Daiskardas :: stalo žaidimų klubas
Klubo reikalai => Turnyrai => Temą pradėjo: Versetty Rugpjūtis 16, 2015, 20:16
-
jeigu gerai pamenu mes tokia minti gvildenom jau kokius 2 gerus metus kaip minimum :)
gal padarom - Neuroshima Hex turnyra?
turim cielas 3 lentas (Ramas, as ir Matas) - armijas sudejus visus turetojus irgi gaunasi visos, tai pasirinkimo laisve milzininska :)
principa sakyciau pagal norus arba 1vs1 arba free for all - 4iese ant lentos. Tokius atveju daryt kaip kad darem Dominion'o turnyra - du stalai po 4 ir po to finalinis stalas :)
nu cia aisku viskas suderinama, bet ar butu tiek norinciu? Matas kiek zinau pora savaiciu sake nebus, bet manau jis irgi noretu tai butu galima neskubant po poros savaiciu sumesti, plius ten ilgai netruktu tai visos dienos neuzimtumem :)
padiskutuokim ir parasykit kas noretu ar nenoretu...
1. Tomas
2. Gintaras
3. Ramas
4. Karoliukas
5. Simuck
6. Maroom
7. Matas
8. Povke
-
me in ir as kaip tik po poros savaiciu klube pasirodysiu
-
Man tinka tik data idomu
-
Pataisau Tomą - turime ne 3, o 4 lentas, nes aš turiu dvi - orginalią ir Duel išplėtimo, skirtą dvikovoms. Vadinas vienu metu peštis gali 8 žmonės , arba keturios 1x1 poros.
Principą įsivaizduoju labai paprastą - pradžioj įsitrauki vieną frakciją ir su ja varai iki galo. Kitaip sakant įrodai, kad esi kietas. Kokia sistema bus, single eliminavimo, ar dviejų minusų dar nežinau, sugalvosim, o max žaidėjų skaičius yra 12 (6 poros), nes tiek yra frakcijų, jei dar pridėsim tris naujas, turimas Tomo, realiai bus ir visos 15, nors ir nelyginis skaičius ir skiriasi artas.
Tas dalykas, kad mano žmona padarė kiekvienai frakcijai maišelius, leidžia tokenus traukti iškart nematom iš maišo, plius mes esam išbandę "dark" variantą, kai ištrauktų tokenų priešininkas nemato - toks variantas man labiau patinka, nes niekada nežinai ką rezga priešas ir gali netikėtai tau padaryti - "In Your Face !" , bet čia nurarsim. Aš automatically in, jei tik data man tinka. Šaunuolis Tomas, kuris pagaliau užjudino tą projektą.
-
nu jeigu data tiktu siulyciau po dvieju savaiciu (Gintarui ir Matui tiktu speju)
o per ta laika nuspresim kaip kas ir kokiu principu - formatas, normaliai ar blind ir t.t.
dabar meginam susiziet ar uzteksim zmoniu :)
-
Aš in!
Visai kaip Dominione padaryt nepavyks, bet skirtingai nei Ramas siūlo aš galvoju taip: turim du stalus po 4 žaidėjus, prie kiekvieno stalo slapta randomu išrenkam 4 frakcijas, susėdę burtais išsitraukia su kuo loš ir lošia prie to stalo. Po to žaidėjai keičiasi stalais ir vėl randomu traukia iš prieš tai ten padėtų 4 frakcijų. Į finalą patenka po 2 geriausius nuo stalo ir ten jau renkamės randomu iš visų įmanomų frakcijų.
Jei darytume Ramo variantą su viena frakcija iki galo, tada reiktų rotuot žaidėjus kas su kuo žais ir gal net ne po 4 prie stalo, bet ilgiau truktų.
Įdomu kaip daromi oficialūs turnyrai, jei jie tokie išvis būna?
-
oficialus buna - pasidomesiu ir pasiziesim :)
turim 5 zmones kol kas :)
-
Ar būna oficialūs turnyrai to reikalo ?
Šiaip Simo variantas sutinku - trumpesnis. Bet man patinka, kaip su MtG teminiais - gauni viena ir varai iki galo. Tai garantuoja, kad tu loši kiekvieną kartą su kita frakcija ir tarsi prisiriši, plius bus lengva suprasti stiprias/silpnas puses ir naudotis. Simo variantas tinka, norint įrodyti - dzin su kokia frakcija žaidžiu, noriu įrodyti skilą, kad galiu laimėti prieš bet ką. Tai yra labiau competitive variantas, o mano labiau - teminis (o ar tikėjotės kitaip ?). Be to kaip supratau, pagal Simo variantą lošia 4-se ? Tai kaip čia ? FFA ? Ar teamais ? Ši dalis man neaiški, nes jei 1x1, kas manau ir turėtų būti, tai tada vis tiek prie dviejų stalų loš 4 žmonės. Nes 4 lentos vis tik įpareigoja lošti 8-iems žaidėjams iškart. Žinoma visi vienodai nebaigs, bet galima uždėti laiko limita, čia kaip su Mtg turnyru, jei nespėja, dar po kokius tris varymus, tada pas ką daugiau laifo, tas laimi.
5 žmonės jau yra, manau tikrai bus daugiau. Matas tikrai žais, jam tas geimas patinka.
-
Vis tik pritarsiu Ramui - su nuosava frakcija nuo pradžios iki galo labiau fun, nei random :) Būtų gera proga labiau pažint savo unitus, ypač neturintiems arba rečiau žaidžiantiems NH.
Sugalvojau tokį variantą, bet jam reikia 9 žmonių, kitaip neišdegs. Esmė tokia: turim tris stalus, prie kiekvieno lošiam tryse FFA. Išvis sulošiam po tris partijas. Tarkim, turim žaidėjus A, B, C.... I. Tada pirmus tris mačus lošia taip:
1-as stalas žaidėjai ABC, 2-as stalas žaidėjai DEF, trečias - žaidėjai GHI.
Antrus tris mačus lošia AEH, DBI ir GCF.
Trečius mačus lošia ADG, BHF ir ECI.
