Autorius Tema: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai  (Skaityta 30321 kartus)

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Įrašytas: Balandis 13, 2010, 16:08 »
Vakar su zmona ismeginom Carcassonnes Big Box'o expansiona - A Fairy and a Dragon. Pirma karta gavau pries zmona ( su ja gyvai losem jau trecia partija ) kazkur 60 tasku skirtumu.
Bet ne cia esme, jinai zaide tikrai gerai ir trauke geras fishkes...
Esme yra va kur :

Vaizdelis. Stovi mana pasekejas, sakykim ant vienuolyno ir salia, is seniau stovi feja. O salimais , kitam langelyje guli drakonas. Dabar tokia makle gaunas - mana zmona traukia plytele ir ta plytele yra su drakono atvaizdu, kas reiskia kad drakonas JUDA ! Bet daba kada jis juda ? Realiai taisykles sako, kad istrauki drakonine plytele, dedi ja ant stalo pagal taisykles, jei nori dedi zmogu, jei nenori - nededi ir tada stabdomas zaidimas ir judinam drakona. Bet atitinkamai taisykes irgi sako, kad tu , kai nepadedi zmogeliuko jokio, turi teise pasiimti feja ir padeti ja kur nors kitur, prie kito savo zmogiuko....a pagaunat kur kreipiu ? Kur timingas ? Sakykim , zmona padejus "drakonine" plytele, nepadeda niekur savo zmogiuko, vadinas ji igauna teise pasiimti feja - ji ja pasiima , padeda prie savo chebros, tuo paciu palikdama mano vienuoli be apsaugos, o tada mes judinam drakona ( kadangi jos turnas , ji judina pirma, ir suciaumoja mano vargsa dvasininka ) ! Bet jei padejus drakono plytele, pirmiau stabdomas zaidimas ir judinamas drakonas , tai mano vargselis lieka apsaugotas ! Drakonas pabegioja, tada zmona pasiima sau feja...
Skaiciau taisykles, niekur nera konkreciai nurodyta, kada kas vyksta...

Yra minchiu ??
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #1 Įrašytas: Balandis 13, 2010, 21:51 »
neteko žaist su tuo expansionu :)
Bėja, kada žmona atsivesi į klubą? ;D

