykštukai privalo pamėginti išgyventi iki jai atvykstant...

Žaidimo metu žaidėjai valdo po vieną nykštuką ir kartu komandoje stengiasi išgyventi 60 žaidimo minučių iki kol atvyks pagalba.
Savo ėjimo metu žaidėjai keliauja iš vienos laivo lokacijos į kitą ir atlikinėja veiksmus padedančius išsaugoti laivą sveiką. Veiksmams atlikti yra naudojamos kortos (daiktai) kurie palengvina įvairių situacijų sprendimą bei padeda išsiaiškinti ar veiksmas pavyko.



Žaidimas išsiskiria įdomia laiko mechanika. Kiekvienas žaidėjas atlieka savo veiksmus kurie užima tam tikrą kiekį minučių ir stengiasi kaip įmanoma maksimaliai prisidėti prie bendro tikslo išgyventi. Tačiau tuo pat metu kol jis atlieka kažkokį veiksmą, laive kažkas įvyksta (dažniausiai blogo). Vadinasi žaidime yra matuojamos dvi laiko juostos – tai ką daro žaidėjas ir tai kas įvyksta kol jis tai daro. Tokiu būdų yra suformuojami nenutrūkstama blogių įvykių grandinė kurios pasėkoje nykštukams visada yra darbo ir vienintelis sprendimas yra kuris blogis atsitikęs laive yra mažesnis.

Dar vienas įdomus dalykas yra alkoholis. Nykštukai mėgsta grogą, o grogas mėgsta nykštukus. Žaidimo metu nykštukai gali išgerti grogo ir taip padidinti tikimybę atlikti vieną ar kitą veiksmą, net ir įėjimą į degančia patalpą be gesintuvo. Tačiau alkoholis yra toks dalykas kuris svaigina ir po jo atsigėrimo, žaidėjas tikrina savo blaivumą (žaidime žinoma) ir esant blogai situacijai jis krenta be samonės nuo perdozavimo.



Žaidimas kaip minėta kooperacinis t.y. visi žaidžia prieš sistemą ir arba visi laimi arba visi pralaimi....tačiau tik šiame povandeniniame laive galioja kitokios taisyklės. Žaidimo pabaigoje, laikmačiui priartėjus prie 10 minučių žymos iki kol atvyks pagalba, nykštukas matydamas, kad laivas gali ir nebeatlaikyti iki pabaigos, gali griebti akvalangą (jei jo nepagriebė kas nors kitas) ir sprukti iš laivo. Tokiu atveju pergalės taisyklės keičiasi ir nugalėtoju tampa išsigelbėjęs nykštukas jei jo kolegoms nepavyko pasiekti pagalbos.



Trumpai – žaidimą priskirčiau lengvesnių žaidimų kategorijai. Pakankamai nesudėtingas ir draugiškas naujiems žmonėms. Kas mėgsta sadistinius žaidimus kaip Ghost Stories, kuriame nuo pirmų ėjimų sistema bando tave palaužti, tam patiks ir Red November.

Žaidimo pliusai
•   Kompaktiškas (nors 2ed dėžė truputi didesnė nei 1ed).
•   Nuolatiniai „gaisrai“ įtraukia ir nereikia sėdėti ir laukti kas bus vėliau.
•   Labai tematiškas


Žaidimo minusai
•   8 žaidėjams žaisti yra didelė problema ir to geriau nedaryti
•   2ed gamintojams matyt pritrūko vienodų dažų figūrėlėms ir žymekliams nes kai kurios spalvos skiriasi ir nerasi vienodu.
•   Pergalės skonį pajusti reikia įdėti DAUG pastangų ir kai kuriuos tai gali nervinti



Povils

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 493
  • Power to the People
Ats: Red November
« Atsakymas #1 Įrašytas: Sausio 10, 2017, 10:31 »
Papildysiu aprašymą savom subjektyviom kategorijom kategorijom:

Red November - sovietiniai girti nykštukai bando išgelbėt savo lūžtantį, braškantį ir bandantį susprogt povandeninį laivuką. Laksto, pumpuoja vandenį, taiso prietaisus, geria alkoholį ir plikom rankom gesina ugni. Skamba linksmai :D

Pirmas Vaizdas - gražūs, tematiški paveiksliukai ir dėžė. Jau iš meninio išpildymo galima spręst, kad žaidimas turėtų būt linksmas. Sakyčiau jo nuotaika ir pavaizdavimas tinka vienas prie kito. Detalių kokybė gera - čia jokių preikaištų neturiu.

Ką aš galiu veikt? - pasitaręs su savim ir kitais piliečiais turiu bėgiot po laivą ir bandyt tvarkyt problemas, kurios čia įvyksta greičiau nei spėju suktis. Patiko besivejančio laiko aspektas - aš kažką darau ir skiriu tam laiko, o per tą mano darymą kitoje vietoje kažkas sprogsta ir t.t. Lyg iš kokio multiko kur chebra bando užkamšyt vis naujai atsirandančias skyles bačkoje. Užduotys vykdomos metant kauliuką. Žinoma būtų galima kabinėtis, kad tokiu būdu negalima susiplanuot savo veiksmų.... bet sakyčiau šiuo atveju žaidimo varikliukas ir yra tame, kad nežinai ar tau pavyks susitvarkyt su tom nelaimėm.. tame nežinojime ir linksmoje įtampoje ir tvyro visas fainumas.

"Fun Factor" - žaidimas yra labai linksmas. Kaip jau minėjau tas vis atsirandančių nelaimių kiekis sukelia juoką iš nevilties. Vėliau atsiranda smagi įtampa darant veiksmus kai nežinai ar tau pavyks - nepavyks.. Galiausiai pradedi suprast, kad tu mirsi. Tačiau mirsi su šypsena.

Galutinis sprendimas - linksmas kooperacinis žaidimukas padaro savo misiją: sutelkia žmones bendram tikslui ir sukelia šypseną. Trunka apie 1.5 val, todėl per daug neišvargina. Sakyčiau labiausiai tinka lošt vieną kartą per dieną, nes jo arkliukas - juokas. Ir kuo daugiau ir dažniau "grind'ini" tokio tipo ir tikslo žaidimą, tuo mažiau žavesio jame lieka. Tačiau - jis vertas būt kolekcijoj ilgai ilgai kartas nuo karto prisėdant pabūt girtu nykštuku.

Pažymys - vertinant skalėje "pirkti / palaukti nuolaidų / skolintis iš draugo / nesiliesti gyvenime" - čia yra "pirkti" jei patinka kooperaciniai ir smagūs žaidimukai. Kitu atveju (jei esi toks grumpy ir nedraugiškas) tikrai siūlau išbandyti bent kartą.