Po kiekvieno mačo užrašom rezultatus į lentelę. Laimėtojas gauna 3 taškų bonusą jei baigė su 10 ir daugiau taškų ir 5 taškų bonusą jei su mažiau nei 10. Po visų mačų į finalą išeina trys žaidėjai su daugiausiai taškų ir lošia FFA. Dar nesugalvojau kaip nuspręst kas išeis į finalą su lygiu taškų skaičium jei toks bus.
Ką manot apie tokį variantą?
-
Me is in of course!!! :Yahoo!: O tai data gal tada būtų ši: rugpjūčio 30? Seniai laikas buvo šiam turnyrui :) Vieniems pasiūlymams aš pritariu, kitiems gal nelabai. Visų pirma aš būčiau už tai, kad kiekvienas žaistume skirtingus raundus su atsitiktinėmis frakcijomis, o ne su viena ir ta pačia iki pat finišo. Motyvuoju tuo, kad turim įrodyt savo skilą ir būt lankstiems. Be to iš kitos pusės žiūrint, gal aš nelabai būčiau patenkintas gavęs kokią frakciją su kuria nesu žaidęs ir dar kokia kompleksinė. Todėl aš už įvairovę :) Patiko Simo siūlymas daryti stalus po tris žaidėjus FFA rėžimu. Bet aš siūlyčiau taškus skaičiuoti tiesiog į priekį. Tarkim iki 20 taškų. Berods toks variantas ir yra Neuroshimoje, tik nebepamenu kuriam rėžime. Tiesiog kiek mes padarom kitiems žalos nepriklausomai nuo bazės, skaičiuojam taškus į priekį. Surenki 20 žalos - win the game ir tiek gauni taškų. Kiti kas kiek surinko ir atitinkamai gauna. Per tris kokius raundus susumuoji bendrus taškus ir tada darai TOP4. Aišku būtų įdomu pamatyti oficalius turnyrus, kaip jie organizuojami. Bet iš esmės kaip bedarytume, man tinka visi variantai. Noriu NH evento! :)
-
Motyvuoju tuo, kad turim įrodyt savo skilą ir būt lankstiems. Be to iš kitos pusės žiūrint, gal aš nelabai būčiau patenkintas gavęs kokią frakciją su kuria nesu žaidęs ir dar kokia kompleksinė.
Matai, visų žaidėjų experience skirtingas. Tarkim, Ramas yra n kartų daugiau žaidęs plius beveik su visom frakcijom, o pvz. aš ne. Tai mano skillas aišku bus žemesnis, jei prieš kiekvieną mačą gausiu vis kitą frakciją. O jei su viena tu gali bent jau prieš antrą mača daugmaž nutuokt stiprias ir silpnas vietas, plius taip manau bus mažiau downtime. Na čia reiktų daugiau nuomonių, realiai turnyro organizatoriams ir žaidimo savininkams čia spręst :)
-
as pameginsiu paieskoti turnyru kokiu nors informacijos nes kad jie yra tai faktas yra ir tournament rules isleistos, taip kad butu galima naudoti ir jei poreikis pritaikyti prie musu :)
realiai ar uz viena frakcija ar random didelio skirtumo nera o, bet, kad, taciau as vis tik palaikau turbut labiau uz tai kad ka gauni uz ta ir losi :) visos tos frakcijos yra savotiskos ir su visom galima laimeti tik turi pilnai isnaudoti stipriasias puses ir saugotis silpnu vietu :) kol kas turim 5 zmones + Matas, kuris dar oficialiai nepasake nei taip nei ne :)
imesiu info siandien jei rasiu apie tournament rules ir eiga
-
Tournament rules for Neuroshima Hex!
General information
1. To enter the tournament, a player must first put their name on the list of participants,
which is closed 10 minutes before the start of the tournament.
2. People whose names are on the list but who do not appear when the tournament starts
are automatically crossed out from the list.
3. Players can use armies from the basic game set and, if available, from official expansion
sets, after 3 months have passed since publication.
• Exception: The Doomsday Machine army is not allowed in tournaments.
4. Before each game, the players randomly select the armies they will use
5. If both players agree, they can swap the armies
6. The player who begins first is selected randomly
7. A player can undo any actions done during his turn, until they declare their turn to be
over
• Exception: One cannot undo the use of tiles and abilities that require the
opponent to make a decision, like Push, in cases when the opponent can select
more than one place for their tile to go
8. Only basic Neuroshima Hex! boards are used. If the Duel expansion board is used, its
special rules are not taken into account, and it is treated like the basic board.
9. Terrain, Mercenary, Mad Bomber and other tiles that are not army tiles are not used.
10. During the tournament, rules from the latest edition of the game are used, even if
physical copies of previous editions are in use.
Tournament procedure
1. A variation of the Swiss tournament system is used
• Victory – 3 points
• Tie - 1 point
• Defeat – 0 points
2. The tournament is played in 5 rounds, in which the players play in pairs.
• If all players agree, and all rounds are played through quickly, an additional one can
be played
• If there are less than 10 players, the number of rounds equals the number of players
divided by 2, rounded down
3. During each round, all duels are played at once, and after they are finished, there is a 10-
minute break.
4. In case of an odd number of players, in each round the player with the least points
receives a bye - the player does not play that particular round, but receives 3 points.
• One person cannot receive a bye twice in the same tournament
5. During the first round, the players are paired randomly.
6. In subsequent rounds, players face opponents with the same (or almost the same) score
from previous rounds (first and second, third and fourth, etc.)
