Autorius Tema: Re: Turimi zaidimai  (Skaityta 189769 kartus)

skwazi

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 607
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #240 Įrašytas: Balandis 16, 2013, 17:02 »
OK, po LNoE pabandysiu iš savo požiūrio įvertint Battlestar galactica. Turiu nusipirkęs su visais exp'ais (nuo šiandien 1 exp jau truksta). Pagrindinė pirkimo priežastis buvo žaidimo tema - būdamas serialo gerbėju privalėjau jį turėti, be to aukšta vieta BGG reitinge kaip ir garantavo sėkmingą "investiciją".

Prieš apžvalgą kaip tikras eurogeimeris turiu pavaryt ant ameritrash'o. Randomas, ilgos taisyklės, kauliukai, ilgi kortų tekstai užknisa juodai. Pajuokavau :) Nėra viskas taip beviltiška :)

Išvaizda ir tema.
Aišku grafika eilinį kartą gera. Plastikinės figūrėlės (laivų) man patinka, va jei dar ranka kiltų jas pamaliavot - būtų idealu. Bazinio laivo išvaizda sėkmingai pataisyta antram exp'e. Gal būt norėčiau turėti ir veikejų plastikines figūrėles, bet neįsivaizduoju kaip jos turėtų atrodyti, kad nekeltų painiavos žaidimo metu, todėl šiuo metu naudojami veikėjų žetoniukai pilnai tenkina ir nesimaišo ieškant kur kas stovi.
Tema paremta sci-fi serialu. Iš vienos pusės tai didelis pliusas serialo gerbėjams, iš kitos pusės žiaurus minusas serialo nemačiusiems. Dalinai fun faktorius priklauso nuo žaidėjų noro ar sugebėjimo įsijausti i temą, o nemačiusiems serialo tai gali tapti sunku arba neįdomu, ko pasekoje ir likusiems žaisti tampa nebeįdomu.
Tradiciškai tokio tipo žaidimų kortose daug teksto, bet jį reikia skaityti visą, nes tai padeda kurti atmosferą. Šis punktas užkliuvo, nes dažniausiai bekrepiam tik į krizės kortų spalvas ir galimas pasekmes, o likęs tekstas lieka nuošalyje.
Planuojantiems pirktis įmautes patarimas imti storesnes premium klasės (bent jau mažosiom kortom), pasimokykit iš mano klaidų :D

Taisyklės ir išmokastamumas.
Taisyklės sunkios, o taisyklių knygos storos (bet būna ir storesnių). Nepamenu tiksliai, berods pirmos 3 partijos buvo feilintos, jų paskirtis buvo taisyklių derinimas. Žaidimas salyginai sudėtingas, naujokams pradžioje daug neaiškumų būna. Žaidimų savininkams reiktų pasidaryti špargalkes, kurių pagalba butų galima kuo greičiau nieko nepamirštant paruošti naujokus žaidimui, priešingu atveju galima ir valandą sugaist aiškinant.

Žaidimo eiga.
Pradėsiu iš karto nuo esminio žaidimo kabliuko - sailonų. Niekas nežino, kas yra sailonas, todėl labai svarbu kuo greičiau išsiaiškinti kas yra kas žaidime. Tai sukuria paranojikų atmosferą, kur kiekvienas kolegų veiksmas kelia įtarimų, o ir pats nustatęs pokerface miną atsakineji "pats tu tosteris". Kaip suprantu šis žaidimo elementas ir kabina daugelį žaidėjų. Kita medalio pusė - atsivertus sailonui/-ams paranoja dingsta. Ir tada jau daug kas priklauso nuo žaidėjų, nuo situacijos lentoje ir pan. Jei padėtis artima beviltiškai, tuomet jau sunkoka su fun faktorium, lieka tik garbingai prisibaigti.
Mechanika tradiciškai paprasta ir paremta atsitiktinumu (kortų traukimas, kauliuko ridenimas). Trauki kortas, atlieki ejimą, darai veiksmą (kolegos tuo metu sėdi ir laukia), po to trauki krizės kortą (jos sprendime jau dalyvauja visi) ir tt. Visa tai būtų nuobodu, tačiau atliekant veiksmą turi labai platų pasirinkimą, todėl reikia stipriai pagalvoti kas naudingiau, nepagailėti paaukoti savo veiksmo kitų labui ir pan.
Būdas laimėti tėra tik vienas, o pralaimėti net keli. Todėl žmonems laimėti gan sunku. Nepaskaičius internetinių forumų žmonės praloštų tikrai ne vieną partiją, o pasinaudojus kitų patirtimi yra nubrėžiami keli strateginiai būdai tikslui siekti, bet tai tikrai nereiškia kad dabar tikrai žmonės laimės (tiesiog nebereikia išradinėt dviračio).
Dar yra begalės kitų niuansų, kurie nelabai patinka (pvz prezidentas renkasi kortos, pasikartojančios kortos ir pan), yra tokių, kurie paįvairina žaidimą, bet norint apie viską pasakoti tektų laibai išsipėsti, o visumoje gaunasi gerai subalansuotas teminis žaidimas.

