Žaidimai > Magic: the Gathering

Re: Storyline and background of Magic the Gathering blocks

(1/3) > >>

Nostromo:
Kadangi zadejau pristatyt klube Ravnicos bloka, manau galima sutaupyti laiko ir kas netinges perskaitys informacija cia, plius tie, kas nebuvo klube , bet kam idomu irgi neliks ant ledo.

Aprasysiu bendrais bruozais Ravnicos bloka cia, o paskui atskirais postais - kiekviena gildija.
Butu gerai, kol nebus sukeltos visos gildijos, niekas nepostintu, idant islaikyti integriskuma (zadu ideti 10 gildiju). Is anksto visiems aciu !

Ravnika - Gildiju miestas. Kuom visus taip zavi sitas blokas ? Gal neiprastumu, nes visas Ravnikos pasaulis yra vienas didelis, istisas miestas. Megapolis netgi sakyciau ! Niekas nezino nei galo nei krasto. Yra tikima, kad kadaise buvo atskiri miestai siame pasaulyje, bet jie pletesi, didejo ir galiausiai susijunge i viena dideli ir galinga kompleksa. Taip pat sis paralelinis miesto pasaulis yra izoliuotas nuo kitu, kas draudzia planeswalkeriams ieiti i ji ir iseiti is jo. Miesto struktura paprasta - aikstes yra lygumos (plains), piliu ir pastatu bokstai - kalnai (mountains), parkai ir skverai - miskai (forests), kanalizaciju pozemiai ir rusiai - pelkes (swamps), tvenkiniai ir akvedukai - salos (islands). Kad toks didelis miestas nepaskestu chaose, buvo sudarytas Guildpact'as - sutartis, kuri pasirase 10 gildiju, kad nei viena is ju nemegins dominuoti ar siekti sau naudos, taip suardydama harmonijos balansa. Aisku ne visi miestieciai priklause gildijoms, bet dauguma bent prijausdavo vienai ar kitai...Taika tesesi labai ilgus amzius, bet paskutiniu laiku Ravnikoje kazkas vyksta ir jauciamas permainu vejas. Galbut kaip tik tau teks savo akimis pamatyti ir savo kailiu patirti tai, kas gali greitu laiku ivykti !

Ravnikos bloka sudaro 3 setai. Pirmas , taip ir vadinasi - "Ravnica" pristato pirmas 4 gildijas, antrasis - "Guildpact" - pristato dar 3 ir paskutinis "Disscension" – paskutines 3 gildijas. Is viso 10 deku , 10 gildiju. Tai – 5 magijos spalvu, visu imanomu deriniu po 2 spalvas variantai. Todel kiekviena gildija yra dvispalve, o taip pat turi griezta struktura: turi gildijos lyderi, cempiona, maga, mechanika, buveine, manos akseleratoriu, antspauda. Visa ta strukturizuota infrastruktura atsispindi teminuose dekuose. As manau, butent tai ir zavi labiausiai, kad tu zinai, kad priesininkui ismetus ant stalo pvz savo cempiona, tu gali atsakyti savuoju. Kaip dar viena pliusa, ivardinciau labai vykusia kortu grafika siam blokui (uz ka labiausiai turetume buti dekingi dailininkams Zoltanui ir Gaborui). Taip pat sis blokas labai intensyviai naudoja multicolor kortas.

Tagi, ilgai netempes gumos , pameginsiu paprastai pristayti kiekviena is 10 gildiju, pradedant ju eiliskumo pagal setus tvarka.

