Autorius Tema: Mtg taisykės ir situacijos  (Skaityta 54057 kartus)

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #45 Įrašytas: Rugpjūtis 07, 2013, 22:43 »
nu klaida buvo, kad reponsonse po visų tavo abilku.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #46 Įrašytas: Rugpjūtis 26, 2013, 08:31 »
Pofkei su skaitymu nekas Utopia Sprawl
(in addition to the mana the land produces).

Ir šiaip mana boost situacija :D
Modern.

T1: Forest, Arbor Elf

State: Forest, Arbor Elf. 5 cards in hand.

T2: Forest, Utopia Sprawl (name blue), Overgrown Battlement x 2.

State: Forest, Forest (Utopia Sprawl), Arbor Elf, Overgrown Battlement, Overgrown Battlement. 2 cards in hand.

T3: Forest, Overgrown Battlement , Rite of Replication kicked, targeting Overgrown Battlement .

State: Forest, Forest, Forest (Utopia Sprawl), Arbor Elf, Overgrown Battlement x 8. 0 cards in hand.

T4: Cast whatever you draw. You have 70 green mana available.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

TomasKJ

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 197
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #47 Įrašytas: Rugpjūtis 26, 2013, 23:46 »
T3 imanomas tik jeiOvergrown Battlement turi haste..  Kaip antram turne issimeti 2x  Overgrown Battlement, jei viena mana isleidi ant Utopia sprawl, tau lieka forestas ir forestas su Utopia prikabinta, 3 manos. Nu nebent vel gi Overgrown Battlement turi haste. + "cast whatever you draw" toks ribotas biski, ypac kai tas 69/70 manos yra green. :) Beja, kalbant apie manos spalvas.. Rite of Replication 2UU kaina, ko mes negalime moketi sioj situacijoj... :)
Reading your mind is not cheating..

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #48 Įrašytas: Rugpjūtis 27, 2013, 00:05 »
abor elf pamiršai, kad atitapina foresta. ir pagamina dar pora manos.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

TomasKJ

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 197
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #49 Įrašytas: Rugpjūtis 27, 2013, 22:56 »
Ai cia tas kur atitapina? nu tada ok :D galvojau tas kur tiesiog duoda G. :D Viskas legalu tada. :good:
Reading your mind is not cheating..

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #50 Įrašytas: Rugsėjis 06, 2014, 15:17 »
Mums biški su Povke iškilo klausimas dėl Chronozoa. Aš teigiu, kad jei leisim vanishing savybei tvarkingai išgaruoti, padėsim du to padaro tokenus. Jei tada vėl leisim tvarkingai tų tokenų vanishingui išgaruoti, gausim jau 4 tokenus ir taip toliau iki begalybės. Povkė gi, teigia, kad tokenas neina į greivą, tad max ką galima išspausti iš to padaro, tai tik dvi kopijos ir viskas. Taip, tokenai neegzistuoja bet kurioj kitoj zonoj, apart battlefieldo, bet kiek žinau, jei "eidami į graveyarda" sutrigerina patekimo ten abilkas ir iškart pagal state based efektą nustoja egzistuot.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

goldenas

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 264
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #51 Įrašytas: Rugsėjis 06, 2014, 17:32 »
Citata iš: "Nostromo"
Mums biški su Povke iškilo klausimas dėl Chronozoa. Aš teigiu, kad jei leisim vanishing savybei tvarkingai išgaruoti, padėsim du to padaro tokenus. Jei tada vėl leisim tvarkingai tų tokenų vanishingui išgaruoti, gausim jau 4 tokenus ir taip toliau iki begalybės. Povkė gi, teigia, kad tokenas neina į greivą, tad max ką galima išspausti iš to padaro, tai tik dvi kopijos ir viskas. Taip, tokenai neegzistuoja bet kurioj kitoj zonoj, apart battlefieldo, bet kiek žinau, jei "eidami į graveyarda" sutrigerina patekimo ten abilkas ir iškart pagal state based efektą nustoja egzistuot.
Nostromo tu teisus. Kai tokenai mirs ir neturės kaunterių, vėl ateis kopijos. Dabar naujas wording'as When Chronozoa dies, if it had no time counters on it, put two tokens that are copies of it onto the battlefield. ,o tokenai miršta kai juos sacrifice'ini :)