Žaidimo trukmė. Rašo kad 3 val. Aš drasiai damesčiau +1. Per vakarą berods neteko sužaist 2 partijų. Realiai tai optimalus laikas vakaro žaidimui (pvz 20:00-24:00). Jei nėra laiko, tuomet yra eilė trumpesnių žaidimų. O per vakarą sužaisti tik vieną neprailgstančią partiją laikau kaip pliusą prieš kelias to paties žaidimo partijas

Peržaidžiamumas.
Didelis. Nors būdas laimėti tik vienas, bet kelių tam pasiekti begalės. Pridėjus išplėtimus atsiranda jau keli skirtingi budai laimėti, papildomos lentos, kurias galima naudoti arba ne pagal nuotaiką ir norus.

Visumoje tai yra dinamiškas žaidimas, nes daug kas keičiasi iš pagrindų jo eigoje. Pvz startuojam kaip komanda prieš sistemą o finišuojam kaip 2 konfrontuojančios komandos, pradedi su tikslu išgelbėt žmoniją ir laimi ją sunaikinęs, lyg ir sedi laukdamas savo ėjimo eilės, bet krizės kortų sprendimas neduoda nuobodžiauti, vienu metu lyg ir žaidi už komandą, kitu metu jau priiminėji asmeninius  sprendimus. Sužaista kol kas nedaug patijų, todėl nuomonė dar gali ir pasikeisti.

Už:
- gera tema, o ypač serialo gerbėjams
- nors atsitiktinumas yra varikliukas, bet žaidėjai turi labai platų pasirinkimą veiksmams, kad tą atsitiktinumą sumažintų
- blefavimas, kenkimas paslapčiomis
- aukštas peržaidžiamumas
- gera komponentų kokybė
- linksmas žaidimas (bet reikalinga atitinkama komanda)

Prieš:
- tema nemačiusiems serialo gali būti neįdomi
- sunkios ir ilgos taisyklės, žaidimas tikrai neskirtas masėms
- suradus sailonus žaidime sumažėja fun faktorius
- atsivertus į sailoną labai simažėja veiksmų pasirinkimas, gali tapti nuobodu
- mėgstantys pagalvoti tikrai turi ką veikti, bet toks žaidėjas turi žinoti, kad kiti tuo metu neturi ką veikti.
- max žaidėjų = max fun (gerai, kad mums kol kas nekyla problemų surinkt 6)
- jūs nežinote ar aš sailonas, tad viską šiame aprašyme galėjau išsigalvoti, kad jus suklaidinčiau

AndruX

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 93
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #241 Įrašytas: Balandis 16, 2013, 17:11 »
Super aprašas, +1 :) :) Dabar užsinorėjau pažiūrėti serialą (iš kur gauti daug daug papildomo laiko, nes krūva serialų dar namų serveryje guli ir niekaip nerandama laiko peržiūrėti) ir pabandyti šį žaidimą :)
TrustNo1
BGG profile

