Žaidimai > Turimi žaidimai

Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)

<< < (29/31) > >>

Dowydas:

--- Citata iš: Nostromo  Sausis 12, 2016, 15:12 ---omg, tas geimas yra laiko žudikas :)

--- Baigti citatą ---

Na didžiausia šio žaidimo bėda, tai kaip ir minėjau tai downtime'as. Manau jis pirmoi vietoi lyginant su visais kitais žaidimais :D. Dėl to kai mes žaidžiam tryse aš turiu laptopa, vienas draugas tablet'a, o kitas šalia stacionaraus PC sėdi :D

Nostromo:
Po ilgos pertraukos vėl susirinkom penktadienio geimams. Šį kartą buvo penki žaidėjai - Povkė, Bralis, Arūnas B. ir Dovydas, aka The Poker King. Nu ir aš, žinoma. Iškart pradėjom nuo "The Hobbit". Mažas linksmas fileriukas, kažkiek panašus į Lord of the Rings, bet paprastesnis. Semi coop stilius, koks patinka pvz Povkei. Tai reiškia, kad kaip ir yra bendras tikslas, kaip antai - reikia stengtis, kad Smogas nedaskirstų iki Ežero Miesto ir jo nesunaikintų, BET.... yra svarbu ir savas kailis, nes gale laimi vis tiek tik vienas žaidėjas, kuris turi daugiausiai brangakmenių. Žaidime yra praktiškai dvi fazės - tai keliavimo, kai yra judama lenta ir žaidėjai, kurie reprezentuoja dvarfus, padedančius Bilbo kelionėje, levelinasi trijose kategorijose - stiprybės, klastos ir iniciatyvos. Yra dar 4-as resursas - provizija (maistas). Yra 4 stadijų dekai, kiekvienas iš jų susideda iš event kortų ir adventure kortų. Kai kelionė baigiasi, visi žaidėjai būna priėję prie adventure langelio. Pirmas yra Goblinų Karalius. Ten reikia ridenti nurodytas kauliukų kombinacijas ir už jas galima gauti brangakmenių. Kai leveliniesi, papildomai gauni statinių kirvių, skydų ir re-rolų. Pirmi du, kartu su provizija yra reikalingi išridenimui. Jei yra failinama, tai žaidėjas traukia Smogo plytelę, kas įtakoja Smogo figūrėlės judėjimą link miesto, bei resursų ir skillų praradimą. Po pirmojo adventure, vėl vyksta keliavimas iki kito adventure langelio. Yra iš viso 4 adventure sustojimai, be jau minėjto Goblinų Karaliaus, dar yra Vargų Kova, Mirkvudo Elfai ir Tolimasis Kalnas - visi eventai yra iš filmo.
Pačioj pradžioj labai į priekį šovė Povkė, ir gal pusę žaidimo pirmavo. Man labai lievai buvo dėl to, kad iš dešinės sėdintis Dovydas buvo visada pirmas ant iniciatyvos, tai jis traukdavo pirmas adventure kortą, paskui tai darydavo Povkė ir tt. O aš - paskutinis :( Bet ant galo prasidėjo tokie gan sunkūs adventure ir visi pradėjo failinti. Nepadėjo net tai, kad trys iš mūsų buvo max levelio. Ant galo liko 2 kortos ir dilema Dovydui - ar bandyti išridenti praktiškai neįmanomą kauliukų derinį, arba atiduoti kortą Braliui, kuris garantuotai ją padaro, nes turėjo primišęs Ability kortų (net keturias) ir tikėtis, kad likusios dvi adventure kortos iki jo ateis, jei visi kiti failins. Deja planas nepaėjo ir laimėjo Bralis, nors Smogas buvo per du laukelius nuo Ežero Miesto.

Geimas visai smagus, tik pamąstėm - yra toks faktorius, kai mažiausiai brangakmenių turintis žaidėjas, gali specifiškai stengtis sužlugdyti geimą, nes jam be šansų laimėti, tai suveikia principas - jei ne man, tai niekam :) Ar tai tikrai yra taip, reiktų dar patikrinti, nes realiai jei laimi, laimi visi, tik vienas, su daugiausiai turtų yra tas tikrasis laimėtojas, bet kaip sakiau - kitiems irgi gerai, nes beat'ino žaidimo sistemą.