Nostromo:
---Borosu Legionas (Boros Legion)---

Tai pirmoji ir viena is labiausiai megstamu zaideju gildiju. Trumpai tariant, Borosai - tai Ravnikos kariuomene ir kartu policija. Jie grieztai priziuri, kad mieste butu tvarka ir ju manymu, geriausias budas tam pasiekti - fizine jega. Nes Borosu gildijos kariai - patys geriausi kovotojai Ravnikoje. Eiti pries Legiona - gryna savizudybe! Jie yra gerasirdingi pareigingiems ir doriems, bet negailestingi ir netgi ziaurus savo priesams, arba tiems, kurie pazeidzia istatymus bei tvarka. Todel i Legiona mielai stoja ivairus samdiniai, karstakosiai minotaurai, netgi goblinai, nes ten jiems yra kur isreiksti nerimastinga savo buda.
Borosu kalade sudaro balta ir raudona spalvos, kurios beje, geriausiai ir atskleizia tikraja Borosu galia - raudonos magijos chaosa, greiti ir destrukcija (haste, burn) ir baltuju gynyba bei galia (first strike, double strike, vigilance). Apie 80 procentu deko kortu - dvispalves, kas priduoda jiems lankstumo. Labai gerai gerai subalansuotas flying gyvunu procentas, taip pat saikingai yra direct damage instant'u. Tai - greitas dekas, zaidziamas agresyviai, nes gyvunai mazi , bet ju daug! Anaiptol nereikia nuvertinti Borosu kovotoju - ten nepamatysim 8/8 padaru, bet Borosu gausa ir ivairus koviniai triukai palauze ne viena ! Mazus gyvnus galima greit suzaisti pacioje pradzioje ir jiems nereikia nerealaus kiekio manos.

Gildijos lyderis: Borosu kariai savo idealu laiko angelus. Gildijai vadovauja (na, ne tiek vadovauja, kiek yra garbinama) Archangele Razia. Tai amziui nepaklustantis tyros sviesos ir teisingumo padaras.Ne vienam per nugara siurpas nueina kai Razia atsiranda ant stalo. Jau vien pirmos trys savybes "Flying, vigilance, haste" manau kalba uz save, jau neziurint i tai, kad pati Razia yra 6/3 ir moka redirect‘inti zala. Kita vertus, isburti siai "pupytei" reikia nezmonisko manos kiekio - net  8, kas palygint su kitais Borosu "weenie "padareliais yra astronomiska. Labai gaila, kad pasak Ravnikos noveles Razia buvo nuzudyta Szadeko, Dimiru gildijos lyderio, vampyro, kuris perdure ja savo kardu.

Gildijos cempionas: Agrus Kos, Vojek Policjos padalinio veteranas. Jis yra pagrindinis Ravnikos noveles herojus, kuris narplioja miesto intrigas. Agrusas, kovoje uzgrudintas karys ir jis tampa labai pavojingas kai atakuoja, kartu su kitais Borosu kariais, nes jis ir baltiem ir raudoniems gyvunams atakos metu prideda po +2 atakos, o kaip anksciau minejau, kad apie 80 procentu sio deko gyvunu yra ir balti ir raudoni tuo paciu metu, tai...

Gildijos buveine: „Saules namai“ (Sunhome). Tai didziulis statinys, kurio apatiniai aukstai yra nezmonisko dydzio kareivines, o virsutiniai – sventykla. Paciame virsuje isikure svarbiausieji Borosu vadai. „Saules namai“ simbolizuoja Borosu tvirtybe ir neiveikiamuma, nes sukonstruoti taip, kad atlaikytu bet koki puolima ar apgulti. Yra kalbama, kad karo metu, paciame sios tvirtoves virsuje, ant stogo, prisisvartuoja angelu skraidantis laivas „Parhelionas“. O angelai, kaip zinome, labai pakelia Borosams morale.

Gildijos mechanika: „Svytejimas“ (radiance). Tai efektas, kuris, kai yra nutaikomas i kokia nors spalva, galioja visiems tos spalvos objektams. Pvz. burtas „Cleansing beam“ daro 2 zalos kuriam nors padarui ir dar po 2 zalos kiekvienam kitam padarui, kurio lygiai tokia pati spalva. Taigi toks burtas gali tiesiog nusluoti armija nedideliu monocolor padaru. O teigiami burtai gali labai sustiprinti paciu Borosu karius, nes jie beveik visi dalinasi dvi spalvas – balta ir raudona.