Galvocius

  • Peasant
  • *
  • Įrašai: 6
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #242 Įrašytas: Balandis 16, 2013, 23:19 »
Na ka pasidalinsiu ir aš savo mintimis dvieju naktų, LNOE šešių partijų beldimu. Iš karto pasakysiu, kad ne esu nei euro, nei ameri trash megėjas. Kaip save pavadinčiau megėjas tų žaidimų, kurie "limpa" prie rankos.
Kaip žaidimas LNOE yra smagus ir per daug neapkraunantis smegenų, bet kaip ir minėjo jame viską (pabrėžiu viską) lemia lucky faktorius, tad jei nėra kantrybės geriau net nepradėti jo žaisti. Man teko garbė tris kartus iš eilės pabūti zombių kailyje ir deja nė karto už juos nelaimėti. Berods jei gerai prisimenu visus 2 vakarus zombiai nei karto nelaimėjo. Tad kaip jau patyręs zombis galiu drąsiai teigti, kad zombiai suck'ina big time. Žaidžiant už juos viskas priklauso nuo lucky roll, nes metamas tik vienas kauliukas. Tai jei išbeti lievą skaičių tau beveik galas, paminėjau beveik, kadangi yra dar toks kortų faktorius (jei rankoje yra tinkama korta dar gali šiam kartui išsisukti) bet tai daugiau retenybė nei taisyklė. Zombių stiprybė yra kiekyje, kuo didesnis jų skaičius tuo geriau. Aišku nepamirškime tokių "owesome" grave kortų. Na iš jų naudos praktiškai nulis. Palei kortas tas zombis turėtų buti kažkas tokio, kad herojai turėtų pavargti juos užlenkiant, bet ką tu praktiškai vienas pistoleto šūvis ir tas "owesome" zombis jau guli. Kaip pvz. zombis explosive ar kažkaip panašiai vadinasi. Tai su juo užlengti herojų praktiškai šansų nulis. Kokia tikimybė, kad išbersi kauliuką su opcija 5+, tačiau savo zombius užlengti užtenka išberti 2+. Per vakarą tas zombis kirto herojus kokius 10 kartų ir ką tu, ale nei vieno 5+ nebuvo ir dar vadina grave cards give zobies advantige, so common aš patyliu. Tad išvados žaidžiant už zobius svarbus jų kiekis ir tinkamos kortos rankose, tokios kaip reroll, skip fight ir t.t. Grave kortos didelių super privalumų, kad duotų aš nepastebėjau.
Visai kita istorija su herojų kortomis. Juose viską vaidina ne tik kailiukų bėrimas, bet ir kortos. Ypač unikaliosios kortos. Kai tik herojus palupą unikalų daigtą tai praktiškai zombiams jau liūdnos dienos. Prieš tokias kortas pakovoti šansų mažai. Kaip vadinčiau herojus tuomet įgauna "GOD MODE", vietoj to, kad jau bijotų zombių gaunasi lets go slashing them. Kaip pvz. herojus kunigas palupa unikalų daigtą bibliją, na tuomet prasideda cancel fiesta. Kokia jau normalesnę kortą zombis beišmestų cancel cancel ooo lets this cancel again. Tai jau gali nuvaryti į neviltų, tad silpnų nervų ziadėjams siūlyčiau į cancel fiestą žiūrėti juokais. Už herojus žaisti tikrai lengviau, juolab kai trauki kortas iš 3 skirtingų kaladžių, kai tuo tarpu vargani zombeliai turi tenkintis tik 2 ir viena iš jų "owesome" grave cards deck
Išvados: zombiai suck ir heroes rules nelabai tinka, nors iš mano posto galima tokią išvadą susidaryti. Tikriausiai zombių žaidėjai suck'ino, bet kad balansas mano atžvilgiu nėra labai lygus.
P>S> Kitą kart vis vien žaisčiau už zombius, kaip sakant need revenge and regain zobie glore.
Na ką tai toks mano pirmas postas, tikuos nepaskutinis, ir neprailgo Jums beskaitant.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #243 Įrašytas: Balandis 16, 2013, 23:30 »
O tu, Andriuk pirma pamegink geima, paskui seriala ziurek. Butent tai padare Bralis ir neliko nusivyles. Mano atveju buvo kitaip, as dar senu senoveje pastebejau ta geima, perskaiciau taisykles, bet nesiryzau ciupti, o Robke senu senoveje seriala mate (pamenu dar kai pas Salomejka ejom, pasakojo, tai primetat ant kiek seniai...). Pasakysiu tiesiai - nesu mates geriau perkelto serialo i stalo geima ! Prisiekiu. Cia mechaniko nu taip dera, kad nors i aki durk. Kaip skwazi ir minejo, lost reikia su maciusiais seriala (gindie neatsumiam kitu), nes tada tiesiog maudaisi flavore, netgi kortu flavor teksta skaitydamas atpazisti vietas is serialo. Zodziu, FFG gavo licencija ir ja puikiausiai pasinaudojo.
Dar kolega minejo del fun/atsivertusiu cylonu balanso. CIa yra tik dalis tiesos, mano nuomone, visu pirma ten, kad tiek zmonem, tiek patiems cylonams zymiai fun yra lost, kai jie pasislepe, kita vertus daznai buna, kad iki sleeper fazes is tikruju nebuna nei vieno blogiecio ir tada zmones naturaliai stengiasi, bet jei jau atsivarte vienas ar net du , tai nusiminti nereiktu, fun nenukrenta, nes tu jau tikai zinai kuo gali pilnai pasitiketi ir bendrom pastangom sieki tiklso - tada labai isauga itampa, nes pabaigoj visada buna sunku, truksta resursu, priesininkai atvirai demonstruoja gresme. Uztat pergale buna saldi, kuria mes, berods is kokiu 5 partiju apturejom tik viena. Bet kadangi pastoviai inesinejom naujoves , kaip antai Pegaso itraukimas, New Caprica lenta, veliau Exodus fintai, tai galima sakyt mokemes zaist. Ir joa, losti reikia tik pilna sudetim - 6 zmones. Tad kas nebande, ismeginti tiesiog butina. As manau, kad po zombiu galbut reiktu vel grizti prie sios sagos penktadienio vakarais, nes kazkokia nostalgija jauciasi - negi dabar lauksim iki rudens, iki naujos expos ? Nors jei butu norinciu, galima nestis ir i kluba.

