Daiskardas :: stalo žaidimų klubas

Žaidimai => Turimi žaidimai => Temą pradėjo: Nostromo Kovas 11, 2010, 14:57

Antraštė: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Nostromo Kovas 11, 2010, 14:57
Ziekit, man tokia mintis shove galvon - kaip zinia, mes visi kartais gaunam nauju geimu ir atsinesam juos i klaba. Kaip antai visai nesenei isplaytestinom "Dominion" pvz...taigis, kai kurie zaidimai turi gan stipru background story, ar siaip bent jau sioki toki flavor'a, kuri zinant gaunasi visai faina zaist zaidima, gali daugiau isijausti i turini ir tampi tarsi tos istorijos dalis, kurejas ar vykdytojas...kaip antai, pvz magijos kortos, atrodytu tik pavekseliai ir aprasymas ka daro korta, o realiai po tuo slypi istisas pasaulis, nes daznai magijos setus daro pagal noveles. Tai man kilo mintis , noriu jusu nuomones, kaip geriau - ar pristatant nauja geima, tiesiog pries zaidziant papasakoti kazka apie geima, ar pvz cia parasyti review, kuriame bus nurodomas jei yra storylainas, pagrindiniai zaidimo mechanikos principai, pliusai ir minusai...nes nauju geimu i kluba zada atsirasti greit, plius baige Kamigawa, imsimes Ravnicos, o ten labai fainas backgroundas yra...nes juk , nemazai zaideju gali net neisivaizduot apie buna geimai, kol neisbando realiai, kaip tas pats "Dominionas ", Simas netiketai atsinese nieko nesakes i kluba ji, o mes netiketai ji ismeginom ir likom patenkinti. Kaip sakiau, jei bus dauguma norinciu, galesiu parasyti review ( it koks Tomas Vassel'as ). Nes realiai, tie kas nesudalyvaus pre-relyze, bent jau tures supratima apie ka yra nauji zaidai.
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Dowydas Kovas 11, 2010, 15:03
Gyvai papasakot manau žymiai įdomiau būtų, bet ne visalaik visi bus, visi klausysis ir t.t., tai bent kažkoki review būtų naudinga mano manymu parašyti čia, kad žinot ko laukt ir ko tikėtis :)
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Nostromo Kovas 11, 2010, 15:25
Taigi, as kiek darydavau magijos pre-relyzu neklubinej aplinkoj, tai papasakodavau kas kaip ir su kuo valgoma...geri buvo laikai :D
O siaip kita vertus, parasydamas reviu jau isspoilini apie ka bus geimas, nebelieka to  - "ta-daa !" efekto  :twisted:
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Dowydas Kovas 11, 2010, 15:27
Tai aprašyk žaidimą jo neatskleisdamas, žaidėju skaičius, mechanika dar ką nors, o tada galima spėliot  :smile:
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Hornis Kovas 11, 2010, 16:42
Asmeniškai apsieinu be bacground story :)
Na, Dominion geras geimas ir man jokio skirtumo, mes trys besivaržantys karaliai, princai ar ledų pardavėjai.
O va Tanhauseris, tegul turi nors ir kelias novelių knygas kaip MTG, yra kaka, o ne geimas, nors figūrėlės gražios :P
MTG neskaičiau nei vienos novelės ir dėl to nesijaučiu kažkaip save nuskriaudęs. Priešingai :)

Manau, kad:
1. Gyvi prelyzai su storylainais, backgroundais ir vaidybiniais elementais užimtų daug laiko prieš žaidimo aiškinimąsi ir sumažintų laiką jo žaidimui.
2. Perrašymas to, kas yra boargamegeek puslapyje irgi nėra būtinas, mano nuomone.