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #2 Įrašytas: Balandis 13, 2010, 22:11 »
Kai mana leliuks prades kazka ismanyt apie geimus, manau jis ir mano zmona apsilankys klube :D
O gal vasara, kai iseis pasivaiksciot gal ir uzklys trumpam :)
Ok, now focus on the subject , guys !
As siaip misliju, kad feja bus atimta is manes dar pries judant drakui..ale reikia patvirtinimo to, kas gerai ismano Carcasones taisykles..
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #3 Įrašytas: Balandis 14, 2010, 09:20 »
Pagal taisykles, zaidejas, istraukes kortele su drakonu, vietoj to kad deti savo pasekeja, gali paimti feja ir apginti bet kuri savo kita pasekeja. Tai vyksta pries judinant drakona. Niuansas isryskeja tik tada, kai zaidziama dviese: kas judina drakona, tas visada gali buti saugus (salyginai). Zaidziant daugiau zmoniu, tai yra tiesiog privalumas zaidejui istraukusiam kortele ir mazai kreipiama demesio, nes drakona judina visi ir gresme visiems vienoda (aisku, priklausomai nuo to kiek pasiekeju ant stalo).
Siaip Princess and Dragon expansionas geras, bet pasireiskia tik zaidziant 4-6 zmonems. Dviese tai tiesiog neidomus drakono stumdymas ir vargu ar jis padarys kokios nors zalos. Korteles su princese gana idomios, kai gali priesininko pasekeja nuimt nuo miesto. Feja nors ir duoda naudos, bet biski nervina, nes pastoviai uzmirstu priskaiciuoti po taska (reiktu house rulesu  8) )
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #4 Įrašytas: Balandis 14, 2010, 11:49 »
Is esmes Simas patvirtino mano nuomone. Vadinas rulinom gerai...as tikiu aplamai,kad Carcassonne yra smagumelis losiant bent 4, bet mes su zmona dabar testinam expansionus ir ziurim tas mechanikas. Galiu pasakyt, kad dviese losiant drakonas baisus tik pacioj prazdioj, nes mes losem su River II, kurios gale yra vulkanas ir drakonas atsiranda pacioj pradzio, o kadangi upe siaura ( tik dvi vagos ) , ta jam dar nera kaip vaikscioti i sonus, kol neprideda daugiau korteliu...
Uz feja taskus imi greit skaiciuoti kai ties puse zaidimo suvoki, kad neskaiciavai ir supranti, kiek tasku galejai tureti vien per tai :) Ir tada prasideda fejos vogimas vienas is kito. Beje, kai yra princeses, kurios spardo riteriams siknas, tai yra tolkas statyti daug mazikiu pilikiu, kad spetum gret jas uzbaigt..
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #5 Įrašytas: Balandis 20, 2010, 10:53 »
Ziekit cia. Daba kitas niuansas : vakar su zmona ismeginom Carcassonne expansiona - The Tower. Tas bokstas , i kuri sukisi visas fishkes tikrai lovely..bet kur cinkas, pvz tokia situacija : as uzsiimu kelia su vienu folower'iu, mana zmona deda plytke, kuri uzbaigia mano kelia, bet toj plytkej yra boksto pamatai, ji aisku deda boksta, kadangi salia yra mano zmogelis, jinai paima ji i nelaisve.  Klausimas- ar as gaunu taskus uz uzbaigta kelia ?

Kitas niuansas - pagalk taisykles, jei mes turim vienas kito zmogeliukus, automatiskai vyksta mainai, atsikeiciama belaisviais santykiu vienas ant vieno. O kas jei as turiu i nelaisve paemes didzki zmogeliuka ? Jis pagal zaidimo standartus yra vertas dvieju maziuku. Kaip atsikeist ? Aisku taisykles sako, kad galima prasukti tokia makle, kaip kad tu paeini tris taskus i prieki, o belaisvio savininkas, tris taskus atgal...
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #6 Įrašytas: Balandis 21, 2010, 12:53 »
Uz kelia tasku negauni, todel kad zaidime veiksmu eiga yra tokia: dedi kortele, dedi pasekeja (iskaitant boksta), skaiciuoji taskus. Todel zaidejas, padejes kortele, turi teise is pradziu paimti tavo pasekeja i nelaisve pries skaiciuojant taskus.
Didelio zmogiuko verte tokia pat kaip ir mazo, todel mainai gali vykt nepriklausomai nuo dydzio ar vertes. Didelis nesikeicia i du  mazus.
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #7 Įrašytas: Balandis 21, 2010, 17:52 »
Siaip logikos yra..dekingas Simui uz paaiskinima. Snd darbe nagrinejau toki Karkazones faq'a - ten niuansu daug, nes taisykles turi kelis leidimus, plius yra vokiskas variantas ir yra Rio Grand Games , plius Big Box edicijai yra kai kas stipriai pasikeite ( netgi rode, kad skirias big boxo ir orginalo plyteles, ten kur is sonu du pilies elementai ir kelias eina, ir kitas trumpas keliukas jungia pilis, ant kurio negali det pasekejo , netgi grafika kita ). Mes kazkaip seniau zaisdavom, kad upes galine ir pradine plyteles pilnai riboja lauka, o pasirodo, ne. Bet to patiko taktika kaip losiant su grafu galima pavogti ...vienuolyna is kito zaidejo :)
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #8 Įrašytas: Balandis 30, 2010, 17:48 »
Ok, varom toliau taisykliu niuansus.
Daba tema apie viena Doom mechanika - muliple dodge. Iskart pasakau – rasysiu cia daug, tad kas nezaidzia Doom, nematau reikalo jiems toliau skaityti.
Kai atsirado invaderiai cherubai, kurie turi permanent dodge savybe iskilo toks klausimas, ka daryti, kai meti i ju kruva granata ? Arba kas darosi, kai atakos isvengti nori ir gali keli objektai iskart !? Pasak zaidimo taisykliu - "one attack CANNOT be re-rolled more than once" , kas nurodo i tai, kad pvz is triju cherubu, dodge atlikti gali tik vienas. Uzklausiau forume apie tai, bet cia yra toks painus dalykas, kad niekas negalejo dorai susitarti del vieningos nuomones. Keli buvo uz tai, kad vienas cherubas dodgina VISA ataka ir ji pritaikoma likusiems, kas man atrodo visai nerealu ir nelogiska. Tai pamastes priejau prie tokio sprendimo. Bus va toks house rulsas ( tai manau jau nebestebina, turint galvoje, kiek HR mes jau turim siame zaidime, tikriausiai joks kitas to nepasieks ) - DODGINA KIEKVIENAS INVADERIS/MARINAS ATSKIRAI, kuris turi tuo metu dodge savybe. Kadangi dodge mechanika gali affectinti damage, soviniu sunaudojima, range ir miss savybes, kaip visa tai veikia ? O gi va kaip...

