Autorius Tema: 2012.01.22 Sekmadienis  (Skaityta 14272 kartus)

Versetty

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1445
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #30 Įrašytas: Sausis 20, 2012, 14:38 »
Jokiu uzkulisiniu nebuvo Ramai ir vesiu ne as o Taranas :) taip kad as ne prie ko, muskit kitus :D

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #31 Įrašytas: Sausis 20, 2012, 14:39 »
Supratau. Siaip gerbiu Povkes poziuri - pasirinkai zaidima, vadinas ir zaist turi. Ok, tada gaunas kad Domantas eina i pozemius saudyt su lanku.
Nu va ir viskas, nuotykiu ieskotojai susirinke Raudonojo Drakono Smukleje laukia "hooded stranger" , kuris ateis su pasiulymu kirsti milzina...

P.S. Tomai, no problem - ale kita karta announcink, juk idomu zinot, tu tai juk lankais forume, seniuk !
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #32 Įrašytas: Sausis 22, 2012, 20:26 »
Nu va parodžiau quarriors, kas norėjo išbandė, gal perdaug nesuprato, bet girdėjau kad irgi kabliuojantis :)
Po to lošiau Descent po ilgos pertraukos :) ėjom pirmą scenarijų su expansionais, kažkaip gavau rolę kuriuos realiai nelabai mėgstu, tai ranged atakeris. Buvau toks pustankis, su daug range, žala neįspudinga bet po biški mušiau, padariau pradžia Milžinui, kurį poto padegė ir sukapojo į gabalus :D Scenarijų įveikėm, taip sakyčiau vidutiniškai, kauliukai krito normaliai.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #33 Įrašytas: Sausis 22, 2012, 22:08 »
Gavau progą ir aš išbandyti legendinį Descent. Sunku pasakyt ar labai failinau, bet kaip pirmam kartui gal visai pusėtinai lošiau. Pasirinkau tokią common veikėją raudonąją skorpionę (51% pasirinkimo įtakojo jos didelė krūtinė :D). Lošiau pagrinde ant magijos, kas man visai patiko + labai greit laksčiau po visą mapą, tai naudos iš manęs lyg ir buvo :)
Šiaip, iš geimo tikėjaus žymiai didesnio sunkumo. Monstrų lyg ir buvo, bet kažkaip mes juos gana nesunkiai čirškinom, na čia aišku ir daisai krito neprastai. Balansas sakyčiau netgi labai geras, nebuvo kad gautume į vienus vartus, bet ir nebuvo super lengva. Aiškumo truputį trūko viso žaidimo eigoj, mat buvau vienintelis nežaidęs, tikiuos kitą kart jau būsiu kaip savas :) O to kito karto tikrai kažkada dar norėsiu :)
Gaila neteko išbandyt Quarriors, bet kaip supratau žaidimas prilips. Gal kiti pakomentuos daugiau.
Foto reportažėlis čia.

P.S. baigėm tik kokią 19:30, gerai kad įsidėjau užkast, būčiau nualpęs :D
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #34 Įrašytas: Sausis 23, 2012, 00:11 »
Sakmė apie tai, kaip piktieji herojai gerajį milžiną Nartaką mušė...

Taigi, ši sesija nuo praeitos skyrėsi kaip juoda ir balta. Anoje sesijoje žaidimas užsibaigė kažkur gal po 3 - 4 turno, o šis vyko iki galo. Krito milžinas, negailestingai pakirstas galingo kirčio...bet mirdamas jis prakeikė herojus. Juos dabar medžios visa milžinų giminė, kol galutinai susidoros. Pirmas scenarijus įveiktas su kuo sveikinu klubiečius. Nepasakyčiau, kad nekrito kaulai, man greičiau pradžioj labai trūko grėsmės (threat) tokenų, o ir kortos ėji biškiuką ne į temą. Žaidžiau su klastos (treachery) kortom, bet kaip durnius prisikišau spąstų, o jie nelabai pasiteisino. Reikejo tikriausiai imti "corrupted" glifų, nes vienu metu conquest tokenų herojai turejo net 19 ! O pradėjo su 5. Nu pabaigoj, pavyko kiek sušvelninti rezultatą, nunuodyri Mariuka ir užmušti Simą, tad herojai pabaigė žaidimą su 11 CT. Šeip jau tikrai labai matėsi komandinis darbas: Labai rimtai surinkta komanda - Tankas (Xemas), shooter'is (Mariukas), magas (Arūnas) ir bendro naudojimo runner'is (Simas). Beje, Simai, ne tu pirmas ir ne paskutinis, kuris Raudonają Skorpionę paimi dėl ispūdingos krūtinės. Pamenu, kai Taranas mums prieš koki porą metų vedė sesija, ją paėmęs aš buvau, bet kaip ir tu šiandien, nelabai naudojau jos special savybę. Tada buvo lengviau, nes buvo tik base game ginklai ir nebuvo "feat" kortų, kurios man gyvenimą tikrai gadino, ypach Arūnas jas taikliai žaidė.
Kaip ir sakiau, jūs čia matėt kone demo versiją - pats papraščiausias scenarijus. Kiti scenaroji, Simai, bus sunkesni, o su kiekvienu expansionų, atsiras ir labai daug įdomių dalykų. Tai aš net nežinau, ar nevertės paraleliai mėginti ir expansionų scenarijus, nors base geimo scenarijai kažkiek, pagal story line siejasi. Bet jei niekur neskubat, as kaip sakiau - dirbu prie savo kurybos scenarijaus, arba kaip Xem'as šyptlėjo - "Pardownloadinto iš interneto" :) Tai yra netiesa, BET neslepiu, kai kai kurias mintis man tikrai pakišo userių kurti scenarijai, BET tik kai kurias. Ir pažadu - žaidimas labai skirsis, bus daugiau dėmesio flavorui, daugiau nukrypimo nuo standarto, aibes prolonged action'ų ir netikėtų įvykių posūkių. Aišku, kaifas bus žaisti patį pirmą kartą, kai nieko nežinai ir net nenutuoki kas taves laukia :) Bet kai bus, tada ir įvertinsit, o kol kas - sveikinu ! Buvo tikrai nuostabūs šiandien !

