Nu Hornis tai parase taip, kad nei pats nebuciau geriau sugebejes. Tiksliai, trumpai, o svarbiausiai - teisingai. Taip, Descent yra labai gilus geimas, turintis Gurps ir Dungeons and Dragons elementu, kas ji ir daro toki gera. Papriestarausiu tik, kad skirtingai nuo Doom, mepas yra isdeliojamas iskarto visas (bo turima minty faktas tas, kad herojai eidami i pozemi, jau turi popierini koridoriu zemelapi), aisku, daiktai, objektai ir monstrai padedami ant stalo, tik kada kai atidaromos durys vedancios i tam tikra pozemio kambari. Tai manau kazkiek sutaipo laiko, nei kad Doom, kur viskas "levelis" su viskuom "kraunasi" pradarius duris.
Dar noriu parasyt viena pastebejima, kuris nesenei atradau. Oficialus Descent scenarijai aisku neblogi, BET...man nesenei pakliuvo i rankas vienas Descent fan'o kurtas scenarijus, tai zinokit sedejau issiziojes, ant kiek jis geras ! Nera ten standartiniu "atidarai duris, ismusi kruva priesu, pasiimi brangenybes". Ten labiau einama ant nestandartiniu leveliu dizaino (jis sudarytas is triju mepu, nei is standartinio vieno), daug idomiai veikianciu spastu, daug kur reikia naudoti "prolonged" action (Tu, Arturai, apie tai dar tikriausiai nezinai, nes tai atsirado tik su treciuoju expansionu), daugybe elementu is visu expansionu, zodziu - laikomasi nestandartinio zaidimo stiliaus, kas man labai patiko ir pakele upa, pameginti ateity kurti savo scenarijus ir juos siulyti klubo nariams. Su base game + 3 expansions galimybes tikrai dideles.
P.S. beje, Arturai, is tavo parasymo supratau, kad pats nedalyvausi ?? Labai gaila, nes tikrai labai didele garbe butu tureti komandoje toki patyrusi zaideja.