• No player can be pitted against the same opponent twice
7. Each player can use a given army only once.
• If there are 5 rounds, and only 4 armies are available, each player can use one (and
only one) army twice
8. After all rounds are finished the player with the highest score is declared the Champion.
• If more than one person has the highest score, a playoff game is played between
them (free-for-all multiplayer, if it’s more than 2 players)
va tokie rules, aisku mes gali pasidaryti SAVO tournament rules tai cia butu gal net ir sveikintina :)
-
Dalivauciau , tik ydomu kada vyks turnyras ? 8)
-
Super Tomas pateikė info, paparasta ir aišku. Aš irgi norėčiau likti prie savo nuomonės, kurią palaiko Tomas ir Simas - viena frakcija all along. Tai yra nurodyta ofialiose taisyklėse, plius Simo pointas labai svarus - skirtingas žaidėjų exerience. Jei Outpost, Moloch ir Borgo yra daugiau mažiau žinomos visiems, tai mažiau žaidęs žaidėjęs apsiverks iš pradžių gavęs Sharrash, po to Šokėjus ir galiausiai Mephisto. O čia, sužaidęs pirmą partiją jau matysi kaip kas eina, kitos partijos bus žymiai lengvesnės. Tik aš manau, kad reiks prieš tai kokį sekmadienį padaryti kokį tai lengvą apšilimą, nes galėčiau paaiškinti tų retesnių ir paskutiniųjų frakcijų niuansus.
O šiaip Swiss sistema man puikiai tinka - 3 už pergalę , 1 - už lygiasias, nulis u- pralaimėjimą. Kitam raunde žaidžia du kiečiausi , kitoj poroj , du antrieji pagal taškus - niekas niekada nežaidžia su tuo pačiu du kartus. Tarp raudnų - 10 ar 5 min. pertrauka.
Ir jo, lošimas manau turėtų vykti TIK porose. Nes šitas žaidimas ir buvo skirtas 1x1, tada geriausiai atsiskleidžia strategija, nes FFA, jau bus kažkurie du - davai kooperuokimės, paskui aš tave išduosiu. Spartakas žodžiu. FFA tinka pabaigoje, jei taip nutiks, kad 3 žaidėjai turės vienodą taškų skaičių. Kadangi mes turėsim net 4 lentas, galės žaisti BEVEIk visi žmonės, nes dabar dar net yra laisvos dvi vietos. Manau optimalu būtų 10 žaidėjų, dvi frakcijos lieka nepanaudotos.
P.S. Kadangi Doomsday Machines yra oficialiai neleistinas, tai lieka su Tomo naujovėmis - 14 frakcijų. Tiek yra maksimumas žaidėjų. Nemanau, kad tiek surinksim, bet minimumą - 8 manau tikrai surinksim. Dėl datos, reiktų atsargiai, nes tuoj prasidės kašis. Bet man nuo rudens vėl išsitemps grafikas, turėsiu daugiau laisvo laiko, manau suderinsim.
-
as palaikau ir man tinka ta mintis apie swiss, apie 1 vs 1 ir t.t.
reiktu dar pasiziureti kiek mes kokiu armiju turim skirtingu, kadangi man dar parvaziuoti turi ant dienu 4 naujos -
Startines turim visi:
Borgos, Moloch, Hegemony ir Outpost (+Doomsday Machine kuris cia neranda vietos)
is mano puses dadedu - Mississipi, Uranopolis, Vegas, Neojungle, Smart ir New York.
-
Tomai, tos kur pavažiuoja - ne naujos, jos tik perleisto 3.0 edicijai.
Mano turimos, 2.5 versijos armijos - Moloch, Outpost, Borgo, Hegemonia, New York, Neo Jungle, Smart, Vegas, Steel Police, Sharrash, The Dancer, Mephisto.
Missipisi :) ir Urinopolis :) yra ir 2.5 versijai, bet dėl jų svyruoju, pagrinde dėl atributikos ir dėžės...kas galėjo pagalvoti, kad jei dar kurs armijas....
-
tai, taip tos perleistos, bet zinai maza kas, gal po to paaiskes kad kurios nors vienos va taip pokst ir nera :) tai nieko blogo pasiziet kad visos butu :good:
-
I loged in just to say "I'M IN" :D deja, tik laiką tikslintis pradėsiu po dviejų savaičių.
-
Nao ką mano Justas, skwazi ir kiti likę klubo nariai ?
-
Aš skip. Nebent turnyras po naujų planuojamas, kas su žaidimu susipažinčiau :D
-
Tai ar apsisprendė komisija dėl formato? Ir gal jau reiktų patikslint datą ir laiką? Be to, darom šeštadienį ar sekmadienį?
-
as manau, kad darom kita savaite, o ar sestadieni ar sekmadieni kaip daugumai tiktu, nu realiai ten kazkiek baisiai neuztruktumem, tai teoriskai butu galima ir sekmadieni bet kaip vilku taryba nuspres
-
Aš jau turiu rugsėjo grafiką, jis dar negalutinis, bet preliminariai jau galiu planuoti. Šnd vakare man naktinė, tai patikslinsiu.
Kadangi vienu metu gali žaist 3 poros (dar nepadariau su photoshopu 4-play mato su battlegroundu), tai uždėjus apribojimą, tarkim pusvalandį partijai, manau labai daug laiko nesuės, tuo labiau, kad kol kas matau - yra tik 8 žmonės, vadinas bus tik 4 roundai (+/- jei bus lygiosios dar koks vienas). Jei daryt sekmadienį, tai ne tik spėsim, bet dar ir kokį filerį užsukt išeis. Bet dėl laiko, kaip sakiau - patikslinsiu vakare.
-
Update. Kadangi šis savaitgalis man negalimas, tai kitą savaitę tinka visas savaitgalis (5 ir 6 dienos). O dar kitą - tinka tik šeštadienis (12 diena).
-
Nebent penktadieni, sestadiein nacai :)
-
Penktadienis is no-go.
-
nu kad penktadieni tai faktas kad NO! (bent is mano puses irgi) :)
siaip siulyciau sekmadieni normaliai, nes daug vietos mes neuzimsim (tiems kas nedalyvauja) ir kadangi neuztruksim visos dienos bus galima dar pratesti popiete :) taip kad siulau - sekmadienio varianta :)
-
Na jau tikrai tik ne penktadienį :) Manau galim daryt sekmadienį, o po turnyro bus galima kažką lengvesnio sužaisti. Laiko tikrai dar liks pakankamai. Aš už sekmadienį (09.06)
-
Man tinka
-
Reiktų daugiau aktyvumo. Ar visiems, kurie anksčiau yra pareiškę norą dalyvauti tinka sekmadienis (09.06) ?