Iš naujų geimu ir as norėsiu pamėginti Quarriors, man patiko gražūs kauliukai ir geras artas, o be to sužaidžiamas greitai :)


P.S. Išsiaiškinau, kad jūs neteisingai žaidėt savo gyvuliukus. Čia oficiali errata :

Familiars obey the following rules.
 •Familiars are represented by markers. The marker representing a familiar begins the game in the same space as the familiar's owner.
 •Familiars move after their owner's turn is finished. They move up to a number of spaces equal to their speed, which is listed in their description.
 •Familiars move like heroes, except that they can move through enemy figures and can end their movement in the same space as another figure.
 •Familiars may occupy the same space as another figure, and figures may move through and trace lines of sight through familiars.
 •Familiars cannot carry any items or perform any movement actions unless their description states otherwise.
 •Familiars do not count as a hero for purposes of spawning monsters unless their description states otherwise.
 •Familiars cannot be affected by any attack or harmed in any way.
 •Familiars cannot jump over pits or use glyphs of transport.

Taigi, ta vieta kur "familiars move like heroes.." , manau viską pasako. Nu Skye, kadangi su "flying" buvo, tai per duobę šokt nereikėjo, praskrist galėjo, bet negalėjo baigt movemento ant duobės, tuo labiau ant "rubble" obstacle.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Versetty

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1445
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #35 Įrašytas: Sausis 23, 2012, 10:06 »
Nu gerai, reik i man papasakot ka mes ten veikem kambariuke si sekmadieni :)
Mes losem GURPS'us kuriuos vede Taranas....o mes su Povke buvom tie kurie vargo :D
Trumpai apie pacia istorija ir kas vyko, nu sunku ten papasakot pati procesa kas bent kiek buvo susidures su tuom dalyku bet viskas prasidejo taip....
Mano herojus nepasizymintis intelektu jaunuolis laimejo loterija ir kartu su bureliu zmoniu skrido lektuvu i nu tarkim i Havajus bet netiketai (arba tiketai) lektuvas patyre aviakatastrofa ir teskesi i vandeni...
atsipeikejes Igoris (nu jo toks vardas), pamate kad yra ne vienintelis likes gyvas zmogus is to lektuvo, liko 2 (kaip netiketa :D ) nu tai va tie du like pradejo isgyvenimo misija saloje, pradzioj atsargiai ir sunkiai bet po truputi susirenge stovyklele ir pasirupine maistu, bei netiketai sumedziotu sernu su sesiom kojom jau pradejo galvoti kaip eiti apsizvalgyti giliau i dziungles o ne papludimi guleti, kaip netiketai pradejo detis keisti dalykai....lektuvo katastrofa patyrusiu kitu auku kunai iskasti is duobiu ir nutempti i dziungles, i spastus pateko keistai atrodantis zmogus, o visa vandens talpykla bei stovyklaviete sudeginta ir suniokota......kadangi neliko nieko kita kaip tik eiti tolyn kazko ieskant ir siekiant isvengti susidorojimo be pasipriesinimo, du nelaimeliai patrauke i dziungles susirinke viska kas liko....deja deja jiems sekesi nelabai, apart nutrintu koju ranku ir paleistu viduriu keliauti sekesi sunkiai, o naktimis juos kazkas po truputi vis apiplesdavo, paliekant juos tikraja to prasme plikus basus :) keliautojai saunuoliai stengesi nakti neuzmigti ir paziureti kas cia vyksta, kol viena karta jiems pavyko ir teko susidurti su savo uzpuolikais.... sie uzpuolikai pasirode neblogai treniruoti kovos menu atstovai, todel vienas susparde Povke taip kad tas ilgai su medziais snekejo, o kita pavyko siapi ne taip sutramdyti bet deja pasitaike sis nelabai snekus ir cia Povke padare tardyma su jo genetalijom ir akmenim ..... padare klaida :D patardem, nieko nepesem, ejom toliau, radom palei upe kazkoki nameli, bet ten mus apsupo tie patys keisti juodai apsirenge zmones ir pagavo....be dideliu ceremoniju buvom supartalinti ir laukem likimo, Igoris stojo i kova su savo kaip issireiske kaimelio ale senolis - mirtim, bet (turbut beveik) itikines juodu zmoniu atstova isvenge mirties ir beveik pasiryzo pereiti i ju puse ir issiaiskinti kas is tikruju dedasi saloje, kadangi kaip paiskejo sie zmones ne vieninteliai gyventojai ir toli grazu ne patys baisiausi....Povkei vis del to ne taip gerai baiges, uz ta tardyma su akmens kombo, jis buvo nubaustas tuo paciu, ir neteko puses dziaugsmo - akis uz aki, BET jis liko gyvas.... va taip baigesi si pirma dalis apie isgyvenima saloje :)
Po to dar ejom sumesti pora Dominion partijikiu, nu pirma partija buvo totaliai EEEEVIIIILLL!!!! tai ten karaliavo Maroom nes daugiau visi valgem zuvi ir tik viska metem metem metem laukan :) Antra partija buvo geriau, bet irgi neisejo laimet, bet ta antra partija buvo jau smagiau :D

