Autorius Tema: 2015.02.08 Sekmadienis  (Skaityta 19394 kartus)

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: 2015.02.08 Sekmadienis
« Atsakymas #15 Įrašytas: Vasaris 09, 2015, 12:36 »
Ok, idėsiu ir savo reportą, apie sekmadienio pažaidimus. Povilai, aš pamiršau atnešti į klubą tavo žalią „Monster“ , BET aš jį dar išsaugojau, saugiai pas mane šaldytuve sėdi, laukia penktadienio, kai atvarysi, ar sekmadienio, kai prisiminčiau, kad reikia atnešti į klubą. Kaip taisyklė, grįžtu iš klubo, lendu į šaldytuvą pavalgyti ir prieš akis tos trys žalios juostikės, nagų žymės...

Daug kas jau matė – mes lošėm seniai, oi seniai kurtą massive žaidimą – notorious World of Warcraft. Liaudis įkalbėjo lošti su visais expansion‘ais ir netgi kviestinį svečią turėjom – ExLegendz (kas nežino, tai čia Marius, senbuvis klubo narys, kažkodėl šiuo metu nelankantis klubo). Jūs nepatikėsit, bet mes tikrai spėjom pabaigti tvarkingai žaidimą iki galo ir užtrukom vos iki aštuntos vakaro (žaidimo sesijos grynas laikas – 7 valandos). Gerai buvo tai, kad sėdo žaisti visi, jau tos duonos ragavę žaidėjai, tad nereikėjo skirti valandos taisyklėms deklamuoti, tik Povkei priminiau bendras gaires ir dar visiems trumpai paaiškinau, ką daro expansion‘o mėsa. Žaidėm komandomis po 2. Aš buvau su Povke, Marius - su Karoluku. Išridenau kaulą pirmas rinktis veikėją. Kažkodėl paėmiau vagį-plėšiką. Gal dėl to, kad dar nebuvau žaidęs už jį, be to girdėjau, kad žalos nemažai dalina jis. Marius pasiėmė medžiotoja, Povkė – šamaną, apsikarsčiusį totemais, na o Karolukas nutarė žaisti už karį. Peržiūrėjau pradinius skilus, pasirodo mano veikėjo cinkai – stealth ir finishing moves. Pagalvojau – „...Stealth is for schmucks...“ ir nutariau investuoti į tuos pribaigimo judesius. Pradžiai visada būna apgailėtinai kauliukų, tai mano ir buvo tik trys, skirtingų spalvų. Povkė pasidėjo kažkokį nebloga pirmo lygio instant burtą, kurį praktiškai naudojo iki pat pabaigos, nes jis tikrai buvo neblogas. Vėliau jis dar jį improve‘ino. Mums labai pasisekė, kad mūsų kvestai sukrito praktiškai šalia vienas kito. Mes atmetėm tą mintį levelintis atskirai ir visur ėjom kartu it kokie gėjai :) Bet tai pasiteisino, nes mes beveik visą žaidimą buvo pagal XP priekyje, su nedidele išimtimi, kai Karolukas vieną iš mūsų trumpam pralenkė. Tai po trečio kvesto mes kaip maukėm pro Tamsųjį Portalą, tiek mus ir tematė Aljansas. O kad anie iš paskos nesektų, mes užsitvėrėm praėjimą mėlynu Doom Guardu :) Žaidimo viduryje aš jau bėriau saujomis žalių kaulų (nu ir kur tas išsvajotas damage dealing‘as, huh ?), o Povkė iš žalių paimdavo nu jei vieną, tai gerai. Aš taip pat kitoje saujoje turėdavau nemažai ir raudonų, kuriuos galėjau smagiai moduliuoti (versti į 8, dėti ant finishing move kortos ir pan.). Su mėlynais buvo sunku, tik porą kaulų (nes laksčiau su 2 levelio lankeliu). Pažiūrėjau, skiluose yra šautuvo specializacija, bet aš pasirinkau dual wield kategorija. Dėl to ir buvo daug raudonų kaulų. Nors ko gero kitą kartą lošdamas vystyčiau vis tik stealth + gun developement kelią. Kai buvom jau beveik penkto lygio, jautėmės žiauriai kieti ir nutarėm nudaigoti vieną raudoną Shivanę. Pff, kas čia tokio – ji viena tik, mes ją tuoj lengvai.... baigėsi tuo, kad vos neužsilenkėm :) Matot, visos Shivanės turi tokią bjaurią savybę – prieš kiekvieną kovos raundą turi ridenti 