Gildijos magas: Jis daro tai ka moka geriausia, suteikia Borosu kariams arba greiti (haste) arba pirma smugi (first strike), ziurint ko tuo metu labiau reikia ir visa tai - uz gan pigu manos mokesti.

Is rimtesniu Borosu arsenalo kortu dar galiu pamineti „Lightning helix“ , kuris ne tik zaloja priesa, bet ir duoda laifo, o taip pat nerealu artefakta „Sunforger“, kuris ne tik priduoda +4 atakos (kas maziems gyvunams ypac aktualu) , bet ir leidzia susirasti instant korta, kainuojancia ne daugiau 4 manos ir suzaisti ja uz dyka.

P.S. kitas gildijas aprasysiu rytoj, snd jau velu, jei galite dar susilaikykite, nieko nepostinkite cia..aciu !

Nostromo:
--------------------------Selesnijos Konklavas (Selesnya Conclave)----------------------------

Selesnijos gildija – gamtos myletoju ir saugotoju salininkai. Jie nekencia technologijos ir pripazista tik tai, kas yra naturalu ir tikra. Ju manymu, visuomene turetu evoliucionuoti kaip gamta – letai ir savo naturalia eiga. “Nera nei vieno auksciau uz kitus, visi esame lygus” – skelbia ju evangelija. Toks ju tikejimas daznai propaguojamas verbuojant naujus narius. Neretai miesto aiksteje gali sutikti Selesnijos evangelika saukianti “Broliai ir seserys, priimkite tikraji tikejima !” Bet neziurint i tai, kad Selesnijos gildieciai yra nepataisomi pacifistai ir taikos myletojai, bei tai, kad daugelis vis tik laiko juos smegenis plaunanciais naturalistais - pykdyti ju nereiktu ir ju stiprybes bandyti irgi nevertetu. Gildija naudoja balta ir zalia spalvas ir isnaudoja si potenciala pilna jega. Butent cia mes galime pamatyti tokiu riebiu padareliu kaip 5/5 ar netgi didesniu. Tai zaliosios magijos pliusas, kuris jungiasi su baltosios gynyba ir  apsauga. Procentaliai zalios spalvos netgi daugiau. Cia galime sutikti elfu, druidu, shamanu, driadziu, kentauru ir netgi vurmu (tai nerealaus dydzio kirmino ir gyvates hibridai). Selesnijos magai taip pat garseja tuo, kad magijos pagalba moka atgaivinti augalu uglius (saprolings), kurie sugeba atlikti nesudetingus darbus ir yra laikomi kaip tarnai, arba maistui.

Gildijos lyderis: Idealistiniu lyderiu yra laikoma elementale driade “Motina Selesnija”, kuri atsirado susijungus kelioms driadems. Bet praktiskai gildijai vadovauja aukstesniuju driadziu grupe, taip vadinamas “Konklavo Choras” (Chorus of the Conclave) , kurios yra susijungusios bendra samone ir protu, o taip pat gali komunikuoti su bet kuriuo gildijos nariu telepatiskai.

Gildijos cempionas: Tolsimiras (Tolsimir Wolfblood), patyres elfas, kuris su savo jojamu vilku Voja yra neisskiriami draugai. Beje, si porele moka labai kieta triuka, jei gali burtu pagalba padaryti realia Vojos projekcija, kuri kaip tikrasis jos orginalas padeda kautis kovose. Beje, sis veikejas yra grynai Wizards of the Coast fantazijos vaisius, nes Ravnikos noveleje apie ji nicnieko neuzsimenama.

Gildijos buveine: Tai nesvietisko dyzio medis, Vitu-Ghazi. Galima drasiai sakyti, kad tai pats didziausias medis visoje Ravnikoje. Dar kazkada labai seniai, i ji trenke zaibas, bet driadziu ir elfu magijos pagalba, legendinis medis nemire ir gyvuoja iki siol. Jame yra isikure svarbiausi Selesnijos pastatai ir butent cia vyksta svarbiausi pasitarimai ir tvarkomi gildijos reikalai.

Gildijos mechanika: Sukvietimas (convoke). Kaip jau sakiau, Selesnijos nariai vieningi, o “Konklavo Choro” driades gali komunikuoti su visais, tad reikalui esant, tokiu budu labai greitai galima mobilizuoti karius. Praktiskai tai veikia va kaip: uz padara turinti sukvietimo savybe nebutina moketi visos pilnos manos kainos, uztenka patapinti jau zaidime esancius tos pacios spalvos kitus gyvunus – kiekvienas uztapintas tokiu budu, uzmoka viena vieneta manos. Tai va cia ir pravercia ordos saprolingu. Didziuju padaru iskvietimas Selesnijai nesudaro dideliu problemu.

Gildijos magas: Jis praktiskas, moka atgaivinti augalu uglius, nors tai kainuoja ir nemazai, o taip pat visiems draugiskiems kariams suteikia +1/+1 , irgi nepigiai ir tik iki turno pabaigos, bet uztat VISIEMS :)

Na ir pabaigai. Kiekvienas neapsiriks pasirinkes Selesnijos deka. Subalansuotas, sunkiasvoris, patikimas. Jei nesutryps priesininko mesingais padarais, nuplaus saprolingu jura. Is baisesniu ir pavojingesniu kortu dera pamineti galingaji avatara “Scion of the Wild” , kuris puciasi su kiekvienu zaidime esanciu gyvunu, tebunie tai ir paprastas saprolingas, taip pat akylasis vilkas “Watchwolf” , kuris be grazaus arto dar ir klaikiai pigus – kaip jums 3/3 gyvunas tik uz 2 manos !? Nu ir aisku – baisusis “Overhelm” ,kuris padaro visus gyvunus +3/+3 iki turno pabaigos. Belieka tik isivaizduoti, kuo patampa paprastas 1/1 saprolingas, pagaves toki burta. Jei siek tiek statistikos – esu su siuo burtu padares gerb. Vidmantui 64 zalos per viena turna.

Nostromo:
---------------------Dimiru Namai ( House Dimir )------------------------

Dimiru gildija neegzistuoja. Na, bent jau pacios gildijos nariai nori, kad taip manytu Ravnikos gyventojai. Neziurint i fakta, kad pasirasant Guildpact’a si gildija vis tik minima sarase, ji be jokios abejones yra pati slapciausia ir paslaptingiausia is visu. Taipogi, kaip nebutu keista, nors si gildija aplinkiniu maziausiai zinoma ir pastebima, jos nariai apie viska zino daugiausiai. Viskas del to, kad gildijai informacija renka platus slaptu  agentu tinklas, kuris yra organizuotas taip, kad informacija perduodama per tarpininkus ir realiai niekas konkreciai nezino kas kam dirba, visi turi tik tam skirtas konkrecias uzduotis. Tik patys gildijos auksciausieji vadovai zino visa tikraji operaciju masta. Siuo atveju placiai naudojami fantomai ir dvasios, nes niekas uz juos geriau nesugebes pasiskverbti ten kur negalima ir isgauti svarbia informacija. O ta informacija renkama ne veltui, nes Dimiru gildijos lyderis -  Szadekas, planuoja paimti valdzia i savo rankas. Taigi, Szadeko akys ir ausys yra visur ir niekas negali buti saugus ir uztikrintas, kad nenutekes informacija. Gildijos specializacija – spionazas, kontrabanda, vagystes, ani-spionazas ir nuzudymai. Sis dekas labai taikliai atitinka spalvas – melyna ir juoda. Kontrole ir mirtis :) Jis ir labai i tema vadinas – “Dimiru intrigos”, nes ko jau ko , o intrigu cia tikrai netruksta. Beje, kuo ypatingas sis dekas – jis arba paliks priesininka su 0 laifo, arba su 0 kortu bibliotekoje, nes tikrai nemazas skaicius kortu leidzia paprasciausiai nudekinti priesininka. Taip, kad yra du keliai pasiekti pergale. Kaladeje yra palygint nemazai removalo, keleta kaunteriu, o taip pat melynos magijos arkliukas – galimybe patraukti kortu is bibliotekos. Dimiru smogiamoji jega – ivairus nekromantai, psichotiniai zudikai, poltergeistai bei fantomai, skeletai, zombiai, paslaptingieji sfinksai, bei vampyrai. Tie, kas jau zaide siuo deku, zino, koks malonumas yra kontroliuoti priesininko veiksmus ir manipuliuoti jo biblioteka. Paklauskite gerb. Bralio, jis gali jums tokiu istoriju papasakoti apie Dimiru gildijos kontrole.