Žinoma, tai skonio reikalas, mane asmeniškai labiau domina žaidimo mechaninė pusė, išvaizda ir galimybė sugalvoti kokią taktiką preliminariam laimėjimui. O nuo to, ar aš žinosiu savo personažo, pasaulio istoriją, man nei šilta, nei šalta ;)

P.S. Dievinu RPG žaidimus. Dievinu gerus siužetus, dialogus ir storylainą. Bet aš taip tingiu jį skaityti, kad Arcanumo storylainą pagaliau susidėliojau iš gabalėlių žaisdamas kokį trečią kartą :D :D
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Nostromo Kovas 11, 2010, 19:34
Va cia tai geras pavyzdys, kuo skiriasi turnyrinis zaidejas nuo casual :) Arturui svarbu tik viena - laimejimas, o as daznai galiu pasidziaugt labai grazia kova net ir pralaimejes. Man storyline ir background detales yra butina kaip oras. Tai suteikia zaidimui spalvu. Man tai keista, kad tu kaip GURPS'u meistras dedi skersa ant personazo, kuris turetu mano nuomone buti pagrindine pati ta zaidimo mesa :D
Ai, nu bet yra kaip yra, negi vogt aisim ? Tai ok, tada apie naujus geimus papezesiu per pre-relyza, kas nenores paklausyt, gales ait parukyt, o kam idomu, gal ras kazka naudingo  :twisted:
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Hornis Kovas 11, 2010, 23:23
Man ne tiek svarbu laimėjimas, kiek mechanika :)
Aš gi Dominion nelaimėjau, bet šitie wither combo mane tikrai džiugino lygiai tiek pat, kiek jus varė į neviltį  :twisted:

Žinoma, prieš žaidimą galima daryti žodinius prelyzus, tikrai neprieštarausiu ir net pasiklausysiu  :oops:
O dėl Gurps, na tai visai kita istorija :)
Nemanau, kad MTG magas gali prilygti XIX a. trečiam broliui ūkininkui, kuris iškeliavo laimės ieškoti teturėdamas tik kiaulę (ne tą, kur voras) ir nenumaldomą troškimą išlaisvinti raudonąsias uolienas ;)
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Mindaugas Aputis Kovas 14, 2010, 20:57
Storyline išvis nesvarbus daugumai bordgeimų. Kai kurie jų išvis neturi ir tuom yra gerai. Dominion pavyzdžiui visiškai nežinau kas ten per istorija nei kas ten vyksta - naudojamos kortos ir viskas. Ten gali būti netgi ir baltos kortelės su skaičiais, žaidimas bus tas pats.

Kad atkreipti dėmesį į istoriją - ji turi būti išplėtota kaip reikiant. Tas galioja tam pačiam MTG, tas galioja ir vaidmenų žaidimams, nes jie ir yra "istorijos vedimo" žaidimai. Tiek GURPS, tiek DnD, tiek UFS, tiek ir Warhammer:Dark Heresy ir kitos variacijos.

Žinoma siužetas svarbus ir miniatiūrų žaidimams. Warhammer, Warmachine, Infinity, AT-43 ir t.t. Net nesuvokiu, kaip galima ignoruoti tokių žaidimų "flufą", kai jis yra toks puikiai išdirbtas. Tačiau yra žmonių, kurie jį ignoruoja.

O stalo žaidimai paprasti... Ne visi to verti ir ne visiems to reikia. Perdaug bereikalingo darbo.
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Nostromo Kovas 14, 2010, 23:26
Neisivaizduoju kaip as zaisciau , jei butu tik baltos korteles su skaiciais, pagal Mindaugo pasakyma. Aisku, tokios yra standartines kortos ir toki pokeri as mielai zaidziu, bet cia mes kalbam apie stalo geimus. Manes neitikinot :) Mane netgi veza gerai padarytas zaidimas, pacia grafika ir apipavidalinimu. Tokie perliukai kaip Small World jau pakeri vien savo grafika. As megstu isijausti i zaidima ir tapti jo dalim, netgi zaisdamas paprasta Saboteur - man visai faina zinoti kas kaip yra, o ne vien delioti korteles. Ir visai nesvarbu, ar ten tik triju sakiniu komiska istorija, ar triju noveliu su visais niuansais storyline'as.
Zinau, uzkieteje hardcorai manes nesupras, bet - like i give a shit :)
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: visoks Kovas 15, 2010, 08:57
eam. manau, kad jei uz zaidimo baltu korteliu ar raudonu korteliu slypi idomi istorija, ji bus bet kokiu atveju papasakota. butu gerai, kad zaidimo savininkas ta idomia istorija papasakotu klube, kad tokie kaip arturas, galetu pasiklausyti, kiti tuo tarpu, kurie neapdovanoti sugebejimu isklausyti, galetu pasiskaityti forume. jei bus graziai parasyta, manau imesim ir i puslapi.
na, o jei uz tu korteliu nera jokios istorijos, manau, niekas jos ir nereikalaus ;)