6 raudonus kaulus ir kiek išberi ten ar vienetų, ar gal net ir dvejetų – tiek nukraujuoji. O paskui jau renki kauliukus savo ir kovoji normaliai. Kadangi tų pirmų raudonų kaulų negali niekaip įtakoti (nes jie vyksta pre-combat), tai kaip išbersi taip ir bus rezultatas. Man atrodo Povkė sugebėjo iš 6 kaulų išberti 5 blogus. Va tau ir merga ! neužilgo atsibastė ir Aljansas, užvertė tą Doom Guardą, kurį buvom palikę saugot vartus. Ką galiu apie juos pasakyt ? Mariukas buvo kauliukų freak‘as – jaučiu bėrė maksimum kai kuriuos kaulus. Saujomis. Karolukas turėjo neblogų fintų, kaip galėjo raudonus didinti kauliukus, be to – neprastai keitė kovines būsenas-stovėsenas (stance). Vienu momentu susivėlėm dėl kelių sąvokų – „Opponent ir enemy character“, kur pirmas reiškia monstrą ar bosą, o antras – žaidėjo figūrėlę, nes yra skilų, kurie yra specialiai pritaikyti PVP. Dabar jau tai yra aišku ir ateity žinosim. Mes su Povkė pasiekėm 5 lygį ir nutarėm netempti gumos – ėjom pas bosę, kuri buvo Naga-Medūza-Gyvatė Ledi Vaš. Kad ją pasiekti, reikia eiti per požemius. Įlindom į pirmą požemio sekciją, sakom – užmušam vietinį boselį, susirenkam spoil‘ą ir judam toliau... verčiam kortas, pradžioj krinta spoil‘as, mudu patenkinti, paskui kad pasiuto eiti vien minionai. Bosas pasirodo buvo antra korta nuo deko apačios. Rusai tokiu atveju sako – „Vlip ačkarik...“. Supratom, kad mirsim. Taip ir nutiko. Atsikėlėm kapinėse, sakau – gal einam dar vieną kvestinį raudoną paukštį sumušim, Povkė sako – meh. Nu ir atėjom į tą patį požemį antrą kartą laimės bandyti, galvodami, kad tada buvo tiesiog bad luck. Ir tikrai – pirmos dvi kortos – tie patys 6 lygio kardas ir pirštinė, o trečia korta – tas šunbosis, be jokių parankinių. Padėjom jį į lentyną iškarto. Aljansas pajuto, kad čia jau ne bajeris ir taipogi davė diorą į požemį, kitaip sakant – lipo mums ant kulnų. Požemyje jie vienu stage buvo už mūsų. Ir tada antroj stadijoj – lygiai kaip mes, kad pradėjo versti kortas, o boso vis nėra. Ir vėl – atsiverčia bosas ir lieka deke viena korta :) Istorija kartojasi, tik tai, kad Mariukas su Karoliu turi mušti stage II bosą, o jis yra sunkesnis :) Plius, mes kadangi jau praėjom šitą zoną – išrinkom visus lobius :) Taigi, tas bosspalaikis pradėjo juos pešti, Karolukas numirė, o Mariukas aptalžytas spėjo su nuotolinę ataką nusnaipinti bosą ir išgyveno ! Ot šmikis. Vienas pats gavo aukso ir daiktų. O mes atėjom pas tą ledi. Ir supratom, kad levelintis turi vis tik atsižvelgiant į boso specifiką. Ta velnio boba, pasirodo, už išridentą 1 ir 2 įkala prakeiksmo tokenus ir smagiausia dalis, kad tų 1 ir 2 kauliukų negali nei modinti, nei re-rolinti. Nu čia ir prasidėjo. Visa laimė kad Povkė turėjo burtą „Purge“ , kuris nuima visą tą bruda, o man iki Cloak of Mists (kuri daro tą patį) pritrūko tik 2 auksinių ! Tai situacija buvo tokia – ridenam kaulus, Povkė prisirenka kursų, nupurdžina, tada aš jų prisirenku ir laikau juos pas save, nes juk prakeiksmas nusiima tik kai ilsiesi. O ta gyvatė gydosi nuo kiekvieno curse tokeno. Po antro kovos raundo ko gero labiau tempiau komandą į apačią, nei kad padėjau. Bet po to antro raudno bosei liko sustumti tik 4 žalos, tai Povkė nesunkiai ją sudrabstė iš toli. Laimėjom. Ir sukalėm pirmą bosą iš expansion‘o, deja – ne patį stipriausią. Kitą kartą kai lošim, sakėm išimsim šį bosą, kad nesikartotų.
 
