Patestinau tavąjį deką.
Iš principo dekas stiprus. Tačiau keleto kortų kažkaip nesugebu pateisint arba nelabai suprantu tavo laimėjimo metodo:
- nesuprantu ką čia veikia Kor Cartographer. Jis ne tik kad neduoda tau privalumo su Seraph Sanctuary/Door of Destinies/Defy Death, bet ir brangus mana prasme ir boardstate iš esmės nekeičia, nes landas ateina tapintas. Jei tu jį žaidi tik dėl "flicker" su Restoration Angel, tai sakyčiau labai brangus combo (pinigine prasme);
- minėtasis Restoration Angel, nors ir labai efektyvus padaras, iš jo didelės naudos nėra apart flash ir gero cmc. Aš suprantu, kad jei testavai ant Forge, gal ir smagu flashint kai kompas puola, nes jis nenutuokia ką tu turi, ypač jei turi atsitapinęs 4 landus, tačiau prieš realų oponentą taip gali nevisada išdegt

;
- Emancipation Angel naudingas su Sphere of the Suns jei baigiasi counteriai arba jei ant tavo padaras užmestas koks Pacifism, bet mano nuomone lėtina žaidimą.
Yra keletas dekų, prieš kuriuos praktiškai neįmanoma laimėt, pvz. Jeff Van Egmond's Big Red. Jei išeina Inferno Titan, Wurmcoil Engine arba Karn Liberated - praktiškai ragas, nes nėra kaip jais atsikratyt, o LB/LH per mažai. Panašus atvejis su UW deku, jei išeina Wall of Denial - iškart stabdo. Padarus sudėtinga užpumpuot, nes tėra 2 Door of Destinies ir brangokas Defy Death, su jais gali būt per vėlu kažką daryt.
Siūlau keletą pakeitimų:
4
Journey to Nowhere (arba
Oblivion Ring)---> Kor Cartographer,
4
Angel of Jubilation (su sąlyga jei Arid Mesa keisi į
Clifftop Retreat) ---> 4 Restoration Angel
Jei vistik pasilieki prie senojo varianto ir planuoji susipirkt, patariu pradėt nuo Arid Mesa ir Restoration Angel. Kai juos turėsi, tada galėsi likusių kortų ieškot
