Autorius Tema: 2015.01.25 Sekmadienis  (Skaityta 16681 kartus)

Versetty

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1445
2015.01.25 Sekmadienis
« Įrašytas: Sausis 21, 2015, 09:10 »
Nu ką pradedam ką nors galvoti apie sekmadienį ateinantį :)

siūlau - Descenta 2ed palosti, pradėtumėm nuo pirmų scenarijų ir jei duos dievs pereitumėm per visus su laiku :)
Kiek žinau yra 2 žmonės prašiusieji auto in, bet dar 1-2 vietos empty....

1. Tomas
2. Povke
3. Maroom
4. Povilas
5. Žydrė

Povils

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 497
  • Power to the People
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #1 Įrašytas: Sausis 21, 2015, 09:57 »
Mane įrašyk. Ir Žydrę

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #2 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 19:30 »
Ką kiti? Gal būtų norinčių Hyperborea sumest?
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

smikis

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 513
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #3 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 19:57 »
Man tink hyperborea :) Simai, gal carcasonne? Su salyga, kad tau nebus perdaug deziu temptis

Mindaugas

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 82
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #4 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 20:13 »
Man ir tinka Simo zaidimas.

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #5 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 20:36 »
Man tink hyperborea :) Simai, gal carcasonne? Su salyga, kad tau nebus perdaug deziu temptis
Nieko nereiks temptis, abu yra klube.
Carcassonne norėtau, jau n+k laiko nelošiau, reik taisykles prisimint :D
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Maroom

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1493
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #6 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 21:01 »
O kaip ten dėl Descent'o bus. Ar visą dieną jį daužysim ar dar kažką po jo išbandysim? :)

Versetty

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1445
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #7 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 21:26 »
nu turiu minti kad uztruksim diena, bet per ja spesim pora scenariju dvieju daliu padaryt...

Maroom

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1493
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #8 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 22:04 »
nu turiu minti kad uztruksim diena, bet per ja spesim pora scenariju dvieju daliu padaryt...

Good :) Tada koncentruojamės vien tik į Descent'ą :)

smikis

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 513
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #9 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 22:20 »
O Carcasonne klube basic, ar su papildymais kokiais?

Justas

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 213
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #10 Įrašytas: Sausis 22, 2015, 22:49 »
Mane prie Hyperborea stalo. Ticket to Ride dar jeigu Gintaras arba Mindaugas įsimestumėt būtų gerai.

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #11 Įrašytas: Sausis 23, 2015, 16:42 »
O Carcasonne klube basic, ar su papildymais kokiais?
Pažiūrėk gameliste ką turiu, visi turimi papildymai yra vienoj dėžėj klube.
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

zydrune

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 80
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #12 Įrašytas: Sausis 25, 2015, 11:16 »
Biski apsirgau pachmielitu.. Tai sunkiai visa diena iszaisiu su skaudancia galva.. Gal atsiras norinciu uzimt mano vieta descent'e?

