Autorius Tema: Mtg taisykės ir situacijos  (Skaityta 59359 kartus)

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Mtg taisykės ir situacijos
« Įrašytas: Sausis 27, 2011, 00:01 »
Sveiki,
Pamaniau, kad reikalinga tokia tema, mes mtg taisykles nera visai paprastos, todel daznokai visiems kyla ivairiu klausimu. Nezinau, jei tokia tema jau kazkur yra, tai moderatoriai ten mano si posta galetu ir perkelti.

Snd klube iskilo klausimas toks - ar galima ginkla (equipment) uz'equip'inti ne ant savo padaro ? Cituoju MtG Comprehensive Rules....(esme paboldinau)

702.6. Equip

702.6a Equip is an activated ability of Equipment cards. “Equip [cost]” means “[Cost]: Attach this
Equipment to target creature you control. Activate this ability only any time you could cast a
sorcery.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Xemnon

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 656
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #1 Įrašytas: Sausis 27, 2011, 00:12 »
Ateiciai, ir prerelysui - "120.2. If a permanent has both a +1/+1 counter and a -1/-1 counter on it, N +1/+1 and N -1/-1 counters are removed from it as a state-based action, where N is the smaller of the number of +1/+1 and -1/-1 counters on it."
ϕyrexian ϕanatic

Hornis

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 777
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #2 Įrašytas: Sausis 27, 2011, 17:21 »
Pastaba ateičiai - jei dar pridėtumėt lietuviškus citatų vertimus, būtų visai puiku, nes kai kurie punktai tokie painūs, kad ir angliškos taisyklės nelabai padės  :drinks:
Ir dar dėl prelyzo: būtų visai smagu, jei sudėtumėt visas taisykles ar pastabas, susijusias su prelyzu. Galbūt paaiškinimus naujų abiličių ir situacijų, kurios gali susidaryti, kad žmonės iš anksto žinotų, o ne per prelyzą klausinėtų - o ką šita korta daro? O ir mažai žaidusių šiame prelyze bus nemažai (aš vienas iš jų), todėl palengvinkit mums gyvenimą, kad nebūtumėm visiškai mėsos :D
Juokauju.
Bet kažkokio taisyklių ar situacijų (naujų), kurios gali ginčytinai iškilti per prelyzą, manau reikėtų paskelbti :)

Hornis

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 777
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #3 Įrašytas: Sausis 27, 2011, 17:50 »
Kai regeneruoji gyvūną ant jo pasilieka visi -1-1 counteriai?
Aš galvoju, kad taip, bet...

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #4 Įrašytas: Sausis 27, 2011, 18:11 »
aš irgi galvočiau kad viskas pasilieka, ir counteriai ir ginklai ir enchantai.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #5 Įrašytas: Sausis 27, 2011, 19:39 »
Citata iš: "Hornis"
Kai regeneruoji gyvūną ant jo pasilieka visi -1-1 counteriai?
Pasilieka. Regeneracija - tai laikina apsauga nuo sunaikinimo, iki ėjimo pabaigos. Įprastinė žala ant jo nepasilieka, žiūrim rules:
Citata iš: "MtG Rules"
302.7. Damage dealt to a creature by a source with neither wither nor infect is marked on that creature
(see rule 119.3). If the total damage marked on that creature is greater than or equal to its toughness,
that creature has been dealt lethal damage and is destroyed as a state-based action (see rule 704). All
damage marked on a creature is removed when it regenerates (see rule 701.11, “Regenerate”) and
during the cleanup step (see rule 514.2).
Pati regeneracija gali suveikti tik iki combat damage step, o ne po jo, arba in response kitam damage šaltiniui. Tai nėra prikėlimas iš numirusių. Todėl visi counteriai, equipmentai ar enchantmentai išlieka, nebent tas kas padarė žalą turėtų savybę tai sunaikinti. Žiūrim rules:
Citata iš: "MtG Rules"
614.4. Replacement effects must exist before the appropriate event occurs—they can’t “go back in
time” and change something that’s already happened. Spells or abilities that generate these effects
are often cast or activated in response to whatever would produce the event and thus resolve before
that event would occur.
Example: A player can activate an ability to regenerate a creature in response to a spell
that would destroy it. Once the spell resolves, though, it’s too late to regenerate the
creature.
Regeneracija neįmanoma, jei padaro toughness pasidaro 0, pvz. dėl -1/-1 infect counterių arba spello, kuris daro -N/-N žalą. Pvz. turi 1/1 padarą su regenerate, priešininkas išmeta burtą, kuris daro -1/-1 žalą, kaip kad [c:30e3zjit]Shrivel[/c:30e3zjit]. Regeneracija jau nebeišgelbės tavo padaro nuo kelionės į kapines. Žiūrim rules:
Citata iš: "MtG Rules"
704.5f If a creature has toughness 0 or less, it’s put into its owner’s graveyard. Regeneration can’t
replace this event.
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #6 Įrašytas: Sausis 28, 2011, 08:03 »
Ant padaro counteriai, auros ir equipmentai pasilieka, nes padaras realiai nemirsta, jis palieka toks pat su visom savo savybem. Bet kaip sake mano kolega, regeneracija neapsaugo nuo "life loss", o -1/-1 zalos counteriai yra some kinda life loss. Tad jei po "state based effects" tikrinimo padaro toughness buna 0 , tai jokia regeneracija nepades.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

TomasKJ

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 197
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #7 Įrašytas: Sausis 28, 2011, 21:21 »
ok, pora senu kaip mtg istorija situaciju:

1.
Priešas turi 2 tapintus gyvūnus ir 2 netapintus. aš metu burta "sleep" (tap all creatures target opponent control. THOSE creatures don't untap during it's owners untap phase; ar panasiai). tai per sekanti priesininko ejima neatsitapina visos pabaisos ar tik tos dvi kur buvo neuztapitos?