Parašykit raštiškai čia, bus galima pradėti registruoti.
Kol kas
1. Nostro
2. Snickito
3. Versetty
4. Maroom
5. Simuck
6. smikis
7. Matas
8. Inga
-
Man tinka.
Ar renkamės anksčiau, pvz. 12?
-
Tinka
-
Dėl ankstumo tai nzn, nes nepamirškim to fakto, kad būsiu iš po nakties ir reiktų kažkiek numigti. Plius, nežinau kaip su transportu, ar gausiu, nes Justas nedalyvauja, vadinas reiks alternatyvos, o čemodanas juk nemažas (kas pamena "El Mariachi" ?? :))
P.s. two more to go.....c'mon, laiko liko nedaug.
-
nu del laiko man nesvarbu, kada jau nuspres vilku taryba :)
Mata reikia pajudinti, kazkur jis uzstriges....
-
Oops....dėl El Mariachi čemodano sumaišiau topikus, tas turėjo būt prie Shadowmoor temos, lol :)
Bet sutinku, matą ir dar ten kažkas buvo paskutinis - tuos reik judint...
-
Nejuokavau, kad dingsiu dviem savaitėm, jau atstrigau po sesės vestuvių :D. Patvirtinu, kad niekas nesikeičia - dalyvauju ir man tinka.
-
Jei neklystu, tai tik Povkės betrūksta oficialiai, kad pareikštu, bet dėl jo kažkaip esu ramus....
-
As skip sorry 8)
-
Turim aštuntą žmogų - Ingą :)
Preliminari turnyro eiga:
- susirinkę traukiam random frakciją su kuria lošim visą turnyrą, Tomas padarys pairingus vietoj;
- lošiam 4 raundus po 30 min, jei pasibaigus laikui nebus laimėtojo, jį nuspręs didesnis turimų life skaičius;
- laimėtojas gauna tris taškus, lygiųjų atveju - abu žaidėjai po vieną;
- po trijų raundų Tomo super matematiniais sugebėjimais nustatoma kas patenka į top 4 ir ten lošia iki finalo;
Realiai turėtume apsisukt per tris valandas su pertraukėlėm ir pan. Jei turit pastebėjimų - pasireikškit :)
-
Viskas daugiau mažiau gerai, bet jei busim 8, tai ar nereikia lošti 4 roundus po 30 minučių ? Juk pagal oficialias taisykles tai jei mažiau nei dešimt žaidėjų, jie dalinami per pus - tiek būna round'ų. Tuo labiau, kad galima bus lošti VISIEMS iš karto, nes bus 4 lentos - Matai, nepamiršk savo atsitempti.
Kodėl 4 roundai geriau nei 3? Bijau, kad po trijų gali būti daugiau žaidėjų su vienodu taškų skaičiumi, o po didesnio kiekio labiau diferencijuojasi jie.
Kadangi bus laiko limitas, tai visi partijas baigs vienu metu, nesvarbu, kad nesubombino iki galo. Taigi, paskaičiuokim - 4 roundai po 30 minučių - 2 valandos gryno žaidimo, nu dar pusvalandis pertraukėlių tarp roundų.
Realiai po tų 4 raundų, jau turėtume paskelbti nugalėtoją, bet pasak Simo-Tomo sistemos, galima dar surinkti 4 daugiausiai surinkusius taškų žmones ir sužaisti su jais top 4 (daugiausiai turintis taškų, su sekančiu, turinčiu mažiau, atitinkamai trečia vieta su ketvirta). Ką tai duotu ? Ogi tai, kad daugiausiai turintis taškų žmogus, jei skiriasi tik keliais taškais, gali pralošti antrai vietai, taip pats nukrisdamas į antrą, o antroje vietoje esančiam žaidėjui, netikėtai gali sužibti finalo auksas. Tai skani intriga ir aš balsuoju už tai. Žinoma, jei pirma vieta smarkiai išsišokusi į priekį ir priešininko 3 pergalės taškai nieko nepakeis, tai bus tik formalus mačas, bet vis tiek, esmė yra - žaisti !
-
Kai aptarinėjom dieną su Tomu turnyro trukmę, kažkaip apsistojom ties trim raundais dėl laiko taupymo, bet šiaip sutikčiau su Ramu, kad geriau 4. Diferenciaciją bet kokiu atveju gali tekti spręst, todėl po kiekvieno raundo užrašysim su kiek life pas kiekvieną žaidėją baigėsi raundas. Dėl top 4 - galim ir nedaryti, bet taip man rodos smagiau.
Dėl 30 min raundo laiko, Justas rašė kitoj temoj, kad tai yra nerealiai daug ir "ką ten tiek veikt". Visų pirma, toks laikas jei neklystu oficialiai nurodytas ant NH dėžės. Antra, kaip ir minėjau anksčiau, visų žaidėjų patirtis skirtinga ir aš neabejoju, kad bus atvejų kai vienas turnas truks 5 minutes. Bet kadangi čia toks pirmas turnyras, pasiliekam ties 30 min, o ateity matysim. Be to, jei visi suloš per 15 min, tai mes aišku nelauksim kol pasibaigs likęs laikas ir iškart eisim prie kito raundo :)
-
Jo, manau viskas čia bus gerai, sulošim ir apturėsim skanių akimirkų.
Ką darom, jei kas, mažiau žaidęs ištrauks Mephisto, arba Šokėjus ? Reiks trumpo instruktažo pradžioj ? Šiaip aš turiu help sheetus, kur yra surašytos visos plytelės ir kai kurie patarimai bei taisyklės....