Toliau buvo eilinis klausimas, kuris kyla visada, sulošus filerį - o ką gi mes žaisim toliau ?? Noriu atsiprašyti Gintaro iškart. Aš jam skambinau, jis sako - jei nesurinksit pagrindinės šaikos, skambinkit - nors ir dirbu rytoj, pasiaukosiu dėl kompanijos. Bet kai užsiminiau, kad lošt galimai galim Eldritch Horror, jis pasišiaušė - jokiu būdu, sako. Gintaras tiesiog nemėgsta žaidimų prieš sistemą. Gavos taip, kad susirinkom 5-se, bet Gintė vis tiek perskambino ir pasiteiravo, ar viskas ok, ar surinkta kompanija - rūpinasi žmogus mumis, duodu jam kreditų. Nu ir išėjo taip, kad nubalsavo visi lošti Spartaką. Žinau, kaip Gintei patinka šis žaidimas ir jau ant dienų kirbėjo tas reikalas, kad reikia pakurt šitą projektą. Dovydas dar buvo nežaidęs, o Arūnas B. kaip tik ant dienų buvo baigęs žiūrėti serialą. Kol paaiškinau taisykles, Bralis senu papratimu 15 minučių numigo. Pradėjom lošti. Dar nežinojau kokios taktikos laikysiuos, labai norėjosi išmėginti variantą, kai laimima ne per gladiatorių kovas, o per intrigas, kai žaidžiama neturint galingo glado. Dovyas ištraukė Batiatą ir mes jį natūraliai užjautėm, nes visi žino, kaip sunku yra žaisti už šį veikėją, netgi su jam pritaikytom house rulėm.  Pats žaidimas ėjo gan ramiai, nes kažkaip visi mažai žaidė kortų, kur gali kenkti. Gal tokių neištraukė, ar kaip. Antram raunde, turguj, antru vertimu atvirto Spartakas. Kadangi kažkaip visi babkių turėjo ne prūdus, tai Povkė jį pačiupo už kokį 13 ar 14 auksinių, nepamenu dabar tiksliai, bet atidavė visus skatikus iki galo. Sekančiame raunde aš nupirkau Teokolį truputėlį pigiau. Kaip žinia, ši Teokolio versija yra pagerinta, nes jis iš ekspansion'o. Jis jau žymiai greitesnis - greitis yra 3. Plius išlaikyta yra atakos ir gynybos statistika - po 5 kaulus. Ir vėliau dar apginklavau šį monstrą kardu ir tinklu. Jis tapo tokia baisinga jėga, kad net Povkė nedrįso prieš jį siųsti Spartako vienas ant vieno. Labai derino Primusą, kur žaltys, norėjo suporuoti Spartaką + Barką prieš Teokolį. Bet kažkaip Primuso suorganizuoti niekam nepavyko. Spartakas ir Teokolis žinoma tapo čempionais, nieko čia nuostabaus, tik kad Spartakas juo tapo natūraliai arenose, o Teokoliui padėjo keletas intrigų. Žaidimo vidury Povkė kažkaip netikėtai šoktelėjo į priekį, kai visi buvo kažkur ant 5 Įtakos, jis buvo ant 8. Bet kaip visada, niekas per daug to nesureikšmino ir pasikartojo scenarijus, kurį jau kažkada buvo sužaidęs Justas. Kai žaidėjas išsišoka į priekį ir praktiškai jau niekas jam nieko nebegali padaryti. O jei dar turi gerą gladiatorių , tai išvis. Bet pasakysiu, niekas labai ir nesistengė kenkti, o juk kaip būdavo tose pirmose partijose, kurias lošdavom pradžioje - tik išlįsk į priekį bent porą Įtakos tašku - ant tavęs visi kaip vilkai supuola. Ech, pasiiglstu tų laikų. Anyways, man tapo aiškus vienas dalykas, kuris nuo pradžių turėjo būti akivaizdus - labai svarbu yra nusipelnyti HOST'ą. Tai yra svarbiau nei atrodo. Vadinas, turi turguj nepirkti vergų, ginklų, taupyti ant to reikalo, kai jau kiti ištaško babkes ant asset'ų. Jei turi bent pusėtiną gladiatorių, tai gali būdamas host'u pasidaryti du įtakos taškus. Vienas už tai kad tampi host'u, kitas už tai kad suporuoji save su kokiu lievaku ir laimi kovą. Kitaip sakant - šiame žaidime visko kartu neturėsi. Nei daug vergų, jei top tier glado, nei tonų ginklų, plius dar babkių įmušęs kalną. Gali turėti kažką vieną, nu du dalykus. Dėl to ir yra skirtingos strategijos į pergalę. Tai įtakoja ir veikėjai už kuriuos žaidi, kaip antai Batiatas turi stengtis prikaupti daug pigiakų gladų, kurie jam neša babkes, o tam tikros intrigos kortos priduoda ir nemažai įtakos. Žodžiu, šlifuoti ir atrasti dar yra ko, šiuose neįšartuose dirvonuose.  Po partijos visi vieningai nusprendė kad vis tik Spartakas yra jėga ir norėsis pakartoti... nors - o kada nesinorėjo ?? :) Povkė tik gailėjosi, kad taip ir nepavyko pamatyti legendinės titanų dvikovos tarp dviejų Kapujos čempionų....

Dowydas:
Na daug pridurti neišeis, bet vakaras buvo super. The Hobbit filler'iui puikiai tiko, paprastas, lengvas visiem aiškus ir smagus. Pamatęs žaidimo lentą iškart prisiminiau Lord of The Rings kuris buvo vienas iš pirmų aplamai žaistų žaidimų, tad buvo aišku ko tikėtis. Nors ir turėjau iniaciatyvą ir dažniausiai pirmas traukdavau questus, bet iš to absoliučiai negavau naudos, nes beveik visi questai buvo Migt'iniai o Might'as pas mane buvo pati silpniausia vieta ir tie questai būdavo perleidžiami kitam žaidėjui, kadangi jų įgyvendinti negalėjau.

Apie Spartacus nebuvau daug girdėjęs, nemačiau nei review, tad nelabai žinojau ko tikėtis. Žaidimas nustebino gerąja prasme, vienas iš geresnių kuriuos teko žaisti aplamai. Pradžioje buvo sunku, nes nebuvo aišku, kaip veikia mechanikos, derybos ir visa kita, beveik nenaudojau savo savybių, nes nepasirinkau tinkamos taktikos galvodamas jog pigių gladiatorių prisipirksiu iš Market'o :D. Kovos arenoje taip pat klostėsi ne mano naudai. Žaidimą tikrai vertinčiau aukštu balu ir sužaisčiau jį dar ne kartą, kad ir dabar, aplamai manau, kad Spartacus turi itin didelį peržaidžiamumą, nes labai mažai rėmų žaidime ypač kalbant apie visas derybas ir intrigų kortas. Serialo fanam manau čia išvis kažkas epic.  Tarp kitko jau siunčių pirmą sezoną... :D

smikis:
Nepasakyčiau, kad esu nusistatęs prieš co op žaidimus, tiesiog nu nejaučiu aš draivo juos žaisdamas... Todėl jei galima rinktis, aš mieliau žaisčiau prieš žmones, o ne sistemą. Kas liečia galaktiką ar xcoom, tai aš tikrai pasijungčiau kaip sakykim statistinis vienetas  :) bet tai ne tie žaidimai kur aš sakyčiau "o davai chebra sulošiam šitą".

O Spartakas yra gėris tame, kad, bent man, jį tiesiog labai smagu žaisti. Kitus žaidimus žaidi, strateguoji, mąstai siekdamas laimėti. Spartake kiekviena sukombinuota intriga ar gladiatorių pasiskabymas man jau yra pergalė ir aš jokiam kitam žaidime nepasikroviau tiek teigiamu emocijų iš proceso visiškai nesijaudindamas būsiu pirmas ar paskutinis.

Nostromo:
Jo, Gintaras teisus. Gale Force Nine gerai sugalvojo padaryti žaidimą su "laisvo elgesio taisyklėmis", na ta prasme, kad nėra rėmų KAIP tu tą pergalę pasieksi - gali sudarinėti sandėrius, gali jų nesilaikyti. Nėra griežtų taisyklių. Ta trapi linija tarp pasitikėjimo ir apgaulės turi savo cinko ir tuos dalykus yra daryti malonu, nepriklausomai ar laimi, ar ne.

beje, išsiaiškinau OFICIALIAI dėl kortukės "Rigging the match", kuri leidžia sukeisti kovotojus, po to kai jau yra sudėtos stafkės. Pirmą - galima keisti tik gladiatorius ! Jei keičiamam žaidėjui nebeliko laisvų gladų, korta netenka galiojimo. Žaidėjui negalima leisti į areną vergo. Buvo momentas mūsų partijoj, kai Povkė išleido Spartaką į areną, prieš Arūno B. startinį gladą. Povkė kaip pakaitinį turėjo irgi startinį gladą su "pagyrūno" žyme. Niežtėjo rankos sukeisti ir išleisti pagyrūną į aikštę, bėda buvo tik, kad ir Arūno B. gladas buvo startinis. Tokia kova negarantavo Arūno pergalės ( ko pasekoje Povkė prarastu -2 influence ).
Kitas dalykas - žaidėjas, žaidžiantis korta "rigging the match" renkasi, kas išeis į areną, kaip pakaitinis gladiatorius (su salygą, žinoma, jei yra iš ko rinktis).
Dar keli niuansai - jei į arena pirmiausiai išėjo pvz. čempionas, po to jis buvo pakeistas, tai čempiono savininkas negražina tų pinigų, kurie buvo gauti už čempiono pasirodymą arenoje. Analogiškai, jei pirmiau buvo išleistas paprastas gladas, o po sukeitimo pasirodo arenoje čempionas, tai savininkas negauna +6 auksinių, nes tribute mokamas yra dar prieš statymus, o korta žaidžiama jau po jų.

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

[*] Ankstesnis puslapis

Eiti į pilną versiją