Tos 7 valandos prabėgo greitai ir neužgrūzino smegenų. Gal dėl to, kad visi žinojom ką reikia daryti ir sprendimai buvo priimti labai nesunkiai. Atsigavo širdis sulošus šį seniai loštą, bet epinį geimą. Ji atsigaus visai pilnai, kai paimsim kitą epinį geimą – Starcraftą, kurį mėginsiu derinti netolimoj ateity. 
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Povils

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 497
  • Power to the People
Ats: 2015.02.08 Sekmadienis
« Atsakymas #16 Įrašytas: Vasaris 09, 2015, 13:38 »
Spartakas įdomus kai žinai ką daryt. Aš nekalbu apie "ką ėjimo metu daryt: daryt intrigą, pirkt turguj ir t.t."... Aš kalbu apie realų žinojimą kaip naudojantis žaidimo ėjimais realiai stumtis į priekį. Pvz kiek atsimenu: jūs su Gintaru deratės už kiek kokį vergą, sargybinį ar pan parduot, nes ŽINOT jo vertę. Ištrauktas gladiatorius - jūsų abiejų akys kvadratinės, nes ŽINOT jo vertę ir kaip su juo kovot ir t.t. Reikia kviesti kažką į areną - aš net neįsivaizduoju kokioje situacijoje man reikalaut iš jūsų pinigų... Tarkim sakau duok man 3 pinigus ir aš tau leisiu neit kovot. O tu sakai, kad verčiau duosi man 3 kad eitum kovot...

Dar kitas dalykas kas buvo SPARTAKE mums su Tomu - labai ilgai reikia laukti kol ateis mūsų eilė. Jai atėjus mes pyst pyst padarom savo ėjimus ir baigta. (nesvarbu ar vyskta apgavystės ar ne). Tuo tarpu jūs su Gintaru gan ilgai deratės ar galvojat ką daryt savo ėjimo metu. Va tas ir buvo žudikas.

Cosmic Encounterio atveju - privalumas yra greitis, taisyklių paprastumas, bei visų žaidėjų įtraukimas. Minusas - neįmanoma turėti konkretesnės strategijos.

Mano manymu Cosmic Encounter ir Spartakas yra visiškai skirtingi žaidimai, kuriuose nebent panašumas yra tas, kad yra pakankamai didelė galimybė apgauti savo draugą.

Jei gerai atsimenu, Gintaras sakė, kad pirmoji Spartako partija jam paliko nekokį įspūdį, tačiau jis pamėgino dar ir dar ir galų gale jam tas pradėjo visai patikti. Aš taip pat norėčiau pabandyti jį dar kartą, galbūt labiau patiks. Galbūt labiau žinosiu ką daryt ir kaip tas intrigas sukt. Kaip minėjau įdomu būna tada, kai žinai ką darai.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: 2015.02.08 Sekmadienis
« Atsakymas #17 Įrašytas: Vasaris 09, 2015, 16:07 »
Faktas, kad reikia praktikos, tai daug ką keičia. Plius ir serialą jau buvai pradėjęs žiūrėti. Įsiminiau tavo punktus - žudikus. Pamėginsim juos apeiti. Pirmajį ištaisys tik žaidimo praktika, kai imsi pažinti žaidimą, o tam reikia žaisti. Antrąjį ko gero pataisys žaidimas su mažesniu žaidėju kiekiu, pvz. 4
Vis dar laukiu expansion'o - kai tik gausiu iškart derinsiu. Dabar mėginu pūsti dulkes nuo dar senesnių žaidimų.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Maroom