Dodge gali buti dvieju rusiu - a) nuo granatos ar BFG blasto, b) nuo projectiles ( pvz. chainguno ). Susitariam is karto, kad jei ataka apima galincius dodgint ir negalincius, tai tie negalintys ima standartini kauliuko roll'o rezultata ir galvos nesukam.

1. Projectile dodge. Toks multiple dodge imanomas tada, kai naudojama walkthrough savybe, t.y. shotgun arba chaingun atakos "uzvedimas" per kelis objektus. Jei sakykim atakuojami du salia stovintys cherubai ( as juo naudosiu pavyzdziuose, nes labai patogu ), tai koznas dodgina atskirai. Galimi outcom'ai – a) tu nepataikai, b) tu isnaudoji sovinius, c) tu padarai maziau/daugiau damago. Tai manau yra visai realu, imituojant tikroviska modeli, kai tu saudai i labai greit judanti invaderi, stengdamasis i ji pataikyt ir tau tikriausia tai sunkiai sekasi, tu nepataikai, laikai uzspaudes nuleistuka ir kulkos lekia pro Sali ir eikvojasi, tu pyksti ir nervuojies, todel galimai darai maziau zalos...arba laime nusisypso ir pvz kulkos atsimususios nuo grindu pataiko cherubui i galva. Taigi, su tuo manau aisku. Beje, atkreipkit demesi, kad „uzvedant“ ataka, su kiekviena sekancia yra isimami zalias arba melynas kauliukai, taip kad visi kiti, nuo pacio priminio dodgai, yra atliekami butent su tais kauliukais.