-
del roundu skaiciaus tai mano asmeniska patirtis sako, kad JOKIO SKIRTUMO 3 ar 4 :) plius bus skaiciuojamas hp taip kad sansu kad bus lygiosios mazai, o net ir tuo atveju - imam pvz mtg - pairingai - su kuom losei ir kas stovi auksciau to ir sansai didesni :) zodziu neesme kaip jau norit 3-4 jusu reikalas :) top4 manau paivairina truputi viska, jei esi pirmas tai irodyk kad tikrai esi geras, o jei patenki 4, kodel gi nepameginus reabilituotis :) zodziu top4 yra reikalinga manau, nes inesa tokio biski competetive :)
apie Mephisto as is vis turiu savo nuomone - ir jin yra nekokia :D asmeniskai as noreciau ja mest laukan kaip ir Dooms Day, bet cia tik mano du euro centai, o Danceriai....nera ten ka instruktazint, jie yra sunku lost naujokui ir tiek :D
-
Say what ?? Mephisto šūdas sakai ? Esi žaidęs, brolau ? Manai, kad silpnas tas kirminas ar overpowered ?
Aš esu visom 4 už tai, kad jis būtų, nes lošti už jį yra so cool, net nelaimėjus labai smagu būna. Plius, jo gali net neištraukti, nes neištrauktos liks kaip suprantu 6 frakcijos.
Instruktažą kaip žaisti už jį galiu pravesti per 2 minutes.
-
Nesakau nei kad šūdas nesakau kad ir gerai, man tiesiog jis taip kazkaip nu "nipašitsa" ir tiek bet kaip ir sakiau čia mana tik keletas kapeikų :) tebunie šviesa kad ir visoms frakcijoms, bet šiaip jis man toks "nearmiškas" :)
-
nu va praejo pirmasis Neurohsimos Hex turnyras, skaitau kad turnyras pavyko kaip pirmas blynas bet apie viska is pradziu :)
susirinkom, pasitraukem uz ka zaisim - gavau Smart - neteko ju niekada ciupineti (nors pas mane jie atgule yra bet dar nebuvo ismeginti gyvai), pasiziurejau - 90% saudo, nu tai jau sis tas, patys ganetinai mobilus (deka bazes savybes), vienas nemirtingas padaras (tas buvo MVP :D ) ir keletas minusu kad battle hexu tik 4 ir move is vis tik vienas. Pasidarem pairingus nu ir pirmyn -
1 match vs Simas (Steel Police) - sekmingai greitai patraukiau keleta unitu ir visus 4 battle vos ne is eiles, tai mano Smart aka Sliveriai soktelejo i prieki ir po to uzduso, bet persvaros pakako kad Simas nepasivytu, nors ten jo keletas unitu kaip antai kur reflektina suvius man jau buvo skersai gerklej atsibode ypac kai vienu momentu lentoje buvo visi 3....bet vis del to laimim :)
2 mathc vs Maroom (Hegemony) - Mariukas gavo savo ''tinkl gaiz'' ir ne veltui jis ten pirmoj partijoj isnese savo priesininka. Sunkiai traukesi ganetinai korteles, Marius uzlockino mano pagrindines gresmes ir truputi truktelejo i prieki, va kiek truktelejo taip ir nepavyko pasivyti ir/ar aplenkt...gaunam malku grazioj formoj :) 1-1
3 match vs Gintaras (Uranopolis) - Gintaras buvo ganetinai nuliudes jau pries sedant prie stalo nes jam gal is tikro ir nepasiseke siek tiek, nes gavo armija su kuria losti yra tikrai sunku, o kai jis netiek lietes NH ir tuo labiau tos frakcijos kuri reikalauja analizes dar daug kam tai logiska kad per dideles sypsenos nebuvo pas ji. Taigi susedom, prisidejo jis ten tu baisingu masinu, bet man kaip tycia pradejo ajti kaip pagal uzsakyma ir ziauriai truktelejau i prieki, nors vienu momentu buvau biski nusigandes, kai Gintaras viena ataka sustume 8 zalos :) bet tuo Uranopolis ir baige pasirodyma 2-1
Po matematiniu skaiciavimu ir hp skaiciavimu (kas pasirode yra butina nes buvo panaudota net kelis kartus) i top4 isejo - Ramas, Maroom, Matas ir as. Taigi pusfinalis -
4 match vs Matas (Vegas) - va cia turbut visa fortuna kuri buvo pas Mata atejo pas mane :D buvo turbut greiciausia partija neskaitant finalo (apie tai veliau), Matas trauke kazka bet nieko kazko baisaus, o man ejo kaip is pypkes ir labai greitai buvau igijes dideli pranasuma ir nebebuvo daug sansu lengvai pavyti, su Smartais kiek pastebejau i late game isivelti yra pragaistis bet jie to ir nereikia nes ju strategija ir turetu buti - staigi pradzia, atotrukis, o po to laukiam ramiai :) tai va taip ir isejom ramiai i finala :)
Finalas vs Ramas (Mephisto) - nu va cia prasideda idomumai, Ramas yra labai patyres NH zaidejas ir jis be pralaimejimo daejo iki finalo...stebejau pusfinali su Maroom jo kova, jis DRASKE Mariu, galvoju, nu veliai zino, bet kai atsisedau pats pamaciau kame ten reikalas..turbut pralaimejau per 5 minutes, nes kai Ramas po keliu turnu pradejo stumti po 8 zalos i turna supratau kad cia dviracio neisrasi imam garbinga 2 vieta :) taip, kad sveikinam kol kas pirmaji NH cempiona Rama!!!
Reziume - skaitau, kad turnyras pavyko, visi buvo patenkinti, tam tikrus niuansus pakeisim manau antram turnyre (kuris labai tikiuos kad bus) bet sumoje viskas buvo smagu ir grazu :) tik gal davai be Mephisto? bo as susilaikau kol kas komentuoti apie ji ten, bet manau daug kas suprato kad mano pradzioje isakyta nuomone apie ji igavo realia forma :) nes Dooms Day nelosiama del kaip suprantu imanomo infinite loop'o bet cia tai ..... be komentaru :)
nu bet neesme :) Ramas yra senas vilkas, zaide gerai ir galingai, kitas su Mephisto gal ir nebutu taip ivares :) taip kad garbinga pirma vieta :)
-
Gavau Steel Police, su kuriais nebuvau anksčiau lošęs, bet jau po pirmo mačo su Tomu įsikirtau kaip ten kas. Visumoj likau 5-oj vietoj, kas man kaip neitin patyrusiam žaidėjui yra visiškai pakankamai :)
Dauguma turbūt suprato, kad 30 min mačui yra absoliutus reikiamas minimumas, nu neskaitant finalinio Tomo ir Ramo mačo kuris truko apie 5 min. Apie Mephisto neturiu komentarų, nes neteko prieš Ramą lošt, bet jei dauguma pritars, ateity jo reiktų atsisakyt. Taip pat reiktų pasvarstyt apie Uranopolį, gal jis tikrai per silpnas ir juos irgi palikt ramybėj? Tada turėtumėm 12 frakcijų.