P.S. Galiu numanyti, kodel skwazi isigijo sita ameritrash perkiuka - cia, skirtingai nuo zombiu yra zymiai daugiau kontroles, gali planuoti. Kauliukas zinoma yra, bet jis taip drastiskai nesugriaus planu, o krizes kortas ir destination kortas gali is anksto zinoti (scountindamas), tad netiketo siurprizo nebus (didziausias siurprizas dazniausiai buna, kai zaidejas, kuriuo pasitikejai atsivercia sailonu).
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #244 Įrašytas: Balandis 16, 2013, 23:55 »
Oo.. pagaliau ir Aruncikas E. dejo savo pirma posta ! Sveikinimai.
Per du vakarus zombiai laimejo tik viena scenariju - burn 'em out ( kur reikia spawn pitus sutaskyti), bet tada jie laimejo uztikrintai ir garantuotai, o ne vos vos. Tiesa, jie VOS nelaimejo to scenarijaus su plague carrieriais, ten pabaigoj geras ju run ejo, bet mums tiesiog NESVIETISKAI nuskilo pabaigoj.
Anyways, kadangi neturetu taip buti, nes forumai mirga nuo "oj, kaip mum sunku uz herojus lost, kokie zombiai overpowe.." ir pan, pasidomejau tuo klausimu. Taigi...
Nuo pirmo Lnoe expansiono "Growing Hunger" atsirado taip vadinama "dot system". Tai tarsi taisykliu moduliai, kuriuos gali implementuoti i base game ar is esmes i bet kuri scenariju. Gali pasirinkt pvz "free search" markerius, ar koki "well-stocked buildings". Kiekvienas toks modulis vertas tasku (tokie skrituliukai paisomi). Zombiui irgi yra platus pasirinkimas, gali pasirinkti pvz "zombie - auto spawn", ar "alway zombie heroes", ar "zombie horde". Teoriskai, kad butu balansas, kiek rutuliuku vertes moduliu pasirenka zmones, tiek turetu pasirinkt ir zombiai. Tad, jei zombiai gauna 9 partijas is 10 , jiems reiktu daryti handicap'a. Kitas niunsas - zombie playeriai turetu but patyre zaidejai, ko musu penktadienio vakarais nebuvo. Vienintelis patyres zombis buvo Mariukas, kuris zaide vos viena partija. Tai viena. Kita - nors zombiai ir atrodo nemastanti numireliu gauja, jie gali imtis siokios strategijos (keista sakyti sita zodi siame zaidime, ar ne ?), bet cia yra isbandyta taktika. Pvz, zombiams reikia uztverti praejimus ir uztrapinti herojus pastate. Per sienas jie nepabegs, o zombiai ieiti gali. Taip pat reikia atskirti silpnaja grandi - silpniausia heroju ir ji suvaryti. Pulti ant Dzonio su benzo pjuklu nepatartina, nes bus i vienus vartus. Beje, tiem stipriem herojams reikia maitinti po kelis zombius per turna, kad jie turetu ka veikt ir nebegtu kur nereikia zombiams. Plius, zombiai turi kuo greiciau burninti savo deka (ka po visu expansionu gan sunku padaryti, nes dafiga kortu). Kodel paklausite ? Ogi todel, kad ne tik greiciau gausi geru fight kortu, bet ir ismesi ant stalo visas "remains in play" kortas ! Pamenat per plague carrierius kas dejos, puse stalo buvo nuklota tokiom kortom. Aisku, yra budas cancelint, bet sansas nedidelis. Jea, tas kunigas kuri "sukonstravau" per paskutine sesija - tikimybe pakartoti toki finta viena is kokio tukstancio, ten net nemoku apsakyt kaip sulipo viskas idealiai. Nereiktu remtis tuo faktu ir vadinti tai broken. Taip pat reiktu burti zombiu gaujas ir pulti kiekiu, o ne pavieniais, kuriuos nesunkiai herojai issaudys. Grave weaponai nera panaceja, bet ir nera sudas, kaip Arunas teige. Tiesiog reikia paplanuot, kada reikia kiekio, o kada specializuoto zombio. Juk nepamirskim, kad grave weapona gali ibrukti BET kokiam zombiui, nesvarbu ar tai bus zombie hero, ar tai bus plague carrieris, ar grave zombis. Mastyt reikia ponai kai zaidziat. Anyways, manau dar anksti verkti, reiktu dar keliu vakaru su zombiais , patikrinti, ar tikrai vis dar i vienus vartus...
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

AndruX

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 93
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #245 Įrašytas: Balandis 17, 2013, 01:38 »
Na šiaip dabar mąstau...man rodos kiek teko mums žaisti, tai grubiai apie 50/50 laimi tiek zombiai tiek herojai. Aišku dalis priklauso ir nuo scenarijų. Atsimenu legendinį escape the truck ar kai pjis ten vadinas, kai heroes per pirmus 2-3 ėjimus gavo tiek raktus tiek benziną ir pabėgo :) totalus fail zombiams :)
Tiesiog kai gerai žinai deką, žinai ko tikėkis, kiek kokių kortų ir t.t. Tad jei nesiseka mesti kauliukus, dropini kortas arba stengies jas išleisti kad gauti naujas ir pan.
Luck yra luck... Taip, jo čia kartais per daug, bet ir gyvenime, patyrę sportininkai ima ir patiria fiasko...jei nesiseka sudiegti draiverių, tai nemeti lauk kompo ir neišeini iš darbo, nes lievas darbas :) tad ir čia, kartais būna nekrenta kaulai nors tu ką arba netrauki kortos reikiamos. Kažkada buvo pamenu triple 6 pas heroes, bet kaip žinia Zombies wins on draw, tad hero pralošė kovą... Tad reikia apsišarvuoti kantrybe ir bandyti vėl :)
Jei jau zombiai niekaip nelaimi, tai tikrai siūlau naudoti dot points, tarkim 3-4 dots zombiams, 1-3 heroes. Taip truputuką bus daugiau geresnių features zombiams, kas gal būt palengvins jiems žaidimą ir gražins ūpą :) O pagrindinė strategija - kuo zombių daugiau tuo geriau. Ir nebijoti jų prarasti, nes juk jų gali prispawinti gi :) Ypač stengtis kad jų kuo daugiau ant vieno hero sukristų. Nusimesti kortas iš rankos, kurias gal būt tik po kokių 3-4 ėjimų panaudosi, galbūt gausi reikiamų fight kortų ir pan.
TrustNo1
BGG profile