va taip va toks musu sekmadineis :)

Xemnon

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 656
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #36 Įrašytas: Sausis 23, 2012, 13:29 »
"Familiars move like heroes, except that they can move through enemy figures and can end their movement in the same space as another figure."
O kartais herojai negali ilipti i duobe? Gali. Vadinasi ilipt kainuos 1 move'o ,o islipt 2 tad ramai viska darem gerai
ϕyrexian ϕanatic

Maroom

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1493
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #37 Įrašytas: Sausis 23, 2012, 14:23 »
Isbandziau savo kailiu net du naujus zaidimus :yes: Quarriors - super! Netikejau, kad taip gali buti, kad man, kauliuku ne megejui, patiks sis geimas ir taip kabliuos :good: Paskutiniu metu kaiptik taip norejosi kazko neiprasto ir siek tiek inovatyvaus, nes dauguma zaidimu darosi labai panasus vienas i kita :smile:  Aisku ir quarriorus galima sulyginti su ale kokiu tai dominionu, bet visvien man tai fun zaidimas pasirode. Labai daug galvoti nereikia, kauliukai smagiai ridenasi, partijos trumpos, tad si zaidima uzskaitau ir noresiu dar n kartu isbandyti :smile:
Kitas zaidimas Buvo Luna. Po taisykliu paaiskinimo nelabai dar orientavausi erdveje :D Galvojau totaliai grybausiu, net nelabai isivaizdavau kaip cia viskas rutuliuosis. Bet pasirodo visai nieko, po truputi isikirtau ir ejosi, kaip sviestu patepta  :smile: Reikia gerokai pasukti galva ir numatyti keleta ejimu i prieki. Sekmes faktoriu tikrai nerasta. Zaidimas geras, tema savotiska, pabreinstormint pats tas :smile:
Kiek pamenu dar nusimato ne viena naujiena, napamirskit tik manes! :D

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: 2012.01.22 Sekmadienis
« Atsakymas #38 Įrašytas: Sausis 23, 2012, 16:20 »
Citata iš: "Xemnon"
"Familiars move like heroes, except that they can move through enemy figures and can end their movement in the same space as another figure."
O kartais herojai negali ilipti i duobe? Gali. Vadinasi ilipt kainuos 1 move'o ,o islipt 2 tad ramai viska darem gerai

Netiesa, herojai pagal default taisykles gali i duobe uz 1 MP tik ikristi (bet tada jie gaus 1 zalos), tai kad jie letai patys gali atsargiai, be skausmo ilipti (nu jei reikia), tai cia house rulsas, nes tai labai logiska. Familiarai negali gauti zalos, tad i duobe jie tiesiog krenta, bet islipt jiem vis tiek reiks 2 MP.
Beje forume, issvyste labai idomi diskusija, o kas bus, jei ziurkiukas Boggs'as ilips i duobe ? Tada jo regejimo laukas sumazeja ik adjacent langeliu ir Overlordas gales spawnint monstrus esancius toliau :) Taip, kad venkit obstaclu, brolyciai....
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...