Gildijos lyderis: O taip, tai galingasis lordas Szadekas (Szadek, Lord of Secrets), psioninis vampyras. Ravnikos noveleje, jis buvo pagrindinis “blogiukas” ir pridirbo daug tikrai negeru dalyku. Nors kai pagalvoji, kas cia gali buti gero, kai planuose yra tikslas - uzgrobti absoliucia valdzia ?? Beje, jum tikriausiai idomu, kuo Szadekas skiriasi nuo kitu vampyru ? Taip, jis turi iltis, ir jis puola aukas, bet skirtingai nuo iprastu vampyru, jo ikandimas nepalieka zymes aukos kakle, nes vampyras siurbia ne krauja, o zinias, prisiminimus, atminti. Taigi, sios atakos nera skausmingos, ar paliekancios zaizdas, bet po ju aukos yra uzhipnotizuojamos sidabrinio vampyro akiu zvilgsnio ir nieko neprisimena..”Vampyras ? Koks vampyras ? Nieko cia nebuvo…”, ziuri jos buku zvilgsniu. Paciame zaidime Szadekas yra 5/5 skraidantis vampyras, bet jei jam pavyksta uzpulti oponenta, jis nedaro jam zalos, pamenat ? Bet ant vampyro uzdedama tiek +1/+1 kaunteriu, kiek verta jo ataka ir lygiai tiek pat kortu numetama is bibliotekos i kapines. Paskaiciuokit jei neblokuojamas vampyras puola jus: 1 turnas – jis yra 5/5 padaras (5 kortos numetama i kapines), 2 turnas – 10/10 vampyras , tiek pat skesta kapinese, 3 turnas – 20/20 grazuolis, jau praktiskai puse kortu nebeturite bibliotekoje, na ir finalas – 4 turnu uzskrenda 40/40 monstrosity ir biblioteka isvaloma sausai…

Gildijos cempionas: Smegenu chirurgas Sirku (Circu, Dimir Lobotomist). Nors pasakymas chirurgas cia yra per daug ironiskas. Ten kur savo darba pradejo jo seimininkas Szadekas, pabaigia Sirku. Tik pakile is po jo skalpelio pacientai toli grazu nepasveiksta, greiciau atvirksciai, visiskai nieko neprisimena. Bet tai yra paranku Dimiru klano politikai, kad viskas kas slapta ir liktu, butent taip, kaip nori tamsos valdovas – slapta!

Gildijos buveine: “Sutemu skraiste” (Duskmantle, House of Shadows). Tai didziule, piltuvo formos tvirtove, isikurusi paciuose atokiausiuose ir giliausiuose Ravnikos pozemiuose. Labai nedaugelis zino tikraja sios buveines vieta.


Gildijos mechanika: Virsmas (Transmute). Transformacijos, bei pavidalo keitimas –  nenaujiena Dimir‘ams. Bet si mechanika vercia gerai zinoti Dimiru kalade, nes virsmo esme – uzmokejus transmutavimo kaina, ir ismetus i kapines mutuojama korta is bibliotekos galima issitraukti reikiama, kita korta, kurios converted mana cost – lygiai tokia pat, kaip ta, kur nukeliavo i kapines. Si mechanika retai naudojama, nes daznai zaidejai nezino deko kortu, be to deke yra mutavimai tik arba uz 2 arba uz 4 manos.

Gildijos magas: Sis magas gali leisti zaidejui arba patraukti korta, arba ja discard‘inti. Paprasta ir aisku, be to – pilnai atskleidzia melynos ir juodos spalvos subtilybes.