Povils

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 497
  • Power to the People
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #13 Įrašytas: Sausis 25, 2015, 20:59 »
OK. Raportą duosiu.
Apsunkusia galva (priežastys žinomos) atsivilkau į klubą. Pasirinkom scenorijų, Tomas - the Evil mastermind pradėjo dėliot lentą, o mes (du Povilai ir Marius) žiūrinėjom veikėjus. Pofke be didesnių mastymų pasiėmė dwarfą, nes jie savaime yra gerai (kaip ir pandos). Jo paskirtis daužyt, žalot ir niokot. O kai pavargsta - apverčia savo veikėjo lapuką, ir pakartoja šitą malonumą. Aš pasimokęs iš patirites, kad ir kaip norėjau kokio sneaky personažo, pasirinkau tanką - paladiną - healerį, nes komanda ir visa kita.. Marius panorėjo mago - ir gavo runemaster, kuris damage daro. Kompanija tokia su svoriu sakyčiau. Na ir pradėjom.
1.1 questas - tiesiog pereit mapą, kol evil master neužvertė akmenimis tarpeklio. Judėjom lėtai - užtikrintai. Vieną nukeptą vilką tuojau pat pakeisdavo kitas šviežias vilkas, kuris sekė mūsų pėdom. Vienas kitas voras bandė įkąst, bet sėkmingai nusibraukdavom ranka nuodus. Turiu pripažint, kad pradžioj mapas, kuris pasirodė gan easy peasy, buvo apsunkėjęs iki tiek, kad vienas nesėkmingas ėjimas galėjo užspaust herojus į kampą ir gan greitai pabaigt super duper adventure. Na žodžiu istorija tokia, kad dwarfas žengė pirmas išdaužydamas akmenis ir monstrus bei skindamas kelią pirmyn. Magas šaudė į visas puses būdamas tarp dwarfo ir paladino, na o paladinas dengė visų užpakalius kartais pagelbėdamas priekyje, kartais paprašydamas pagalbos užnugaryje. Turiu pasidžiaugt, kad sėkmingai įveikėm 1.1 questą ir Tomą. Ir įveikėm ne dėl sėkmės, bet gero veikėjų naudojimo, nes tiek mano, tiek mariaus veikėjai turėjo 3 langelių auras, kurios leisdavo pasigydyti kai pats puoli, arba sumažinti gaunamą žalą.
1.2 questas. Mūsų užduotis užmušti kažkokį evil skraidantį daiktą, kol jo chebra nesulesė kaimelio guardų (kurie nepėsti ir irgi gali sėkmingai pasipriešinti kaip vėliau pamatėm). Kadangi laimėjom praeitą questą, tai mūsų apdovanojimas buvo pradėti savo ėjimus pirmiems. Prieš mus buvo išdygęs nemažo stoto šlykštynė, kuris vienu metu daro damage visiems kas stovi aplink jį. Pradėjom judėt, pradėjom savo puolimus... Na ir situacija tokia - guardai, kurie turėjo būt suvalgyti pusryčiam, Mariaus rankose darė stebūklus. Jis kelis kartus sugebėjo išrident max damage ir užmušti vieną - kitą monstrą. To pasekoje Tomo akys pasidarė apvalios ir buvo įvestas DOCKING'O terminas (jei kam įdomu, kas tai yra - google). Vėliau palikęs stovintį šlykštalą į priekį nusirovė Dwarfas ir pasinaudodamas savo ability perpus sumažino boso gyvybingumą. Paskui jį nuskuodė Mariaus magas vis pykštėldamas kokį blast damage tarp priešų. Na o paladinas evil mastermindui maloniai priminė, ką reiškia STUN. Trumpiau tariant sulesėm kambario bosą dar net nesuspėjus sutemt.
2.1 questas pas FAT GOBLIN. Herojų užduotis - apsaugot vidury mapo esantį kumpį. Man neįdomu ar tas tokenas tame mape reiškia kviečius, ar laužą... Tas raudonas tokenas yra KUMPIS. Tai va mūsų užduotis - apsaugot kumpį nuo goblinų ir greičiau nei jie nusitempt jį į supersaugią daržinę. Iš pradžių kelią buvo pastoję keli vilkai, bet mes komandiškai padockinom juos ir nuskubėjom link kumpių. Ties prieigomis į kumpių lauką įvyko keli susirėmimai su vilkai ir goblinais. Šio šaršalo metu dingo vienas raudonasis skanėstas ir goblino rankomis buvo nugabentas savo viršininkui. Magą buvo apsėdęs blogis ir jis kuriam laikui buvo pasukęs link priešo stovyklos, tačiau laiku atsipeikėjo. Mūšyje krito dwarfas, bet daktaras Aiskauda laiku pagydė barzdotą mažulį. Nuslūgus dulkėms vargšo ūkininko lauke herojai išsaugojo 3 kumpius.
2.2 questas - pas poną FAT GOBLIN. Viskas buvo aprašyta kaip įkaitų vadavimas, bet realiai tai buvo žūtbūtinė akistata tarp tešliaus ir herojų.. Ar minėjau kad kuridoriuj buvo atbuliniu prisiparkavęs drakonas?... Jo tai va.. turėjom drakoną. Atsargiai skaičiuodami ėjimus iškirtom tiek drakoną tiek bosą, kuris buvo nusprendęs paglobot įkaitą.

Po šio mačio Tomas turėtų sapnuot Mariaus ridenamus kauliukus guardų atakai... Stun... Stun... Ir dwarfo attack attack... Kaip jau minėjau buvo laaabai gera veikėjų kombinacija - dvi auros - gydanti bei apsauganti, bei stiprios atakos. Turiu pagirti ir Tomą, kuris ne kartą buvo mus įspraudęs į nemalonias situacijas ir .... TRIPWIRE ir tu niekur neini.... :D
Šiaip labai jėga sekmadienis buvo - padockinom blogį ir smagiai praleidom laiką, net galva palengvėjo.
Lauksiu kitų descento partijų 

Maroom

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 1493
Ats: 2015.01.25 Sekmadienis
« Atsakymas #14 Įrašytas: Sausis 25, 2015, 22:32 »
Povils puikiai viską aprašė, tad istorijos neverta atkartoti. Gal mieliau pasidalinsiu bendrais įspūdžiais apie Descento atrąją versiją, kurią tik šiandien realiai pačiam teko "pačiupinėti". Pirmieji įspūdžiai tai tikrai teigiami :good: Jei pirmasis Descentas pasirodė toks ilgo grojimo žaidimas, tai čia viskas priešingai. Scenarijai nėra ilgi, o ir tie išskaidyti į atskirus skyrius. 2 Scenarijai per 4 valandas... Not bad! Kitas geras dalykas, kad herojai gauna XP, kuriuos gali panaudoti ant naujų įgūdžių + daiktai tempiami/perkami/parduodami į kitus scenarijus. Tai yra irgi good, nes gaunasi tokia grynai kampanija. Net gi yra world map, kur galima nuspręsti kur eisim kitur po įveikto scenarijaus. Na o visa kita daugmaž viskas aišku: eini, muši, rideni kaulus, kažką panaudoji, giniesi ir t.t. Bet pats procesas tikrai labai sklandžiai ir greitai vyksta. Bent GM tai tikrai greitai savo veiksmus padarydavo, kas man patikdavo. Tik nežinau ar čia taip Tomas labai pasistengė, ar kaip minėjau kad pats žaidimas "suriedytas" greitiems veiksmų atlikimams. Žaidimą užskaitau ir mielai pratęsčiau nuotykius ateityje. Norėsiu nublastint priešų ordas :twisted: