Žaidimai > Turimi žaidimai

Pre-relyziniu zaidimu pristatymai

<< < (2/3) > >>

Nostromo:
Va cia tai geras pavyzdys, kuo skiriasi turnyrinis zaidejas nuo casual :) Arturui svarbu tik viena - laimejimas, o as daznai galiu pasidziaugt labai grazia kova net ir pralaimejes. Man storyline ir background detales yra butina kaip oras. Tai suteikia zaidimui spalvu. Man tai keista, kad tu kaip GURPS'u meistras dedi skersa ant personazo, kuris turetu mano nuomone buti pagrindine pati ta zaidimo mesa :D
Ai, nu bet yra kaip yra, negi vogt aisim ? Tai ok, tada apie naujus geimus papezesiu per pre-relyza, kas nenores paklausyt, gales ait parukyt, o kam idomu, gal ras kazka naudingo  :twisted:

Hornis:
Man ne tiek svarbu laimėjimas, kiek mechanika :)
Aš gi Dominion nelaimėjau, bet šitie wither combo mane tikrai džiugino lygiai tiek pat, kiek jus varė į neviltį  :twisted:

Žinoma, prieš žaidimą galima daryti žodinius prelyzus, tikrai neprieštarausiu ir net pasiklausysiu  :oops:
O dėl Gurps, na tai visai kita istorija :)
Nemanau, kad MTG magas gali prilygti XIX a. trečiam broliui ūkininkui, kuris iškeliavo laimės ieškoti teturėdamas tik kiaulę (ne tą, kur voras) ir nenumaldomą troškimą išlaisvinti raudonąsias uolienas ;)

Mindaugas Aputis:
Storyline išvis nesvarbus daugumai bordgeimų. Kai kurie jų išvis neturi ir tuom yra gerai. Dominion pavyzdžiui visiškai nežinau kas ten per istorija nei kas ten vyksta - naudojamos kortos ir viskas. Ten gali būti netgi ir baltos kortelės su skaičiais, žaidimas bus tas pats.

Kad atkreipti dėmesį į istoriją - ji turi būti išplėtota kaip reikiant. Tas galioja tam pačiam MTG, tas galioja ir vaidmenų žaidimams, nes jie ir yra "istorijos vedimo" žaidimai. Tiek GURPS, tiek DnD, tiek UFS, tiek ir Warhammer:Dark Heresy ir kitos variacijos.

Žinoma siužetas svarbus ir miniatiūrų žaidimams. Warhammer, Warmachine, Infinity, AT-43 ir t.t. Net nesuvokiu, kaip galima ignoruoti tokių žaidimų "flufą", kai jis yra toks puikiai išdirbtas. Tačiau yra žmonių, kurie jį ignoruoja.

O stalo žaidimai paprasti... Ne visi to verti ir ne visiems to reikia. Perdaug bereikalingo darbo.

Nostromo:
Neisivaizduoju kaip as zaisciau , jei butu tik baltos korteles su skaiciais, pagal Mindaugo pasakyma. Aisku, tokios yra standartines kortos ir toki pokeri as mielai zaidziu, bet cia mes kalbam apie stalo geimus. Manes neitikinot :) Mane netgi veza gerai padarytas zaidimas, pacia grafika ir apipavidalinimu. Tokie perliukai kaip Small World jau pakeri vien savo grafika. As megstu isijausti i zaidima ir tapti jo dalim, netgi zaisdamas paprasta Saboteur - man visai faina zinoti kas kaip yra, o ne vien delioti korteles. Ir visai nesvarbu, ar ten tik triju sakiniu komiska istorija, ar triju noveliu su visais niuansais storyline'as.
Zinau, uzkieteje hardcorai manes nesupras, bet - like i give a shit :)

visoks:
eam. manau, kad jei uz zaidimo baltu korteliu ar raudonu korteliu slypi idomi istorija, ji bus bet kokiu atveju papasakota. butu gerai, kad zaidimo savininkas ta idomia istorija papasakotu klube, kad tokie kaip arturas, galetu pasiklausyti, kiti tuo tarpu, kurie neapdovanoti sugebejimu isklausyti, galetu pasiskaityti forume. jei bus graziai parasyta, manau imesim ir i puslapi.
na, o jei uz tu korteliu nera jokios istorijos, manau, niekas jos ir nereikalaus ;)

as UŽ idėją  8)

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

[*] Ankstesnis puslapis

Eiti į pilną versiją