as UŽ idėją  8)
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Mindaugas Aputis Kovas 15, 2010, 10:38
Tai ir sakau, kad istorija turi būti pasakojama jeigu ji yra ir apskritai verta dėmesio. Kai reikia išbandyti daugybe žaidimų ir dar kvaršinti galvos dėl kiekvieno iš jų istorijos - nei laiko nebėra nei noro. Anksčiau dar gal. Sužaidus per keletą šimtų žaidimų pradeda jaustis klišės ir stereotipai vos ne identiški, skiriasi tik smulkmenos.
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Hornis Kovas 15, 2010, 11:25
Va. Sutinku su Mindaugu. Iš karto norisi pasidomėti pačia technika, combo galimybėmis ir panašiai, o sukti galvą dėl istorijos... Čia kaip ir PC geimai: pagrinde vis tiek tai bus šablonai.
Iš kitos pusės - na, mes dar tik ir pradėjom, dėl to prelyzai gali pasirodyti įdomūs :)
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: WebAdmin Kovas 15, 2010, 11:51
Viskas manau priklauso nuo žaidimo. Įdomu žinoti, dėl ko tu esi kažkokiame pasaulyje ir kokia paskirtis herojų. Bet yra krūva geimų, kurie turi tą storyline, bet pati žaidimo mechanika ir pan jau nebeturi įtakos tam. tarkim tas pats MTG, jei žiūrėti į temines kalades, tai viena, o jei lošti tą geimą dėl to kad lošti - tai tas storyline nebėra svarbus, esi magas ir kariaujim, kaip ir Zombiai - na yra miestelis, na puola Zombiai, yra scenarijus ir žinai ką tau reikia daryti iki išauš rytas ;)

manau trumpas review būtų įdomiau - tarkim kad yra X pasaulis, kuriame yra Y tautų/rasių/etc, kurie kovoja dėl vietos tame pasaulyje ir trumpai apie kiekvieną rasę/tautą/etc ir pačią žaidimo mechaniką. Nes tarkim jei pradėt kokį LOTR pristatinėti - negi pasakosi viso Middle Earth pasaulio istoriją su dafiga vardų ir pan - kitam gali būti net neįdomu :) pasakai tik trumpai apie pasaulį, kad ėjo naikinti žiedo ir tikslas sunaikinti žiedą - o poto apie patį žaidimą kaip jis žaidžiamas ir t.t. ;)
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: visoks Kovas 15, 2010, 13:59
arba numeti linka i torentus ka parsipustu ir perziuretu kol neuzbanina  :Yahoo!:
Antraštė: Re: Pre-relyziniu zaidimu pristatymai
Parašė: Nostromo Kovas 15, 2010, 16:21
Nu apie ka ir kalbu, juk nerasysi reviu keliasdesimt puslapiu :) Trumpas supazindinimas su zaidimo mechanika, trumpas storyline, kas nuo ko prasidejo ir kaip gali baigtis  ir viskas. As suprantu Artura ir Mindauga, jei yra seni geimeriai, ismegine milijonus geimu, aisku jiems nieko naujo neikisi, visur standartai ir sablonai. Ir jiems neidomu, ar barbaro vardas buvo Petras ar Jonas, kuris nurkirto slibina su dviem, o gal su trim galvom...