2.
Suku piromanceri noredamas daryti viena zalos i kazka ten, ir priesas tarkim meta lightning bolt'a i ta mano piromanceri. as padarau ta viena zalos ar ne, kai stekas istusteja? juk kai pasuki, savybe eina ant steko kaip ivykdyta, o ne pats kareivis, nors ir lightning bolt'as pirmas issiburs ir uzmus piromanceri, stekas eis toliau ir susizais piromancerio naudota savybe, ar vistik zaibas uzmus ji neva nespejus jam pasitapint?

3.
 Metu burta,ji kaunterina(tarkim su Cancel), ant stalo turiu pasidejes Vexing Shusher(savybe: R/G: target spell can't be countered by spells or abilities). tai po to kai stekina Kaunteri, as tarkim panaudoju Sushio savybe, ir Kaunteris lieka nieko nepeses ir keliauja i kapus? wtf

4.
plaineswalkerio savybes tik kaip sorcery? ant jo savybiu galima stekint irgi? jis yra spalvotas permanent?

5.
gristam prie regeneracijos. puolu su kareiviu 2/2 G:regeneracija. Ginybos paskelbimo stadijoj man tenka ji regeneruot. jis tesia puolima ar yra ismetamas is kovos lauko?

6.
Na ir paskutis, sitas i prelyzo tema: puolu as su 1/1 Infect. Matau kad niekas jo nedengia, metu giant growth, i ji atsako lightning bolt'u, ant virsaus stekinu Vines of  Vestwood (kikinta). gyvunas aisku isgyvena, ir lieka 5/5 infect shroud, ar vistik 8/8?

Galite atsakyti (taip/ne), aciu uz sugaista laika :)
Knowlegde is power  :good:
Reading your mind is not cheating..

Xemnon

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 656
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #8 Įrašytas: Sausis 28, 2011, 21:29 »
1. Visi 4 padarai neatsitapina kita turna
2. Pyromanceris padaro savo viena zalos bet ir pats mirsta nuo bolto
3. Taip, Counterspell'as nieko nepadaro
4. Tik kaip Sorcery, jo abilkas stackinas ir taip planeswalkeris yra spalvotas (kolkas visi tokie)
5. Netesia
6. 5/5
ϕyrexian ϕanatic

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #9 Įrašytas: Sausis 29, 2011, 01:09 »
Xemas atsake viska labai teisingai, as tik placiau del 5 punkto, apie regeneracija, nes daznai daug kam buna neaiskus niuansai susije su tuo. Yra patogu atsimint, kad ivykus regeneracijai atsitinka trys dalykai : 1. padaras patapinamas, 2. Nuo jo nuimama kovine zala ir 3. Jis pasitraukia is kovos.

P.S. Tomai, naudok tag'us, taip bus paprasciau visiems.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #10 Įrašytas: Vasaris 03, 2011, 18:00 »
Buvo toks niuansas su protean hydra nepriskaičiau iki galo, ir nebuvo laiko kada diskutuot :)
Puolu su hydra pas kuria yra 4 kaunteriai, ir +2+2 equipas, prieš mane ginas 5/5 deathtouch. Ir tipo galvojo kad užmuš mane. tai dar man užmetė first trike. nors esmės nekeičia, kadangi, hydra preventina visa damage, o deathtouch sako, jei padarai 1 damage nužudai, kadangi hydrai padaromas 0 damage, nesuveikia abilka. Toliau, suklydau apie galvu ataugima, kadangi tipo preventinau 5 damage, tai atauginau 10 galvu, bet turėjau tik 4 kaunterius, ir turėjo ataugti 8 galvos, jei truksta kaunteriu, nesvarbu į minusa neina, o equipas palaiko toughness daugiau už 0.

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #11 Įrašytas: Vasaris 04, 2011, 00:18 »
Turejo ataugt tik 8 galvos, nes cia mums idomus yra tik +1/+1 kaunteriai. Jei buvo daryta didesne zala nei yra +1/+1 kaunteriu ant hidros, tai yra nuimami visi +1/+1 kaunteriai, o ju buvo nei daugiau nei maziau - 4

Deathtouch abilka aisku nieko nedaro, nes visa zala buvo preventinta.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Xemnon

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 656
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #12 Įrašytas: Sausis 09, 2013, 13:39 »
http://www.youtube.com/watch?v=MgeHgzULU_s
Paaiskina didziaja dali klausimu susijusiu su Trample, bus ju ir daugiau ir tikiu kad greit bus apie Regeneration :)
ϕyrexian ϕanatic

Hornis

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 777
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #13 Įrašytas: Sausis 09, 2013, 13:50 »
Man patiko :) Tikrai aiškus ir naudingas video, gaila, kad iki rimtesnių klausimų priartės dar negreitai.

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Mtg taisykės ir situacijos
« Atsakymas #14 Įrašytas: Sausis 09, 2013, 15:46 »
Cool. Tik naudok youtube tagą kitą kart :)
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.