Reziume. Visumoj geras kontroles dekas. Saikingai skraidanciu padaru. Skoningai removalo. Su Dimirais reikia skaitytis. Smarkios kortos – „Psychic Drain“ – leidzia ne tik taskyti prieso bibliotekos kortas i kapines, bet ir duoda tiek laifo, kiek kortu buvo numilinta. „Belltower Sphinx“ – labai rimtas blokeris, kurio uzpakalis ne tik 5, bet jis ir skraido. Maza to – jis, kaip ir dauguma – purto kortas i greiva, nuo priesininko bibliotekos. Na ir aisku – zymioji Isminciu – Nekromantu Taryba – „Consult the Necrosages“ – jie jau tikrai pasakys, kas trauks dvi kortas, o kas ju neteks !

Nostromo:
--------------Golgari Spiecius (Golgari Swarm)----------------------

Golgariai sventai tiki, kad mirtis yra naturali gyvenimo dalis, tiksliau – jo tasa, kad gyvenimo ir mirties ciklas yra amzinas. Si gildija pastoviai uzima apleistus Ravnikos pozeminius rajonus, o tai galima butu palyginti su letu maro plitimu, bet tai jiems tinka, nes ju kredo – plestis ir bujoti. Si gildija yra pati didziausia is visu 10 gildiju. Spieciaus paskirtis Guildpact’o sajungoje – perdirbti atliekas ir auginti maisto rezerva pozeminese fermose. Tiesa, nedaugelis isdristu si maista vartoti be baimes, juk jis tresiamas negyvuju kunais. Beje, apie tuos negyvus kunus - prikelti padarus antram, pomirtiniam gyvenimui, Golgari magams yra tas pats, kas mums nusiciaudeti. Galbut del to gildijoje namus rado patys gabiausi nekromantai ir tamsieji magai. Taip pat nekeista, kad didziaja dali ju armijos sudaro negyveliai (undead). Gildijos santvarkoje budinga chaotiska atmosfera, vyrauja plesruniska ekosistema su daugybe plesrunu. Be to Spiecius seka Darvino principu – “isgyvena tik stipriausieji, nuzudyk, arba buk nuzudytas”. Patys Golgariai neturi labai apibreztu tikslu, jiems yra svarbiau asmeniniai interesai, o bendrieji – cia jau antraeilis dalykas. Gildijos spalvos – juoda ir zalia.

Gildijos lyderis: Lyderiai sioje gildijoje keitesi kaip metu laikai, kadangi gildijos lyderio moto – “issikovok valdzia per priesininko lavona”. Pats pirmasis gildijos monarchas buvo legendinis nekromantas Svogtiras (Svogthir). Jis valde gildija dar gerokai pries Guildpact’o pasirasyma ir buvo valdzioje tukstancius metu, isgyvendamas toki ilga laiko tarpa nekromagijos pagalba. Jis pelnytai yra laikomas paciu galingiausiu nekromantu visoje multivisatoje. Neziurint i tai, ji pavyko nugaleti. Tai padare Akmenines Mirties Seserys, gorgones (Sisters of Stone Death), kuriu zvilgsnis, kaip ir tikru gorgoniu, paprasta mirtingaji pavercia akmeniu, aisku, Svogtiro ne velnio neveike. Seserys buvo penkios, bet Svogtirui pavyko nuzudyti dvi is ju. Svogtiro kunas buvo sudarytas is daugybes ivairiu, kadaise galingu padaru, liekanu, o galva – nesunaikinama. Zinodamos tai, likusios trys gorgones (Leksija, Lidija ir Liudmila) supude jo kuna, o galva - ikalino kape. Zaidimo metu seserys gali priversti gyvuna blokuoti (o jos pacios yra 7/5 padaras), tuos vargsus kurie savo noru, ar nevalingai blokavo jas, gorgones gali pasalinti is zaidimo, o dar veliau – juos grazinti i zaidima jau valdomus gorgoniu mentalines galios.

