Žaidimai > Anonsai, naujienos
Etherfields
Simuck:
Šiuo metu vyksta kickstarteris ir jau surinko $3 mln, o dar liko beveik dvi savaitės iki pabaigos.
Etherfields BGG
Žaidimas labai tematinis, su gražiom miniatiūrom. Sunku pasakyti į ką panašus, bet principas kaip legacy - multicampaign. Pati tema kažkiek unikali - keliauji tarsi per sapnus iš vietovės į vietovę. Man pasirodė ganėtinai įdomus. Core box kaina 75 svarai, kas yra visai norma, nu dar plius shippingas kažkiek.
Žaidimo autorius yra Michał Oracz. Kas nežinot, tai žmogus sukūręs Neuroshima Hex.
Kokia jūsų nuomonė apie žaidimą? Ar verta preorderint su visais exclusive stuff? Ar čia bus eilinis "pretty game".
Hurris:
Paziurejus kickstarter filmuka tema ydomi, mechanikos daug nesimate, bet deckbuild kiek supratau bus, ir poto su decko kortom darai veiksmus. Vizualiai graziai padarytas
Reziume kaip zmogus kuris pagailejo ant 2 kickstarteriu ir poto juos pirko tiesiog retail ir maziau stufo :) jei zaidimas atrodo geras padaryk dar reaserch daugiau ir y gala gali pasiimk
smikis:
Pažiūrėjus kelis preview mane iškart atpurtė... Pati tema, žaidimas prieš sistemą, ten campaign kažkoks... Man iškart asociacijos su Mansions of Madness ir panašiai... Žodžiu tikrai ne man, bet nustumiam asmeninius preference ir pažiūrim kritiškai.
Žaidimo mechanika dek buildingas, kas yra tikrai idomu ir prideda daug peržaidžiamumo. Žaidimas ne linijinis, vadinasi kaip išsirutulios visas story priklauso nuo žaidėjų ir luck, kas irgi nėra blogai. Tokio tipo žaidimų, bent pas mus klube nėra daug, tai irgi pliusas. Žodžių, jei žaidimo įdėja limpa, patiko Mansionai ar panašiai, tai drąsiai galima imt. Nu aišku, ten dar figurėlės paspalvinimui :) Tik aš tikriausiai pasipurtyčiau ir imčiau tą brangesį variantą su daugiau figurėlių.
Maroom:
Apie tą žaidimą jau anksčiau girdėjau ir kaip nerealiai renka valiutą kickstarteryje. Tačiau vien iš trailerio ir gražių jpg sunku buvo susidaryti nuomonę apie žaidimą. Galiausiai nepatingėjau ir pradėjau žiūrėti įvairias išankstines apžvalgas, kaip žaidžiasi ir pan. Tai buvau maloniai nustebintas. Susidariau nuomonę, kad žaidime reikia priimti daug sprendimų, kas turbūt prideda emociją ką kūrėjai ir nori labai pabrėžti. Tenka spręsti ką daryti keliaujant per vadinamą world map'ą, nes susiduri su netikėtumais, tenka taip pat strateguoti ką daryti kai sutinki priešiukus konkrečiose vietovėse. Pats vadinamasis deck builkdingas irgi toks savotiškas. Pagrinde naudoji trijų skirtingų rūšių "resursus" pagal situaciją. Aišku yra įvairūs text abilities. Kadangi legacy tipo žaidimas, tai plėšom vokus ir vis kažkas naujo ir nematyto, naujos vietovės, daiktai ir t.t. Kas man patiko, kad labai tematiškai padarytos vietovės. Nueini į kokią biblioteką, ten pasitinka bibliotekininkas, gali išsirinkt knyga kokią paskaityt ir pan. Žodžiu daug stuff tam žaidime. Ir jei Gintaras yra prieš sisteminius žaidimus, tai aš kaip tik už tokius esu labiau. Iš šalies pažiūrėjus tikrai šiek tiek primena kokius mansionus, tamsu, niūru, visokios baimės. O aš galvojau, kad būna ir šviesių sapnų :D Suma sumarum, jei Simai pasiimsi tą geimą manau neprašausi. Now go and back for it :D
Simuck:
Ačiū, Mariau, už išsamią analizę :)
Pažiūrėjus keletą video man žaidimas kažkiek primena TIME stories, tik čia nėra grįžimo atgal laike. O kas "tamsu ir niūru" tai viskas manau gerai, biletik ne eilinis cthuhlu stufas ir 1920-ieji :D Dėl backinimo dar nesu tikras, laiko yra.
Navigacija
[#] Kitas puslapis
Eiti į pilną versiją