Autorius Tema: 2015.02.01 Sekmadienis  (Skaityta 28125 kartus)

Povils

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 497
  • Power to the People
Ats: 2015.02.01 Sekmadienis
« Atsakymas #30 Įrašytas: Vasaris 03, 2015, 09:27 »
Radau atsakymą į mano klausimą žaidimo metu ar galima judėti per priešininkų užimtus hexus bet be laivų https://www.boardgamegeek.com/thread/1222342/couple-questions-about-undefended-hexes
Taip išeina, kad judėt trukdyti gali tik hexe esantis priešininko esantis laivas. Ar tai reiškia, kad galėjau pusę žaidimo su Mindaugu nediskutuot ir laisvai pro jį praskrist kai reikėjo?

Ten kalbama apie priešišką veiksmą.. T.y. laivas atskrenda sunaikinti priešininko populiacijos. Kadangi nėra besiginančios pusės laivų, niekas puolančiojo nepripinina ir tokie pasiskraidymai yra leidžiami. Tačiau tas komentaras neatsako į klausimą "ar galima PRASKRISTI per draugišką teritoriją"? Taisyklėse parašyta, kad skridimas į kito žaidėjo žemes traktuojamas kaip agresija. Man kaip ir tau Simai kyla klausimas, galbūt agresija yra ten kur sustoja laivas?
Namie paskaitinėsiu taisykles kas ir kaip.  Jei nerasiu konkretaus atsakymo reikės įsivest house rule, kad arba laivas puola ten kur baigia ėjimą. Taip pat yra variantas paįvairinti žaidėjų diplomatiją (pvz įvesti "alianso" sąvoką, kai žaidėjas A gali naudotis žaidėjo B teritorija, bet už tai žaidimo gale laimėtojas yra A+B aliansas, žaidėjų taškus sumuojant ir dalinant per pusę. Bet čia tolesnis diskusijų reikalas   

Povils

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 497
  • Power to the People
Ats: 2015.02.01 Sekmadienis
« Atsakymas #31 Įrašytas: Vasaris 03, 2015, 09:33 »
Manau kitą kart reiktų uz žmones sulost. Ten gal viskas labiau subalansuota butu. Plius manau viskas greiciau vyktų.
Teisingas pastebėjimas dėl žmonių. Ateivių rases principe galima suskirstyt į 3 taikias ir 3 agresyvias. Žmonės yra viduriukas tarp ateivių, kaip sakant balansas. Kiek skaičiau forumus, visi sako, kad žmonės neįdomūs, nepilnavertė rasė ir t.t. Mano nuomonė kitokia - žmonės itin lankstūs, prisitaikantys ir greitai reaguojantys į situaciją (ką ir parodė Mariaus žaidimas). Be to pirmasis mačas yra tolygus pirmiesiems 2 ėjimams žaidime - apsiuostai kaip viskas vyksta ir dažnai būna padaromi neteisingi veiksmai. Dabar, kai jau išbandyta pirmoji partija - antrasis žaidimas klostysis daug aiškiau ir greičiau.

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Ats: 2015.02.01 Sekmadienis
« Atsakymas #32 Įrašytas: Vasaris 03, 2015, 11:03 »
Panaršęs forumus ir rulebooką vistik radau atsakymą.
Citata iš: Rulebook p.11
Moving your Ships to a hex where the other player has a disc or a Ship is also considered an attack.
Papildomai dar paaiškinta http://boardgamegeek.com/article/8193210#8193210 . Išsiaiškinom  :yes:
Dėl aljansų - manau house rules įvedinėt neverta, nes aljansų sudarymas yra Rise of the Ancients expe. Kurį tu tikiuos anksčiau ar vėliau įsigysi :)
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Povils

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 497
  • Power to the People
Ats: 2015.02.01 Sekmadienis
« Atsakymas #33 Įrašytas: Vasaris 03, 2015, 11:46 »
Na va ir išsiaiškinom. :) Jei atskridai pas draugą, su kuriuo esi apsikeitęs diplomatais - gauni išdaviko korčikę. Apsikeitimas diplomatais tik apriboja "draugiškos sutarties" sudarymą. Jei pvz Mindaugas su Simu būtų sudarę žodinį susitarimą, bet neapsikeitę diplomatais (kurių tiesioginė paskritis - užkalinėt resursus), Simas būtų galėjęs praskristi pro Mindaugo hexą. Čia jau būtų priklausę nuo Simo, ar jis laikosi savo žodžio nepult Mindaugo populiacijos, ar netikėtai parodyt vidurinį pirštą ir viską ištaškyt

Povils

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 497
  • Power to the People
Ats: 2015.02.01 Sekmadienis
« Atsakymas #34 Įrašytas: Vasaris 03, 2015, 18:59 »
Dar vieną darytą klaidą išskaičiau. Dėl technologijų neteisingai setupinau. Dariau taip: atskaičiuoju technologijų skaičių pagal žaidėjus ir įmetu į maišiuką, o paskui žaidimo eigoje traukiu, kol nebelieka. Taip turim labai mažai technologijų. O REIKIA TAIP: VISAS technologijas sumest į maišiuką, tada atskaičiuot technologijų skaičių  pagal žaidėjų skaičių ir IŠDĖLIOT jas ant LENTOS, o paskui traukt technologijas iš maišiuko. Taip technologijos nesibaigs ir bus itin daug ir kiekvienas galės laisvai varijuoti technologijų deriniais.
LABAI atsiprašau už neapsiskaitymą, kitas kartas bus teisingesnis