Gildijos cempionas: Tamsioji elfe Savra (Savra, Queen of Golgari). Kaip ji veliau tapo Queen of Golgari ? Ravnikos noveleje, ji pavoge Svogtiro galva is kapo, parupino jam nauja kuna ir jo padedama nugalejo gorgones. Svogtiras nudobe Leksija ir Lidija, palikdamas Liudmila gyva, kuri liko vienintele gorgoniu rases atstove visoje Ravnikoje. Tiesa, Savra veliau Svogtira isdave atsaukdama (unsummon) jo kuna, kuri pati jam ir buvo parupinusi. Bet ji viespatavo neilgai, nes isdave ja pacia – ja nuzude vampyras Szadekas, Dimiru klano valdovas, nusukdamas jai spranda.

Gildijos buveine: Nerimstantis Kapas, Svogtos (Svogthos, the Restless Tomb). Tai kadaise buvusi Orzovu gildijos katedra, nunai taip persisunkusi Golgariu tamsiosios magijos, kad tapusi gyvu padaru. Kaip tik ten ir buvo ikalinta Svogtiro galva. Sklinda gandai, kad sis kapas juda, keicia vieta ir miguoja giliai, giliai Ravnikos pozemiuose, priklausomai nuo Golgariu uzimamu nauju teritoriju. Taip pat, pastoviai kinta Svogtos dydis, nes kapas apsorbuoja i save vis naujus negyvus padarus.

Gildijos mechanika: Skandinimas (Dredge). Mechanikos esme – jei korta turi skandinimo savybe ir guli kapinese, ja galima is ten istraukti i ranka, sumokejus skandinimo kaina, kuri yra matuojama, kiek kortu nuo bibliotekos virsaus reiks ismesti i kapines. Pvz, dredge 2 reiskia, kad norint grazinti ta korta i ranka, reiks atsisveikinti su dviem virsutinem bibliotekos kortom. Si mechanika yra galingas ginklas, nes tuo paciu farsiruojamos ir kapines, o kaip zinome is ju istraukti koki nors padara Golgariams visiskai nesukelia problemos. Tik reikia nepersistengti – pagavus skandinimo azartui, yra tikimybe nusidekinti.

Gildijos magas: Sio mago paslaugos labai brangios. Bet jos yra vertos tos manos, uz kuria tu gauni viena ar kita efekta. Pvz. turesi pakloti 5 manos, jei noresi atgaivinti kritusi gyvuna, tiesiai is kapiniu i ranka, ir dar tiek pat, jei noresi jam uzdeti pastovu +1/+1 kaunteri.

Verdiktas. Golgari dekas yra lankstus, nes skandinimo mechanikos kaina kortose skiriasi nuo 2 iki 6 kortu. Stiprus padarai ir ju daug, bet ko noreti – cia gi jaucias zalios spalvos itaka. Gal kiek sunkiau su skraidanciais padarais, kuriu yra vos keli, bet tai kompensuoja nemazas kiekis removalo ir –x/-x kortu. O taip pat anti-skraidanciomis kai kuriu gyvunu savybemis, juk nuo seno zinom, kad zali padarai patys gal ir nemoka skraidyti, bet skraiduolius gaudo tiesiog nuostabiai.  Beje, kalbant apie removala, viena is smagiausiu kortu yra “Supudymas” (Putrefy) – ji pudo ir gyvunus ir netgi artefaktus, “Paskutinis zioptelejimas “(Last gasp), -3/-3 tik uz du manos, na ir zinoma - Golgariu Kapiniu Trolis – sis praktiskai nemirstantis Golgariu sedevras gali is kapo pakilti toks stiprus, kiek be jo, tose kapinese dar yra like gyvunu, plius – jis regeneruoja! (bet tai darydamas jis silpneja). Ir jis gali dar karta grizti, jei reikia - paskandinus 6 kortas, kurios gali papildyti kapines naujais gyvunais, nuo ko troliui - tik geriau! Zodziu - tiesiog nuostabus gildijos ideologijos irodymas – amzinas gyvybes ir mirties ratas.

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

Eiti į pilną versiją