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #52 Įrašytas: Rugsėjis 22, 2014, 20:12 »
Here's another one. Mes su Tomu testavom kai kuriuos Time Spiral teminius dekus ir mum iškilo klausimas dėl tokių kortų, kaip Festering March, Reality Strobe ar Arc Balde. Kaip matot, visos šios trys kortos veikia taip pat. Versetis sako, kad suhardcast'inus kortą, įvyksta efektas, po ko ji suspendinama. Kai suspendas bagiasi, ji sužaidžiama dar kartą ir vsio. Tomas nuomone, korta suveikia tik du kartus. Ašį gi manau, kad čia yra infinity ciklas. I mean, nesvarbu ar hardcastini, ar suspendini, kortai suveikus jos efektas sako, kad ją reikia vėl suspendinti ir taip toliau, ta prasme, jei niekas nenucancelins, ar kitaip nesutrukdys, gali sukti šį ratą daug kartų, kiekvieną kartą kenkdamas savo priešininkui.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

goldenas

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 264
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #53 Įrašytas: Rugsėjis 22, 2014, 21:51 »
Citata iš: "Nostromo"
Here's another one. Mes su Tomu testavom kai kuriuos Time Spiral teminius dekus ir mum iškilo klausimas dėl tokių kortų, kaip Festering March, Reality Strobe ar Arc Balde. Kaip matot, visos šios trys kortos veikia taip pat. Versetis sako, kad suhardcast'inus kortą, įvyksta efektas, po ko ji suspendinama. Kai suspendas bagiasi, ji sužaidžiama dar kartą ir vsio. Tomas nuomone, korta suveikia tik du kartus. Ašį gi manau, kad čia yra infinity ciklas. I mean, nesvarbu ar hardcastini, ar suspendini, kortai suveikus jos efektas sako, kad ją reikia vėl suspendinti ir taip toliau, ta prasme, jei niekas nenucancelins, ar kitaip nesutrukdys, gali sukti šį ratą daug kartų, kiekvieną kartą kenkdamas savo priešininkui.
Taip , čia infinity jeigu nesutrukdysi išsirezolvinti šiai kortai. Būtų parašyta jeigu šis ability veiktu tik ateinant iš suspend'o.