-
Del uranopolio sakyciau reiktu palaukt ir patestint, ten sunki frakcija ir manau viena sunkiausiu o kad jie silpni tai paziejus unitus neatrodo tiek kad ten issivartyy ir strategiskai tobulai viska padaryt yra laaaaabai sunku :)
-
Na va prabėgo NH! turnyriukas, kuris buvo labai smagus. Gavau žaisti už Hegemony, jeeeej žinoma frakcija ir nuo manęs jau paženklinti kaip "Tinkl gajs" :D Svarbiausia, kad jau žaista ir pažįstama.
1 Raundas. Prieš Gintaro Uranopolis. Tai pati naujausia frakcija, kuria gan sudėtinga žaisti, nes kiti unitai yra neaktyvūs kol jų nepajungia į rozetę :D Bet jei yra pajungiami, tai gali būti riesta, nes didžioji dalis unitų šaudo po du žalos ir dar turi skydą. Na bet Gintarui nesekėsi prieš mane žaisti. Tik nežinau ar jam plytukės nesitraukė, ar sunkiai sekėsi kažką išstrateguoti. Nors buvo keletas pavojingų momentų, bet visad kaip tyčia jam spėdavau išjungti elektrą, nudusdavo jo unitai, o aš jį taip sėkmingai nulesiodavau po 5-6 laifo. Laimėjau 20-0. Galingai. Pats net apakęs buvau :)
2 Raundas. Tomas ir jo Smartai. Annoying nemirtingasis šaulys, kuris visad sugrįžta ant lentos po mirties. Tokį padariūkštį nusimesti turbūt būtų nelogiška :) Aišku visi tokie šaudyklės ten pas jį susirinkę, negana to dar ta bazės savybė, kad aplink ją visi gali lakstyti ir sukinėtis tai :dash: Nusiteikiau sunkiai kovai, o ji tokia ir buvo, su palaginimais. Bet išnešiau sveiką kailį. Nors dar iki pat paskutinio ėjimo nebuvo ramu, nes neaišku ką Tomas padės ir kaip aktyvuosis mūšis. Vis dėl to likau su 2-3 laifais priekyje. Pergalė!
3 Raundas. Prieš Ramą Mephisto. O neeee pagalvojau, nes jau buvau prisiklausęs koks jis ten yra Evil. Supažindino su visais niuansais, truputį susimėčiau kaip čia reiktų prieš tokį žaisti. Bandom. Keli turnai ir žiūriu kaip lenta užsipildo Mephisto plytelių jūra, nebėra jokio priėjimo, kad juos sunaikinti. Daro iš manęs ką nori. O kad per vieną kovos iniciavimą padarytų 12 žalos bazei, tai dar turbūt nesu gyvenime matęs. Sėdžiu toks :o 0:20. Okeeeey.
Laukiam paskaičiavimų. Patenkų į TOP4. Spėkit ką gaunu. Ogi my favourite Mephisto :D Pusfinalis. Bandom atsigriebt ir ar tikrai tas šliužas toks baisus kaip atrodo. Jau lyg ir unitai gerai krenta nuo pat pradžių. Bandau nuimti bonusus, šiek tiek nulesioti. Išsiveržiu pagal gyvybės taškus gal kokiais 5 taškais. Na ir meldžiuosi, kad traukimai eitųsi. Ir neskaitant to, kad visai neblogai traukėsi, vis vien Ramas prisidėjo tų bonusų, nieko nebespėjau naikinti. O kai apsistato, tai tiesiog jau tampi toks tuzginamas ir jauti agoniją kaip greitai pradedi mirti :D Na pasirodžiau šįkart geriau. Gal kokiais -6 taškais gavau.
Kova dėl 3 vietos. Prieš Matą ir jo papirkinėtojus Las Vegas. Gera ten ta frakcija. Unitų vos keletas, bet yra 3 plytelės, kuriomis galima užvaldyti kitą priešininko unitą. Pati bazė ir gali vieną pasičiupti užvaldyti. Visa krūva su judesiu dalykų. Kaip medžikistai pasakytų - gryna kontrolė. Kaip supratau Matui visai gerai ėjosi traukimai, nes iškart pasitraukė porą agitatorių, kurie iškart papirko porą mano parsidavėlių. Savo bazę įgrūdo į kamputį, negana to dar ir minom apsisatė. Gavosi tokia sunki partija. O aš žioplys kažkaip pagalvojau, kad tas minas anuliuoti turi dėti unitus, o visai nepagalvojau, kad galima moduli numesti ir taip jomis atsikratyti. Kas aišku būtų buvo logiška padaryti netempiant laiko. Aišku man tai dašilo jau į žaidimo pabaigą. Buvo per vėlu. Matas laimėjo. Likau 4 vietoj, kas skaitau yra visai gerai :)
Reziumuojant, vis dėl to manyčiau, kad Mephisto yra biški OP. Aišku reikia su ja mokėti žaisti ir nenuvertinu Ramo. Ramas pilnai tikiu galėjo laimėti ir su kokia kita frakcija. Bet aš mieliau ateities turnyruose (tikiuosi tokie bus) išimčiau Mephisto, Dancerius ir Doomsday Machine. Nes čia yra tos tokios trys kiek per daug kitokios frakcijos nuo visų kitų. Nors grįžtant prie Mephisto gal jis toks baisus ir neatrodytų žaidžiant 3-4, nes lenta greičiau užsipildytų ir neužvaldytų situacijos. Bet žaidžiant 1 on 1 tai jis tikrai Evil. Kaip ten bebūtų, sveikinimai Ramui laimėjus pirmąjį Neuroshimos turnyrą! :)
-
Ačiū vaikinai už sveikinimus. Taip, aš laimėjau pirmajį NH turnyrą, bet žinot, nesijaučiu labai laimingas dėl to. Aš turiu savo minčių dėl Mephisto, parašysiu jas pabaigoj, dabar trumpai - kaip viskas atrodė mano akimis, nors berniokai jau vaizdžiai viską aprašė, bet 2 centai štai čia....
Sumetėm visas skirtingas plyteles į vieną maišą ir Justas traukė visiems frakcijas. Išėjo liapa tokia, ir pasirodo niekas negavo Neo Džiunglių, kurių kažkaip tame maiše buvo dvi plytelės, reikėjo pertraukti. Aš norėjau gauti Moloch, arba Borgo, kurios yra tikrai laiko patikrintos ir galingos partijos. Kadangi rašau nebe pirmas, jau visi žino ką gavau. Labai įdomi buvo reakcija žmonių, kai aš ištraukiau Mephisto - maždaug, ačiū dievui, kad Ramas patraukė ir man nebeliko jos. Aš labai nenuliūdau, nes man tas radioaktyvus kirminas patinka, už jį smagu lošt, yra labai daug visokių pasirinkimų ir pan. Tad pasiraitojau rankoves ir pasiruošiau kovai.
Match 1 - vs Karolukas (Borgo)
Karolukas gerai žaidžia visus žaidimus. Tai toks pat bruožas kur ir pas Povkę - kokį geimą bepaduosi, tokį supranta ir nelamina. Plius Borgo, kurių pliusai yra greitis ir kariai, atakuojantys bent į kelias puses ir kuriais Mephisto nelabai gali pasigirti. Pradėjom dėlioti plyteles, nepasakyčiau, kad labai ilgai galvojom ar ką, bet staiga chebra sako - liko 5 minutės, o pas mus abu dar ant 20 life metteris stovi. Tada supratom, kad pusę valandos gal ir yra mažokai ir susimajačinom, aš kažkaip pirmas įkandau Karolukui daugiau ir laimėjau pasibaigus laikui su truputį daugiau damago. Breaking pont buvo mano Gražtas. Jo pagalba praktiškai galėjau teleportuotis po mepą ir tai buvo labai nepatogu Karoliui, kuris apstato savo kariais mane, bet neįštraukia atakos plytelės. Aš pabėgu ir tada jau diktuoju savo salygas. Plius, jis iš pat pradžių ant lentos padėjo abu geriausius savo karius - Netfigher mutant, kurie paprastai frakcijai yra game over. Bet Mephisto taip lengvai neužmesi tinklo, jis tiesiog per didelis - aš sėkmingai nuo šių tinklinių siaubūnų pabėgau. 1:0 partija ir 3 taškai for first blood.
Match 2 - vs Inga (Moloch)
Kaip pasakė pati Inga, ji yra nepatyrusi žaidėja, bet jos rankose - baisi armija. Robotų terminatorių legionas. Tas faktas, kad tai yra startinė NHEX armija leidžia manyti, kad ji yra bent kažkiek Ingai pažįstama. Molochų minusas - mažas mobilumas. Į tai ir dėjau viltis. Inga pirmais turnais patraukė tactical nuclear launch ir aš laukiau su nerimu, kur jinai tą bombikę nutėkš. Laikė kelis turnus, ale paskui kai rovė, mažą nepasirodė - išnešė bent tris modulius. Tiesa, pabaigoj, aš padariau tą patį - aptaškiau gal 3 jos robotus rūgštimi. Labai gerai įspraudžiau kirminą į kampą, šalia Ingos bazės ir stabiliai kandžiojau, pats gaudamas mažai žalos. Man peilis buvo tie šarvuoti jos robotai, kai net "Acid Spray" nesunaikina iškarto, gerai kad ne visi jei buvo prie bazės, kai įgyja stipresnį šaudymą, daug žalos blokavau skydu, kuris yra ant Mephisto nugaros. Pavyko laimėti kiek didesniu skirtumu nei prieš Karoluką. 2:0 ir 6 pergalės taškai. Not bad.
Match 3 - vs Maroom (Hegemony)
Jau Karolukas spėjo Mariuką nuteikti - "Tavo tinklai neveiks prieš jį , būk ramus...". Tai turėjo "labai pakelti" Mariaus moralę :) Bet buvau girdėjęs, kad Mariukas berods visiškai išnešė Tomą, wow - su Hegemonija juokauti nelabai galima, nes tie vaikinai gerai kanda artimoj kovoj. Pats būčiau patenkintas gavęs šią frakciją. Bet, kažkas nutiko ne taip. Ar Mariui nėjo "korta" kaip sako, ar čia man gerai sukrito. Partija buvo brutali ir negailestinga. Marių aš sunaikinau visiškai - 20:0. Ne pats nepatikėjau. Bet tai leido man padaryti kone puse mepo nukloti implantai ir moduliai, kurių Marius nenaikino. Įdomu buvo tai, kad beveik visa žala ėjo per Spygius, aš su kirminu net nepriėjau prie jo bazės. Tiesa, kelis kartus Marius pajudino savo bazę, tuo numušdmaas spyglius. Bet kai ant stalo yra visi trys Nagų moduliai, plius Inkubatorius dar padidina atakos galia +2, tai su abiem spygliais visai įmanoma padaryti 12 žalos. Tai yra baisus ginklas, kuris buvo neįzoliuotas (tiesa abu spyglių implantai buvo jau gerokai sužeisti). Bet sužeistas - dar ne miręs. Žiauri kova. 3:0 - 9 pergalės tokenai.
Kadangi laimėjau visas kovas, į top 4 kelias švietė gražiom spalvom. Kaip padiskutavau paskui koridoriuje su Tomu, tai Top 4 smagumas yra tas, kad nors ir laimėjai visas kovas iki šiol, atėjęs į top 4 jei pralaimi, važiuoji namo :) O pralaimėt šansas buvo, nes žaisti iškrito tuoj pamatysit prieš ką...