2. Blast dodge. Cia bus sudetingiau, nes „miss“ atveju atsianda scater savybe. Kad supaprastinti tai, amunicijos isnaudojimas ir ar metimas ( BFG suvis ) buvo taiklus bus nusprendziama pacioje pirmutineje atakoje. Imituokim toki modeli : Atakuojami granata du cherubai ir zombis. Metama granata ( aisku taikoma, kad blastas paliestu visus tris ), ziurim ar gerai numetem, jei atitinka range ir nera miss, vadinas metimas taiklus, skaiciuojam initial damage. Jei ismetamas ammo zenklas, atitinkamai sunaudojama soviniu. Jei buvo isridentas „miss“, tai atitinkamai scaterinam granatos sprogima ir ziurim, ar jis legalus, jei taip pagal naujaji epicentra apskaiciuojam damage. Kaip matom, bet kokiu atveju mes gausim rezultat su damage reiksme ir sprogimo centru. Tada tie, kas negali dodgint iskart pasiima ta damage, ziurim, jei uzmusem zombi, ji iskart nuimam nuo lentos. Gali buti, kad scater atveju, blastas pasisilinko ir zombis atsidure ne sprogimo zonoje, ka gi – good for him, einam ziureti tu vargsu, ka reiks zudyt/dodgint.
Grizkim prie auksciau aprasyto pavyzdzio : Sakykim, kad granata sprogo taikliai, uzverte zombi ir paliete abu cherubus. Jie megina isvengti blasto ir dodgina kiekvienas atskirai. Na ir kokie galimi rezultatai ? Jei ismetamas „miss“ simbolis – objektui pavyko puikus dodge ir jis visiskai isvenge zalos ( pvz cherubas spejo uzlisti uz nuversto stalo ir spogimas jam praejo virs galvos, arba gal jis spejo pasislepti uz kolonos ). Jei isridenamas „ammo“ zenklas, jis visiskai ignoruojamas, nes soviniu sunaudojimas jau buvo apsprestas pirmajame kauliuko metime. Jei po dodge roll‘o mes matom, kad neuztenka range, tai jokiu pakartotinu scater nedarome, tai irgi reiskia, kad cherubui pavyko isvengti sprogimo. Realus pavyzdys – cherubas pastebejo atlekiancia granata ( isivaizduokite slow motion ) ir is visu jegu kiek tik leidzia jo sparneliai spruko salin, granata sprogo , blastas ji vijosi, bet nespejo ir cherubas nugara juto sprogimo karsti, pro sali leke skeveldros, ir dulkes, bet zalos jos jau nebedare. As itariu, tai ka as cia parasiau, gal kiek painu suvokti, nes daugelis pasakys – juk granata sprogo taikliaim kaip cia gali kas likti gyvas, bet i ta reikala manau reikia ziureti reliatyviai is kiekvieno objekto pozicijos. Tokiu multiple dodge variantu tikrai pasitaikys nedaug, o gal net per visa sesija nei karto ir nenutiks, bet maza ko - zinot ir susitart kaip tas dalykas veikia, manau vis tiek reikia.
Nus, ka manot ? Laukiami visu komentarai !
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Dowydas

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 661
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #9 Įrašytas: Balandis 30, 2010, 18:51 »
Maždaug supratau visa ta dodge situacija, bet aš siūlyčiau daryt taip, kad granatai sprogus tiksliai nebūtų jokių dodge, nes marinai ir taip sausai gauna, manau tai tik duoda pliusa Evil pusei o ne marinam. Mano nuomonė tokia kad taisykles reikia spaust ant marinų, kad jiem kažko dadėt, aišku čia retai pasitaikančios smulkmenos bet vistiek