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1493
Ats: 2015.02.08 Sekmadienis
« Atsakymas #18 Įrašytas: Vasaris 09, 2015, 22:30 »
Išbandytas Cosmic Encounter. Sakot Vaselo žaidimas nr. 1? Don't listen to him :D Žaidimas nėra blogas, bet kad taip aukštai kelti į aukštumas tai ir nežinau ar vertėtų. Kas labiausiai nustebino ir turi tą tokį cinkelį nuolat kartoti žaidimą, tai belekoks skaičius startinių Alien'ų su savo abilkom. Žaidime tikrai vyrauja chaosas ir tai dėl to, kad nežinia kas su kuo kovos ir kokie aljansai susidarys kiekvieną kartą. O kur dar kortos "primetimas" per dvikovą... Bet iš esmės visai fun, tik nereik per daug imti į širdį kai niekas tavęs nepalaiko, o jei kas į priekį pagal taškus išsiveržia, tai greitai ir priešų įsigyja :D Bet va kas pačiam nepatiko, tai atakos kortų skaitinės reikšmės. Mano galva logiška būtų buvę palikti kokį max +20 atakos taškų, o dabar yra ir +25, +30, +40. Toks praktiškai autowin jei tokių kortukių gauni. Manau prie trumpesnių su didesniu skaičiumi žaidėjų Cosmic Encounter visai gerai tinka, manau teks dar ne kartą sužaisti :)

Versetty

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1445
Ats: 2015.02.08 Sekmadienis
« Atsakymas #19 Įrašytas: Vasaris 10, 2015, 11:39 »
Trumpai pridėsiu ir aš....apie tą Cosmic Encounter :) man asmeniškai tikrai jis patiko, jis nėra kažkuom ypatingas ar kompleksiškas ar dar kažkoks, bet kaip minėjo Maroom labai daug prideda tai, kad yra N+ ateivių/herojų kortų kas leidžia kiekvieną kartą vis kitokią naudoti strategiją, plius tas chaosas prideda savo žavesio, kai nežinai ar pats smeigsi peilį į nugarą ar gausi pats :) kas liečia kaip buvo pradėta lyginti su Spartaku tai čia yra nelyginami dalykai, taip abu yra backstab stiliaus žaidimai bet man šis gerokai labiau patiko, nes kaip ir minėjo Povilas čia nereikia spec pasiruošimo kai turi žinoti rinkos kainas ir kitus niuansus be kuriu žaidimas atsistoja į tai kaip, kad lošėm mes su Povilu (eeeee tai čia tipo perki tą? aa nu ok, o tu mane pulsi? neee, a tai gud), tesiant apie CE aš jį mielai lošiu turbūt didžiąją dalį kuomet jis bus lošiamas, man patinka toks chaosas :) aišku kaip ir šnekėjom ten pati tema galėtų būti apie beleką nes įdomumas žaidžiant yra ne iš pačios temos atskleidimo bet iš pačio proceso :) žodžiu man patiko ir realiai noriu dar :)

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: 2015.02.08 Sekmadienis
« Atsakymas #20 Įrašytas: Vasaris 10, 2015, 15:15 »
Kažin, ar gali būti, kad CE kažkiek chaoso reikšme užneša į Cash'n'Guns ? Ten irgi negali planuoti kas ką nušaus... ir taisyklės paprastos.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Versetty

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1445
Ats: 2015.02.08 Sekmadienis
« Atsakymas #21 Įrašytas: Vasaris 10, 2015, 16:56 »
Nu čia taip labai iš toli šaukia toks palyginimas, čia panašiai, kad abu panašūs dėl to, kad yra stalo žaidimai :)
nuuu C&G esu mėginęs kartą kitą bet nepasakyčiau, kad labai panašumai dideli...CE tas chaosas toks kitoks - tarkim va CnG tu realiai apsoliučiai negali kontroliuoti nieko nes nesuprasi kas į tave šaus, o va CE tu kaip ir primeti kažkiek strategiją kokią naudot bet aišku random attack factorius išlieka, BET atsiranda niuansas, kad CE tu gali įtakot kitą žmogų/žmones kad nepulkit arba padėkit, arba su pačiu atakuojančiu padaryt derybas ir gražiai išspręst reikalą visas strėlkes permetant kur nors į kitą pusę  :D taip kad įvardinčiau galbut, kad chaosas yra bet ne toks kaip CnG ir backstabinimas vyksta bet subtiliau ir paprasčiau nei Spartake, va jis toks nenuspėjamas ir keistas tas CE bet man vis tiek jis patiko ir Ramai siūlyčiau tau tikrai jį pamėgint :)