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #246 Įrašytas: Balandis 17, 2013, 06:57 »
DOT system yra gerai naudoti paįvairinti scenarijam. Nuo Timper peak net privaloma, kaip supratau.
Ir bėja Zombies pirmi renkas, kokių dot nori, tada tik herojai.

Yra už zombius lošiant pakankamai taktikų ir logikos, tik nenoriu atskleisti visko :P

PS pasakyk email atsiūsiu DOTS špargalke, turiu worde, kad atsispausdint.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

skwazi

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 607
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #247 Įrašytas: Liepa 19, 2013, 13:06 »
Pamaciau kad klube po atostogu bus galima isbandyt Seasons  :good: As jau noriu i testuotojus :D

Maroom

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1493
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #248 Įrašytas: Liepa 19, 2013, 19:46 »
As irgi uzsirasau :yes: Labai norejau (ir tebenoriu) pats to zaidimo, tad dabar bus proga isbandyt :good:

AndruX

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 93
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #249 Įrašytas: Rugpjūtis 08, 2013, 12:13 »
Sveiki,

Gal kas Seasons review parašytų?

Dėkui :)
TrustNo1
BGG profile

Maroom

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1493
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #250 Įrašytas: Rugpjūtis 08, 2013, 12:30 »
Citata iš: "AndruX"
Sveiki,

Gal kas Seasons review parašytų?

Dėkui :)

Sioki toki maza review'a parasiau sio treciadienio susitikimo forumo skiltyje :smile: Zaidimas tikrai geras bent man :smile:

skwazi

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 607
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #251 Įrašytas: Rugsėjis 29, 2014, 10:04 »
Netycia uzmaciau Takenoko Collector's Edition. Siulau palyginimui paziuret unboxinga

http://youtu.be/uBSN_7Y0XSI?t=1m39s

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #252 Įrašytas: Rugsėjis 29, 2014, 15:49 »
Nesigaili kad nepaėmei to GIANT edition ?? :) Vaikams tai būtų efektas !
Kažin expansionai šiam editionui irgi yra DIDELI ?
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

skwazi

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 607
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #253 Įrašytas: Spalis 14, 2014, 08:53 »
Išsitraukiau namie palošt takenoko. Užkliuvo akis, kad pandos dekas vizualiai mažesnis - paskaičiuoju, akurat, trūksta 5 kortų  :-x Pasigoolinu, ir matau, kad asmodee leidiniuose, bent jau konkrečiai takenoko žaidimui, tai yra žiauriai dažnas atvejis. Pilnas internetas skundų, kad kažko trūksta, pradedant bambukais ir baigiant pandos ar sodininko figūrėle  . Nesmagu, jei tokie grand leidejai kaip asmodee prades taip feilintis.
Radau internete skundų formą, užpildžiau, lauksiu atsakymo. Atsiliepimų apie formos pildymų yra visokių, vieniems per porą sav. atsiunčia trūkstamus komponentus, kiti lieka ant ledo (arba pamiršta pasigirt, kad visgi gavo ko trūko)

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Turimu zaidimu aptarimas
« Atsakymas #254 Įrašytas: Spalis 14, 2014, 11:45 »
Oh my... ne tai kad ne GRAND edicija, bet dar ir nepilna :( Liūdna indeed. Mane tai asmeniškai demoralizuoja tokie dalykai - rašai paskui customer supportui ir tikiesi, kad būsi išgirstas. Linkiu sekmės laukime - būtinai informuok, ar atsiuntė replacementą.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...