Top4 qualifying matchg - vs Maroom (Hegemonia)
Taip, Marius gavo revanšą. Ir šį sykį, tas mąstantis žmogutis jau paėmė naują taktiką - jis nekreipė dėmesio į kirminą ir ėmė daužyti mano modulius. Kas yra Mephisto be modulių ir implantų ? Ogi 1 iniciatyvos paprasta plytelė, kuri daro 1 žalos trimis kryptimis. VISKAS. Ta strategija labai dailiai veikė, nors galiu pasakyti, kad Marius irgi dailiai traukė reikiamus karius. Keista buvo, kad jis mėtė lauk visus savo modulius. Moduliai, mieli skaitovai, yra labai didelis gėris, jei naudojami teisingai. Taigi, mano moduliai ir implantai gražiai dužo ir kai prie stalo priėjo Tomas buvo kažkur 19:15 Mariaus naudai. Marius iš Tomo tada išgirdo paskatinamąjį karo šūkį ir paraginimą duoti kirmiui į nosį. Deja, kai Tomas kitą kartą priėjo prie stalo jis pamatė 14:15 rezultatas buvo jau mano naudai ir ant stalo po kovos dūmų išsisklaidymo buvo vos kelios Mariuko karių plytelės. Nepamenu koks buvo combo, bet kažkaip perlaužiau. Paskui vėl įkišau kirminą į kampą, kur buvo grūstis ir su Inkubatoriaus pagalba išpūčiau ataką. Iniciatyva mano buvo 3, dėka dviejų Akseleratorių, kai Hegemonijos galintys man pakenkti kariai buvo maksimaliai tik 2. Ištraukiau paskutines plyteles, nes žaidėm jau be laiko ir įsijungė paskutinis varymas. Marius dar spėjo atjungti su tinklu vieną Nagą ir susūdyti man 3 žalos, bet pats gavo 5. Patekau į finalą.
Final vs Tomas (Smart)
Man visada yra smagu žaisti prieš Tomą, tiek Magijos, tiek bet kokiame kitame turnyre. Su juo tiesiog yra linksma, prisižvengi daug. Tiesa, šioje finalinėje kovoje žvengti nebuvo ko. Greičiau norėjosi verkti. Kova truko gal tikrai kokias 5 - 8 minutes. Kažkaip pradėjom dėlioti plytukes ir žiuriu, kad Tomas man nieko nenaikina. O visi žinom, kas būna, kai pas Mephisto prisikaupia plytelių. Pasidėjau abu Spyglius - o kaip gi be jų. Dar sustiprinau savo plyteles Kietintoju, kad iškart nenukaltų. Paskui dar Nagai išėjo, ko gero irgi visi trys. Nebereikėjo net inciatyvos, nes pasidėjau dar Zondą ir Nasrus, tai žala ėjo stabili ir kas turną. Pabaigos net nematėm, nes Tomas man paspaudė ranką.
Final Thoughts. Grįžęs namo dar pasiėmiau taisykles Mephisto ir nuodugniai perskaičiau, nu gal sakau ne taip žaidžiau, gal ką sumaišiau. Nu ne pasirodo, viskas gerai. Radau tik vieną niuansą, kuris buvo žaidžiamas truputį ne taip, bet tai nebuvo game breakeris. Tai buvo partijoje su Maroom. Vienu metu buvau aktyvavęs Spyglius abu ant Mariuko HQ. Vieną Spyglio implantą Marius man atjungė su tinklu. Tokiu atveju turėjo nusiimti Spyglio tokenas. Aš nenuėmiau, bet kai padariau ataką, aš skaičiavau žalą TIK nuo aktyviojo Spyglio, po kovos abu tokenai nusiima vis tiek. Čia yra svarbu tame, kad jei aš vėliau patraukiu ar pašalinu tinklą, aš turiu vėl iš naujo aktyvuoti Spyglio implantą, kad uždėti tokeną. Kaip sakiau - tai nebuvo grubi klaida, Marius negavo daugiau žalos, nei kad reikėjo, tiesiog toks formalumas...
O dėl Mephisto galios. Mes grįždami namo su Justu ir Karoluku biški diskutavom. Aš nemanau, kad jis yra OP, taip pat nemano ir Justas, kuris stebėjo viską iš šalies. Gali būti, kad aš ko gero vienintelis moku gerai žaisti už Mephisto, kiti yra tik girdėję ir labai mažai kas čiupinėję rankose. Tai natūralu, kad nelabai žino ir kaip gintis. O esmė yra - naikinti implantus ir modulius. Čia labai praverčia plytelės su multiple atakos kryptim ir iniciatyva. Ką labai puikiai parodė antroji partija su Maroom ir ką ko gero būtų parodžiusi partija su Karoluku, jei jis nebūtų iškart išmetęs ant lentos savo abieju tinklų. Be implantų Mephisto yra silpnas, tie patys spygliai bijo tinklų, žalos, o galų gale judrumo (jei bazė ar unitas yra po spyglio tokenu, jam tereikia pasitraukti iš tos vietos ir tokenas nusiima). Labai naudinga yra pačią bazę įstumti į implantų krūvą - jie patys iš savęs juk nedaro žalos, o HQ daro žalą visom kryptimis. Aišku, sunku įtikinti žmones, kai dvi iš penkių partijų baigėsi tuo, kad Kirminas visiškai sunaikino priešininką. Kažin kaip viskas būtų , jei Mephisto būtų kitose rankose. Kas čia žino, bet jei darysim kitus turnyrus, aš sutiksiu su daugumos nuomone - jei jie norės išimti Mephisto iš turnyrų - let it be. Juk norime, kad žaisti būtų smagu ir competetive, o ne - "...ai, tas gavo Mephisto, vsio, dabar visiems ragai ir į vienus vartus.." :) Nors tada rektų apsvarstyti ir Šokėjų kandidatūrą, nes jie irgi yra daugiau ar mažiau nelabai standarinė armija...
Visiems ačiū už suorganizavimą ir dalyvavimą, ačiū už smagias partijas. Manau tikrai ne paskutinis kartas ir tokį eventą tikrai norėsis pakartoti.