Žaidimai > Turimi žaidimai

Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai

<< < (2/4) > >>

Nostromo:
Ziekit cia. Daba kitas niuansas : vakar su zmona ismeginom Carcassonne expansiona - The Tower. Tas bokstas , i kuri sukisi visas fishkes tikrai lovely..bet kur cinkas, pvz tokia situacija : as uzsiimu kelia su vienu folower'iu, mana zmona deda plytke, kuri uzbaigia mano kelia, bet toj plytkej yra boksto pamatai, ji aisku deda boksta, kadangi salia yra mano zmogelis, jinai paima ji i nelaisve.  Klausimas- ar as gaunu taskus uz uzbaigta kelia ?

Kitas niuansas - pagalk taisykles, jei mes turim vienas kito zmogeliukus, automatiskai vyksta mainai, atsikeiciama belaisviais santykiu vienas ant vieno. O kas jei as turiu i nelaisve paemes didzki zmogeliuka ? Jis pagal zaidimo standartus yra vertas dvieju maziuku. Kaip atsikeist ? Aisku taisykles sako, kad galima prasukti tokia makle, kaip kad tu paeini tris taskus i prieki, o belaisvio savininkas, tris taskus atgal...

Simuck:
Uz kelia tasku negauni, todel kad zaidime veiksmu eiga yra tokia: dedi kortele, dedi pasekeja (iskaitant boksta), skaiciuoji taskus. Todel zaidejas, padejes kortele, turi teise is pradziu paimti tavo pasekeja i nelaisve pries skaiciuojant taskus.
Didelio zmogiuko verte tokia pat kaip ir mazo, todel mainai gali vykt nepriklausomai nuo dydzio ar vertes. Didelis nesikeicia i du  mazus.

Nostromo:
Siaip logikos yra..dekingas Simui uz paaiskinima. Snd darbe nagrinejau toki Karkazones faq'a - ten niuansu daug, nes taisykles turi kelis leidimus, plius yra vokiskas variantas ir yra Rio Grand Games , plius Big Box edicijai yra kai kas stipriai pasikeite ( netgi rode, kad skirias big boxo ir orginalo plyteles, ten kur is sonu du pilies elementai ir kelias eina, ir kitas trumpas keliukas jungia pilis, ant kurio negali det pasekejo , netgi grafika kita ). Mes kazkaip seniau zaisdavom, kad upes galine ir pradine plyteles pilnai riboja lauka, o pasirodo, ne. Bet to patiko taktika kaip losiant su grafu galima pavogti ...vienuolyna is kito zaidejo :)

Nostromo:
Ok, varom toliau taisykliu niuansus.
Daba tema apie viena Doom mechanika - muliple dodge. Iskart pasakau – rasysiu cia daug, tad kas nezaidzia Doom, nematau reikalo jiems toliau skaityti.
Kai atsirado invaderiai cherubai, kurie turi permanent dodge savybe iskilo toks klausimas, ka daryti, kai meti i ju kruva granata ? Arba kas darosi, kai atakos isvengti nori ir gali keli objektai iskart !? Pasak zaidimo taisykliu - "one attack CANNOT be re-rolled more than once" , kas nurodo i tai, kad pvz is triju cherubu, dodge atlikti gali tik vienas. Uzklausiau forume apie tai, bet cia yra toks painus dalykas, kad niekas negalejo dorai susitarti del vieningos nuomones. Keli buvo uz tai, kad vienas cherubas dodgina VISA ataka ir ji pritaikoma likusiems, kas man atrodo visai nerealu ir nelogiska. Tai pamastes priejau prie tokio sprendimo. Bus va toks house rulsas ( tai manau jau nebestebina, turint galvoje, kiek HR mes jau turim siame zaidime, tikriausiai joks kitas to nepasieks ) - DODGINA KIEKVIENAS INVADERIS/MARINAS ATSKIRAI, kuris turi tuo metu dodge savybe. Kadangi dodge mechanika gali affectinti damage, soviniu sunaudojima, range ir miss savybes, kaip visa tai veikia ? O gi va kaip...

Dodge gali buti dvieju rusiu - a) nuo granatos ar BFG blasto, b) nuo projectiles ( pvz. chainguno ). Susitariam is karto, kad jei ataka apima galincius dodgint ir negalincius, tai tie negalintys ima standartini kauliuko roll'o rezultata ir galvos nesukam.

