Sakmė apie tai, kaip piktieji herojai gerajį milžiną Nartaką mušė...
Taigi, ši sesija nuo praeitos skyrėsi kaip juoda ir balta. Anoje sesijoje žaidimas užsibaigė kažkur gal po 3 - 4 turno, o šis vyko iki galo. Krito milžinas, negailestingai pakirstas galingo kirčio...bet mirdamas jis prakeikė herojus. Juos dabar medžios visa milžinų giminė, kol galutinai susidoros. Pirmas scenarijus įveiktas su kuo sveikinu klubiečius. Nepasakyčiau, kad nekrito kaulai, man greičiau pradžioj labai trūko grėsmės (threat) tokenų, o ir kortos ėji biškiuką ne į temą. Žaidžiau su klastos (treachery) kortom, bet kaip durnius prisikišau spąstų, o jie nelabai pasiteisino. Reikejo tikriausiai imti "corrupted" glifų, nes vienu metu conquest tokenų herojai turejo net 19 ! O pradėjo su 5. Nu pabaigoj, pavyko kiek sušvelninti rezultatą, nunuodyri Mariuka ir užmušti Simą, tad herojai pabaigė žaidimą su 11 CT. Šeip jau tikrai labai matėsi komandinis darbas: Labai rimtai surinkta komanda - Tankas (Xemas), shooter'is (Mariukas), magas (Arūnas) ir bendro naudojimo runner'is (Simas). Beje, Simai, ne tu pirmas ir ne paskutinis, kuris Raudonają Skorpionę paimi dėl ispūdingos krūtinės. Pamenu, kai Taranas mums prieš koki porą metų vedė sesija, ją paėmęs aš buvau, bet kaip ir tu šiandien, nelabai naudojau jos special savybę. Tada buvo lengviau, nes buvo tik base game ginklai ir nebuvo "feat" kortų, kurios man gyvenimą tikrai gadino, ypach Arūnas jas taikliai žaidė.
Kaip ir sakiau, jūs čia matėt kone demo versiją - pats papraščiausias scenarijus. Kiti scenaroji, Simai, bus sunkesni, o su kiekvienu expansionų, atsiras ir labai daug įdomių dalykų. Tai aš net nežinau, ar nevertės paraleliai mėginti ir expansionų scenarijus, nors base geimo scenarijai kažkiek, pagal story line siejasi. Bet jei niekur neskubat, as kaip sakiau - dirbu prie savo kurybos scenarijaus, arba kaip Xem'as šyptlėjo - "Pardownloadinto iš interneto"
Tai yra netiesa, BET neslepiu, kai kai kurias mintis man tikrai pakišo userių kurti scenarijai, BET tik kai kurias. Ir pažadu - žaidimas labai skirsis, bus daugiau dėmesio flavorui, daugiau nukrypimo nuo standarto, aibes prolonged action'ų ir netikėtų įvykių posūkių. Aišku, kaifas bus žaisti patį pirmą kartą, kai nieko nežinai ir net nenutuoki kas taves laukia
Bet kai bus, tada ir įvertinsit, o kol kas - sveikinu ! Buvo tikrai nuostabūs šiandien !
Iš naujų geimu ir as norėsiu pamėginti Quarriors, man patiko gražūs kauliukai ir geras artas, o be to sužaidžiamas greitai
P.S. Išsiaiškinau, kad jūs neteisingai žaidėt savo gyvuliukus. Čia oficiali errata :
Familiars obey the following rules.
•Familiars are represented by markers. The marker representing a familiar begins the game in the same space as the familiar's owner.
•Familiars move after their owner's turn is finished. They move up to a number of spaces equal to their speed, which is listed in their description.
•Familiars move like heroes, except that they can move through enemy figures and can end their movement in the same space as another figure.
•Familiars may occupy the same space as another figure, and figures may move through and trace lines of sight through familiars.
•Familiars cannot carry any items or perform any movement actions unless their description states otherwise.
•Familiars do not count as a hero for purposes of spawning monsters unless their description states otherwise.
•Familiars cannot be affected by any attack or harmed in any way.
•Familiars cannot jump over pits or use glyphs of transport.
Taigi, ta vieta kur "familiars move like heroes.." , manau viską pasako. Nu Skye, kadangi su "flying" buvo, tai per duobę šokt nereikėjo, praskrist galėjo, bet negalėjo baigt movemento ant duobės, tuo labiau ant "rubble" obstacle.