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #54 Įrašytas: Rugsėjis 23, 2014, 21:31 »
Vykdant sakinius iš eilės, gaunas tikrai begalinis ciklas, nesvarbu kaip iškviesta korta.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #55 Įrašytas: Spalis 25, 2014, 14:58 »
Vakar biškiuką testavom SHadowmoor kaladikes. Tarp Justo ir manęs iškilo tokia situacija. Aš puolu su Drove of Elves su užmautu Umbral Mantle. Pas mane yra 4 miškai. Pas Justą sėdi Deity of Scars, jis ginasi su juo. Pas dievybę yra dar du -1/-1 kaunter'iai. Aš naudoju mantle, untap'inu elfus, anie patampa 6/6. Justas regeneruoja Randų Dievą ir čia mes susimąstėm. Regeneravusi dievybė tampa 6/6 padaru, kuri jau galėtų nužudyti mano elfus, BET - regeneraciją Justas pakūrė tuo matu, kai jau buvo padaryta letali žala, vadinas išsispūtęs iki 6/6, jo padaras jau pakartotinai žalos nebedarys, nes regeneracijos metu įvyksta 3 dalykai - 1) padaras pasitraukia iš mūšio, 2) Jam nusivalo visa žala ir 3)jis patapinamas. Pataisykit mane teisingai, bet regeneracija galima užkurti netgi tada, kai padarui dar negresia sunaikinimas. Tiesiog užvelkamas apsauginis laukas ir laukiama, kada bus daryta mirtina žala (taisyklėse netgi yra žodžiai - the NEXT time lethal damage would be dealt). Dar labiau - regeneracija galima užkurit ir dvigubą ar trigubą , kiek tik yra resursų. Visi tie "laukai" laikosi iki turno pabaigos. Tai ko gero Justui protinga buvo, iškart nuimt bent vieną kaunterį, padaryti savo padarą iki 6/6 padaro, blokuoti - taip būtų sunaikinti mano elfai ir jis nemirtų, nes suveiktų regeneracijos savybė. Ar viską čia gerai susakiau ?
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #56 Įrašytas: Spalis 25, 2014, 18:30 »
Citata iš: "Nostromo"
Vakar biškiuką testavom SHadowmoor kaladikes. Tarp Justo ir manęs iškilo tokia situacija. Aš puolu su Drove of Elves su užmautu Umbral Mantle. Pas mane yra 4 miškai. Pas Justą sėdi Deity of Scars, jis ginasi su juo. Pas dievybę yra dar du -1/-1 kaunter'iai. Aš naudoju mantle, untap'inu elfus, anie patampa 6/6. Justas regeneruoja Randų Dievą ir čia mes susimąstėm. Regeneravusi dievybė tampa 6/6 padaru, kuri jau galėtų nužudyti mano elfus, BET - regeneraciją Justas pakūrė tuo matu, kai jau buvo padaryta letali žala, vadinas išsispūtęs iki 6/6, jo padaras jau pakartotinai žalos nebedarys, nes regeneracijos metu įvyksta 3 dalykai - 1) padaras pasitraukia iš mūšio, 2) Jam nusivalo visa žala ir 3)jis patapinamas. Pataisykit mane teisingai, bet regeneracija galima užkurti netgi tada, kai padarui dar negresia sunaikinimas. Tiesiog užvelkamas apsauginis laukas ir laukiama, kada bus daryta mirtina žala (taisyklėse netgi yra žodžiai - the NEXT time lethal damage would be dealt). Dar labiau - regeneracija galima užkurit ir dvigubą ar trigubą , kiek tik yra resursų. Visi tie "laukai" laikosi iki turno pabaigos. Tai ko gero Justui protinga buvo, iškart nuimt bent vieną kaunterį, padaryti savo padarą iki 6/6 padaro, blokuoti - taip būtų sunaikinti mano elfai ir jis nemirtų, nes suveiktų regeneracijos savybė. Ar viską čia gerai susakiau ?
Ramai, nelabai suprantu kaip elfas pasidarė 6/6? Pas tave 4 forestai, gali jų turėt nors 25, landas, kaip žinia, yra bespalvis ir jei tavo elfas vienintelis tavo battlefielde tai jo P/T yra 1/1. Su Mantle gauni 3/3 elfą, tai tiek. Kitas dalykas, regeneruot galima sau vėliausiai Assign Blockers fazėj kai priskiri blokerius ir gali castint spellus ir aktyvuot abilities. Po to eina Assign Damage fazė ir viskas vyksta vienu metu, nieko nebegali daryt jei padaras miršta. Regeneruotas išeina iš combat tik tada jei jam padaryta lethat damage. Bet čia susitarimo reikalas dėl to taimingo, jei tik vienas puola ir vienas blokina, sakykim kad Justas regeneravo laiku.
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #57 Įrašytas: Spalis 26, 2014, 00:06 »
Taisybė, neįsiskaičiau į kortą - čia reikalingi žali permanentai, o ne miškai. Klaida. Bet dėl to dabar aišku. Kol kas imkim mano tą modelį ir laikykim, kad elfas buvo 6/6. Klausimą apie tą regeneraciją reikia išsiaiškinti - juk galima regeneruoti anksčiau ir apgaubti padarą regeneraciniu šydu ? Ir jei Justas sakykim regeneravo assign Blockers žingsnyje (sutinku, kad su taimingu galima susitart) , tai jo dievas jau turėjo tapti 6/6 gyvūnu ir dėti mano elfus į vietą likdamas gyvas. O jei jis mėgino regeneruoti "in responce" per žalos darymo žingsnį, tai realiai pavėlavo, mirė dievas ir mano elfai išgyveno ?
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #58 Įrašytas: Spalis 26, 2014, 01:23 »
Nėra tokio dalyko kaip "in response" per žalos priskyrimo fazę. Prieš M10 setą lyg ir buvo, bet jau senai nebe. Iš rules:
Citata
510.2. Second, all combat damage that's been assigned is dealt simultaneously. This turn-based action doesn't use the stack. No player has the chance to cast spells or activate abilities between the time combat damage is assigned and the time it's dealt.
Kad būtų techniškai teisingai, priešininkas turi/gali regeneruot padarą iki žalos priskyrimo, nė vėliau. O tai reiškia, kad galima regeneruot net per upkeepą kai tik gauni priority.
Su taimingu yra griežtesnis reikalas, kai puola ir ginasi daugiau nei vienas padaras. Pvz. tu puoli su trim padarais, priešininkas blokina su trim, kur vienas iš blokerių turi regenerate ability. Tai tu paklausi jo ar jis jau apsisprendė su blokeriais ir ar dar daro ką nors, jei nieko, tada skaičiuoji žalą ir sakai, tarkim, "va tam 2 žalos, tas mirė, kitam 4 žalos, mirėm abu, trečiam..." ir tada pyst priešininkas susigalvoja, ai gal paregeneruosiu. Too late, bratka! :)
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.