1. Projectile dodge. Toks multiple dodge imanomas tada, kai naudojama walkthrough savybe, t.y. shotgun arba chaingun atakos "uzvedimas" per kelis objektus. Jei sakykim atakuojami du salia stovintys cherubai ( as juo naudosiu pavyzdziuose, nes labai patogu ), tai koznas dodgina atskirai. Galimi outcom'ai – a) tu nepataikai, b) tu isnaudoji sovinius, c) tu padarai maziau/daugiau damago. Tai manau yra visai realu, imituojant tikroviska modeli, kai tu saudai i labai greit judanti invaderi, stengdamasis i ji pataikyt ir tau tikriausia tai sunkiai sekasi, tu nepataikai, laikai uzspaudes nuleistuka ir kulkos lekia pro Sali ir eikvojasi, tu pyksti ir nervuojies, todel galimai darai maziau zalos...arba laime nusisypso ir pvz kulkos atsimususios nuo grindu pataiko cherubui i galva. Taigi, su tuo manau aisku. Beje, atkreipkit demesi, kad „uzvedant“ ataka, su kiekviena sekancia yra isimami zalias arba melynas kauliukai, taip kad visi kiti, nuo pacio priminio dodgai, yra atliekami butent su tais kauliukais.

2. Blast dodge. Cia bus sudetingiau, nes „miss“ atveju atsianda scater savybe. Kad supaprastinti tai, amunicijos isnaudojimas ir ar metimas ( BFG suvis ) buvo taiklus bus nusprendziama pacioje pirmutineje atakoje. Imituokim toki modeli : Atakuojami granata du cherubai ir zombis. Metama granata ( aisku taikoma, kad blastas paliestu visus tris ), ziurim ar gerai numetem, jei atitinka range ir nera miss, vadinas metimas taiklus, skaiciuojam initial damage. Jei ismetamas ammo zenklas, atitinkamai sunaudojama soviniu. Jei buvo isridentas „miss“, tai atitinkamai scaterinam granatos sprogima ir ziurim, ar jis legalus, jei taip pagal naujaji epicentra apskaiciuojam damage. Kaip matom, bet kokiu atveju mes gausim rezultat su damage reiksme ir sprogimo centru. Tada tie, kas negali dodgint iskart pasiima ta damage, ziurim, jei uzmusem zombi, ji iskart nuimam nuo lentos. Gali buti, kad scater atveju, blastas pasisilinko ir zombis atsidure ne sprogimo zonoje, ka gi – good for him, einam ziureti tu vargsu, ka reiks zudyt/dodgint.
Grizkim prie auksciau aprasyto pavyzdzio : Sakykim, kad granata sprogo taikliai, uzverte zombi ir paliete abu cherubus. Jie megina isvengti blasto ir dodgina kiekvienas atskirai. Na ir kokie galimi rezultatai ? Jei ismetamas „miss“ simbolis – objektui pavyko puikus dodge ir jis visiskai isvenge zalos ( pvz cherubas spejo uzlisti uz nuversto stalo ir spogimas jam praejo virs galvos, arba gal jis spejo pasislepti uz kolonos ). Jei isridenamas „ammo“ zenklas, jis visiskai ignoruojamas, nes soviniu sunaudojimas jau buvo apsprestas pirmajame kauliuko metime. Jei po dodge roll‘o mes matom, kad neuztenka range, tai jokiu pakartotinu scater nedarome, tai irgi reiskia, kad cherubui pavyko isvengti sprogimo. Realus pavyzdys – cherubas pastebejo atlekiancia granata ( isivaizduokite slow motion ) ir is visu jegu kiek tik leidzia jo sparneliai spruko salin, granata sprogo , blastas ji vijosi, bet nespejo ir cherubas nugara juto sprogimo karsti, pro sali leke skeveldros, ir dulkes, bet zalos jos jau nebedare. As itariu, tai ka as cia parasiau, gal kiek painu suvokti, nes daugelis pasakys – juk granata sprogo taikliaim kaip cia gali kas likti gyvas, bet i ta reikala manau reikia ziureti reliatyviai is kiekvieno objekto pozicijos. Tokiu multiple dodge variantu tikrai pasitaikys nedaug, o gal net per visa sesija nei karto ir nenutiks, bet maza ko - zinot ir susitart kaip tas dalykas veikia, manau vis tiek reikia.
Nus, ka manot ? Laukiami visu komentarai !

Dowydas:
Maždaug supratau visa ta dodge situacija, bet aš siūlyčiau daryt taip, kad granatai sprogus tiksliai nebūtų jokių dodge, nes marinai ir taip sausai gauna, manau tai tik duoda pliusa Evil pusei o ne marinam. Mano nuomonė tokia kad taisykles reikia spaust ant marinų, kad jiem kažko dadėt, aišku čia retai pasitaikančios smulkmenos bet vistiek

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

[*] Ankstesnis puslapis

Eiti į pilną versiją