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #10 Įrašytas: Balandis 30, 2010, 21:24 »
Prie granatu metimo tai su range biški persistengėm, aš kaip suprantu reiktu žaist taip, kad nurodai epicentra, rideni kaulus ir jei truksta range, tai jin turi paeiti tiek kiek range išridenta link epicentro ir ten scaterinti, o ne epicentre bet kokiu atveju.
O dėl dodge, tai manau taip daryt reik, meti granata, jei kabina, darai žala tiem kas be dodge, ir šovinius ivertini, tada kas turi dodge galim jiem atskirai permest kaulus, bet vertinti tik damage. Tai pvž granata pataiko ir daro 4 damage, zombiui, vienas čerubs, dodgeina, išmetam 2 damage, išsisuka, kitam išmetam 5 damage, dar daugiau surinko skeveldru, ne į ta pusę dodgino.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #11 Įrašytas: Gegužė 01, 2010, 02:24 »
Dovydai, as sia teorija taikiau ne vien invaderiams. Iskart ismetu pavyzdi - tarkim hell knightas puola iskart du marinus, kurie kaip tycia buvo pasikise dodge ordersa. Abu marinai turi galimybe issisukti, tik siuo atveju range nieko nelems, nes melee ataka, bet sumazint damage gali, arba netgi priversti hell knigta sumisinti. Arba jei koks cacodemonas sauna i marinu buri su blastu ( praeitos sesijos dalyviai tikriausiai puikiai atsimins mano ziauriai gerai uztaikyta suvi i marinu kruvele, prie BFG kambario...jusu beda , kad mazai naudojat, arba beveik nenaudojat dodge orderso , tas yra jega ).
As nemanau, kad tokie dodge metodai labai daug svarbos priduoda invaderiui, nes kaip sakiau tokios situacijos gan retos ir nelabai reiksmingos ( belieka atsiminti ta atveji kai vienisas cherubinas stovejo ant raketnicos ir isvengdamas gal kokiu triju ataku , kaisiojo liezuvi marinams, kol kaszkas susinervines priejo, ir taiklia ataka, kad jis negaletu dodgint ireme shotguna jam i kakta ir pasake "dodge this" , nu aisku ir paskui nuspaude gaiduka ). Manau marinai tik islostu, jei daugiau naudotu dodge orderi, ir tuo labiau butu gal dazniau galimybe ir jiems issisukti nuo suzeidimu.
Beje, Dovydai - daba invader playeriui tikrai nebe pyragai ! Tu pats matei mano roza ana sesija, kai pats nedalyvavai, maniau tikrai istarkuos man sikna marinai, jau tikrai buvau itikejes, kai pabaigoje visai netiketai viskas pasisuko. O jei netiki, manau per kita sesija galesi leist man pabut marinu ir pamatysi, kad vien jau viena korta maziau tavo rankoje tave juodai zaloja :)
As siulau toki modeli palikt, reikia juk istestuot, jis tikrai tikroviskas, o tai svarbiausia....
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Dowydas

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 661
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #12 Įrašytas: Gegužė 01, 2010, 09:56 »
Ok tada reikia priimt tą sistemą :), pažiurėsim kaip suveiks  :smile:

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #13 Įrašytas: Gegužė 16, 2010, 20:04 »
Gautas KFF oficialus atsakymas nuo kureju :

mano postas :

"Yestyerday we got this situation. We played Team game variant ( 2 versus 2 ). I got Dragon stance and also put sword in play. I attacked opponent with the sword and played "When done right, none can defend". My teammate played enhancement "Combine stances" and opponent's teammate played "Fight me alone" card ( just to draw attack from his teammmate )

Now, couple of questions.

1. Could my opponent's teammate play "Fight me alone" ? "When done right, none can defend" says, that atack may not be bloked by any block, exept "Your kung fu..." block, but "Fight me alone is a "team block", not ordinary block.

2. My teammate played "Combine stances" only to double benefits of my Dragon stance ( to get additional +2 to sword atack ) twice. He had no stance at all himself, but "Combine stances" says - "ADD the bonuses from all of the stances that YOU and you teammates have in play" ( i bolded important words ). Somehow i think that he is wrong, because i already added +2 to my sword attack from the beggining, and additional bonuses can be added only from my teammates stances."

--------------------------

Atsakymas :

Hello,
So here are the anwsers.

1) nope, a team block is a block so you can not use it against When done right.

2) You don't add the effects of the attacking players stance a second time when you play combine stances. The meaning of the text on the card is that you add the effects of all teammates stances rather then just the attacking players stance.
_________________
Cliff Bohm
SlugFest Games
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Kai kuriu zaidimu taisykliu niuansai
« Atsakymas #14 Įrašytas: Gegužė 17, 2010, 14:03 »
dar reikėjo paklaust dėl išmušimų ir pagalbos, kaip ten buvo situacija.
Tavo komandos narys gaus smūgį po kurio praras ginklą, ar galima žaist kortą, kad pasimti savo komandos nario ginklą.
Butų išpildytos abi salygos, gautas ginklas kitam, ir prarastas tam kuris gauna smugį :D

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))